در نمایشگاه CES 2014، سامسونگ، با گزیده‌های سرآشپز، عصر جدیدی را در لوازم خانگی و آشپزخانه پذیرا می‌شود!

1

سامسونگ الکترونیکس، مبتکر در محصولات لوازم خانگی در جهان، امروز اعلام کرد خط تولید جدیدی را در لوازم خانگی برتر ارائه داده است که به مصرف کننده امکان می‌دهد روند کامل آشپزی را از آغاز تا به انتها، با مهارت هرچه تمامتر به پیش ببرد.

همچنین، با به کارگیری بصیرت چندی از عالیترین سرآشپزهای حرفه ای دنیا، یخچال جدیدی به وجود آمده است که حتی لطیف ترین مواد غذایی را سالم و بی عیب در خود نگهداری می کند. طیف وسیعی نیز از لوازم الکتریکی توکار، بهمراه آونی که برخوردار از کنترل حرارتی بی مثالی است و نیز یکی از مهمترین نوآوریهای چهل سال اخیر در ماشین ظرفشویی، از جمله لوازمی است که در نمایشگاه بین المللی 2014 CES از تاریخ 7 تا 10 ژانویه 2014 به نمایش گذاشته شده است.

سال 2014 سال ورود برگزیده های سرآشپز سامسونگ به بازار است، گزینه ای از لوازم خانگی عالی در سطح لوازمی که سرآشپزهای حرفه ای استفاده می کنند که با همکاری کلوپ سرآشپزهای سامسونگ گسترش یافته اند. ابتکارات مربوط به آشپزخانه بی نظیری که در سال 2013 راه اندازی شد، همکاری سرآشپزهای درجه یک جهان را بهمراه داشته تا سامسونگ محصولات نسل آینده را تولید کند.

1-7-2014 2-16-30 AM

به گفته کِوین دِکستر، معاون ارشد بخش فروش و بازاریابی لوازم خانگی سامسونگ الکترونیکس امریکا:

«اگر بخواهیم یک واژه را برای توصیف رویکردمان در سال 2014 انتخاب کنیم، آن واژه اشتیاق خواهد بود. چه موضوع آشپزی باشد یا سرگرمی به شیوه ای پیشرفته و پیچیده، یا ایجاد خانه ای زیبا که حقیقتا جای فخر داشته باشد، شوق و اشتیاق مصرف کننده نیروی راهنمای ما برای نوآوری است و الهامبخش ما برای رسیدن به فرازهای جدیدی در طراحی برای بهترین است.»

وی افزود:

«با همکاری نزدیک با کلوپ سرآشپزهای سامسونگ، ما لوازم آشپزخانه ای به وجود آورده ایم که سطح حیرت انگیزی از انعطاف پذیری، سازمان دهی، استفاده آسان و سبک عالی برای همه نوع نیاز و خواستهای آشپزی در منزل را، حتی برای نکته سنج ترینها، ارائه می دهد.»

عالی ترین یخچال برای حفاظت از مواد غذایی

یخچال چهاردر انتخاب سرآشپز سامسونگ، بهمراه توجه متفکرانه به نوآوری و طراحی (مدل: RH9900 ) جهش عظیمی است در حفاظت، انبارکردن، سازمان دهی و تهیه مواد غذایی. در این یخچال کنترل دما با ممیزه های اختصاصی به کار رفته به حد اکثر می رسد. صفحه فلزی خنک کننده، که در پشت یخچال جایگزینی شده است، کمک می کند دمایی یکنواخت در سراسر یخچال نگهداری شود، چیزی که برای حفاظت تازگی و مزه مواد غذایی بسیار مهم است. علاوه براین، سیستم سه گانه خنک کننده سامسونگ موجب ایجاد سه جریان هوای جداگانه در یخچال و فریزر می شود که نهایت کنترل رطوبت را باعث شده بهترین کارآیی را خنک کردن همه قسمتها را امکان پذیر می کند.

1-7-2014 2-19-03 AM

سیستم سه گانه خنک کننده این امکان را در یخچال انتخابی سرآشپز به وجود می آورد تا طبقه پایینی سمت راست، به نام یخچال در فریزر (Fridge-in-Freezer)، بتواند به دلخواه تبدیل به فریزر یا یخچال شود که به این ترتیب نیازهای متعددی را برآورده می کند. این قسمت می تواند بخش آماده سازی مواد برای غذاهایی با کیفیت رستوران، یا فضایی برای نگهداری غذاهای خانگی یخ زده، و یا مرکزی برای نگهداری نوشابه باشد. ظرفیت کلی این یخچال به 3/33 cu. ft رقم خورده (استاندارد DOE 2014)، یا 33 پاکت پر از مواد غذایی. هیچ یخچال دیگری نمی تواند این مقدار مواد غذایی را در خود جای دهد.

تبدیل اشتیاق مشتری به ابتکارات تهیه غذا

به عنوان بخشی از همکاری با کلوپ سرآشپزهای سامسونگ، سامسونگ ابتکار جدیدی نیز برای آشپزی و تهیه غذا به وجود آورده است. سری جدید لوازم الکتریکی توکار (مدل: NE58H9950) همه عملکردهای سری لوازم الکتریکی توکار پارسال را با Flex Duo عرضه می کند، که شامل توانایی پخت دو نوع غذای متفاوت در آن واحد با دو حرارت مختلف می باشد، منتهی با پیشرفتهای ناشی از الهامات سرآشپز. از میان این پیشرفتهای جدید می توان سطح بسیار بالاتر و پیچیده تری در کنترل آون و تنظیم حرارتی دقیق تر را نام برد که موجب آفرینش غذاهایی که ارزش فخر فروشی دارند می شود. این سری لوازم آشپزخانه توکار به محظ کارگذاری، هر آشپزخانه ای را به سطح بالاتری ارتقا می دهند.

برای هرچه بیشتر مجهز کردن سرآشپزهای خانگی برای پخت و پزی عالی، سامسونگ مایکروفر Over-The Range (OTR) انتخابی سرآشپز را به سنسور آشپزی مجهز کرده است. با انتخاب غذا و وزن غذای مورد نیاز از طریق منوِ آشپزی اتوماتیک، این فنّاوری منحصر به فرد زمان و حرارت صحیح را برای پختن غذا برقرار می کند. این مایکروفر همچنین فیلتر پیشرفته ای را داراست که باعث می شود دود و بوی غذای در حال پخت از بین رفته، با طرح Simple Clean با فشار یک دکمه به آسانی هر لکه ای را پاک کرده دستگاه را همیشه به خوبی نگهداری می کند. مایکروفر Over-The Range (OTR) انتخابی سرآشپز برای دسترسی راحت از پایین کنترل می شود که با ظاهر ساده آشپزخانه های مدرن امروزی هماهنگی دارد.

1-7-2014 2-20-42 AM

روزگاری نو در ماشین ظرفشویی

ظروف زیبا و بی لکه به اندازه خود غذا اهمیت دارند. ولی تکنولوژی ابتدایی و طراحی ماشینهای ظرفشویی – با سیستم بی کفایت معمولی آب پاشیدن چرخشی و دوّار – در چهل سال اخیر پیشرفتی نداشته است. تا حالا!

آخرین مدل ظرفشویی سامسونگ (مدل: DW80H9970) حقیقتاً جریان را تغییر می دهد. در حالی که سیستم های شوینده سنتی بازوهای چران آب فشان دارند که در نتیجه آب به همه گوشه ها نمی رسند، مکانیزم فناوری خطیِ WaterWall™ در مخزن پایین ماشین حرکت می کند تا فشار آبی یکنواخت در طول شستشو ارائه دهد. این ماشین ظرفشویی دیوار آبی پر قدرت از گوشه ای به گوشه دیگر ایجاد می کند تا همه ظروف، قابلمه، ماهیتابه، قاشق و کارد و غیره را پوشش دهد. علاوه بر این، عملکرد قابل کنترل شستشو (Zone Booster) دو حوزه تمیز کننده عرضه می کند. قابلمه و ماهیتابه های بسیار کثیف با فشار آبی بسیار زیاد و حرارتی بالا شسته می شوند، حال اینکه بشقابها و لیوانها از حرارت معمولی و فشار آب سبکتری برخوردار می شوند.

1-7-2014 2-20-00 AM

نمایش راه حلهایی جدید برای نگهداری مواد غذایی

با یخچال Food Showcase سامسونگ (مدل: RH22H9010SR) دوران بازکردن یخچال و مرتب کردن قفسه ها و کشوهای نا مرتب به پایان رسیده است. با راه حلهای انباره هوشمند و سازمان سازی برای خانواده، این مدل یخچال دری بیرونی را به نمایش می گذارد که طبقات یخچال را به سه بخش آسان برای افراد خانواده تقسیم می کند: بخش سطح بالایی برای مواد پختنی مانند پنیر و سس ها، بخش میانی خانوادگی برای نوشابه ها و اسنکها، و بخش تحتانی کودکان برای بسته های آب میوه. این یخچال همچنین شامل طبقه ای داخلی و درونی است که برای نگهداری مواد غذایی تازه به مدت طولانی تر استفاده می شود. محافظ خنک کننده فلزی که در داخل در یخچال است، سرما را در خود نگهداشته باعث حفظ بهترین دما در داخل یخچال می شود، و به این ترتیب،‌حتی اگر درِ یخچال به تناوب باز و بسته شود، مواد غذایی تازه باقی میمانند.

1-7-2014 2-21-48 AM

یخچالهای فود شوکیس سامسونگ همچنین درهای فلزی بسیار شیکی را به نمایش می گذارند که بازتابی است از فلسفه “طراحی غیر زمانبند” سامسونگ که بیانی از احساسی عالی به نحوه زندگی مدرن خانواده ها می افزاید.


«های وب» پشتیبان «صفر و یک» در پوشش رویداد مهم CES 2014

1-5-2014 4-48-32 PM

با اینترنت پرسرعت های وب ویدیوهای صفرویک را بدون وقفه تماشا کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. ali می گوید

    واقعا اون ماشین ظرف شویی ایده جالبی بود .. خیلی جالب و خوب
    و هم چنین :
    “” با طرح Simple Clean با فشار یک دکمه به آسانی هر لکه ای را پاک کرده دستگاه را همیشه به خوبی نگهداری می کند. “”
    یعنی توی فر هم مثل ماشیی ظرف شویی کار میکنه ؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5