آنچه که در کنفرانس Asus در CES 2014 گذشت

0

امسال شرکت Asus با شعار “در جستجوی شگفتی” پا به مراسم CES 2014 گذاشت. کنفرانس شرکت Asus راس ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی امریکا (۲۳:۳۰ به وقت تهران) آغاز و حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید. پنج دقیقه پس از آغاز کنفرانس، “Johney Shih” رئیس شرکت Asus به روی سن آمد و پس از تقدیر و تشکر از حاضرین در سالن، ارائه خود را آغاز کرد.

asus 1

او گفت : امسال بعد از دو سال من به روی سن وگاس آمده ام. امروز قصد دارم تا ماجراجویی خود را در جستجوی شگفتی با شما درمیان بگذارم. حتی در زمان کودکی نیز همیشه از شرایط و رویه تکراری و عادی بیزار بودم. انگار که مجبور بودیم با شرایط بسازیم. اما چیزی که صبح ها به من انرژی می‌بخشد یک فنجان قهوه نیست، بلکه رویای تبدیل “عادی” به “خارق العاده” است.

Asus2

او پس از این مقدمه توضیح داد که دستگاه Asus Transformer Book T100 به عنوان پرفروش‌ترین محصول آمازون در نوامبر ۲۰۱۳ شناخته شد. پس از آن به تعریف کوتاهی از Asus Transformer Book Trio پرداخت.
اولین محصول جدیدی که امشب معرفی شد Asus Transformer Book Duet TD300 بود. ترکیبی از : لپ تاپ ویندوزی، لپ تاپ اندرویدی، تبلت ویندوزی و تبلت اندرویدی. بله چهار دستگاه در یک بدنه اولین لپ تاپ – تبلت دنیا با دو سیستم عامل همزمان.

Asus3
1-7-2014 3-08-30 AM

این دستگاه ۱۳.۳ اینچی به طور همزمان دارای دو سیستم عامل ویندوز ۸.۱ و اندروید ۴.۲ می‌باشد و در آن از نسل چهارم پردازنده‌های اینل استفاده شده و طبق ادعای شرکت Asus با ایجاد “تکنولوژی جابجایی سریع” تنها در چهار ثانیه می‌هوان بین سیستم عامل‌های آن جابجا شد. ضمن اینکه این دستگاه در دسته Transformerها قرار گرفته و این بدین معنیست که می‌توان صفحه نمایش را از کیبورد جدا کرده و به عنوان یک تبلت نیز از آن استفاده کرد.در اینجا هیچ سیستم عاملی بالاتر از دیگری نیست بلکه هر دو به طور کاملا برابر در کنار یکدیگر روی این دستگاه سوار شده اند. قیمت Duet TD300 از ۵۹۹ دلار آغاز می‌شود.

Asus5

پس از این محصول، شرکت Asus محصول دیگری مخصوص بازی کنندگان حرفه‌ای معرفی کرد. اولین و سریعترین مانیتور WQHD با قابلیت G-Sync و 120Hz+ میزان Refresh و یک میلی‌ثانیه زمان واکنش با نام Rog Swift PG278Q.

asus6

این مانیتور ۲۷ اینچی از رزولوشن WQHD یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ اینچ برخوردار است و با همکاری شرکت NVIDIA ساخته شده است و مطمئنا به شما یک تجربه فوق‌العاده در انجام بازی‌های رایانه‌ای خواهد داد. قیمت این مانیتور ۷۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

asus7

در اینجا مدیر شرکت Asus از مجموعه جدید Zenfone پرده برداشت. دسته جدیدی از بخش تلفن‌های هوشمند شرکت Asus که قیمت کمتری نسبت به دیگر تلفن‌های هوشمند این شرکت دارند. در این کنفرانس سه Zenfone با نام‌های Zenfone 4 ، Zenfone 5 و Zenfone 6 معرفی شدند که البته اعداد آنها معرف سایز صفحه نمایش آنها هستند.
زنفون ۴ دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی و با قیمت ۹۹ دلار، زنفون ۵ با دوربین ۸ مگاپیکسلی و با قابلیت کار با دستکش با قیمت ۱۴۹ دلار و زنفون ۶ با دوربین ۱۳ مگا پیکسلی با قابلیت تصویر برداری مناسب در تاریکی و امکان استفاده از قلم معمولی در آن با قیمت ۱۹۹ دلار در رنگ‌های متنوع به بازار امریکا عرضه خواهند شد.

asus8
asus9
asus10

محصول بعدی پدفون مینی بود که معرفی شد. یک تلفن هوشمند ۴ اینچی که با قرار دادن آن در شکاف مخصوص تبلت همراه آن، به یک تبلت ۷ اینچی تبدیل می‌شود. این دستگاه نیز دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی است و با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

asus11
asus12

تمامی این تلفن‌های همراه از اندروید ۴.۳ و با رابط کاربری مخصوص Asus یعنی Zen UI بهره خواهند برد. هدف این رابط کاربری سادگی کار، زیبایی و امکانات بیشتر است. البته توضیحات زیادی در رابطه با این رابط کاربری داده نشد اما تا اینجا ما با یک رابط کاربری زیبا و شکیل روبرو هستیم که تقریبا در تمامی بخش‌های آن شخصی‌سازی‌های Asus را می‌بینیم. اما در این بین اپلیکیشن Genie کاری شبیه به Google Now را برای شما ایفا خواهد کرد. یادآوری لیست کارها، روزهای تولد و یا اطلاع دادن وضعیت آب و هوا. زمانی که شما نتوانید به یک تماس پاسخ دهید، جینی به شما این امر را یادآوری می‌کند.

asus13
asus14
asus15

اپلیکیشن Zen UI Camera نیز قابلیت‌های بسیاری برای شما به ارمغان آورده است. یکی از جالب‌ترین این قابلیت‌ها تصویربرداری از چند ثانیه قبل‌تر از تصویر شماست. زمانی که شما یک سوژه را از دست می‌دهید این اپلیکیشن به طور خودکار چند ثانیه عقب‌تر از تصویربرداری شما را ذخیره می‌کند.

asus16

همچنین Zen UI دارای یک اپلیکیشن مکالمه مخصوص Asus نیز می‌باشد.
طبق گفته مدیر شرکت بالغ بر ۲۰۰ قابلیت جدید در این رابط کاربری تعبیه شده تا زندگی را برای کاربران کمی شادتر و زیباتر کند. او گفت یکی از رموز موفقیت شرکت Asus را شنیدن صدای کاربران دانست.
محصول بعدی Padfone X بود که یک تلفن هوشمند ۵ اینچی تمام اچ دی و قابلیت تبدیل به تبلت ۹ اینچی تمام اچ دی بود. پردازنده کوالکام اسنپ دراگن SoC، دو اسپیکر جلویی و البته در ابتدا تنها برای شرکت مخابراتی AT&T امریکا

asus17

آقای Johney Shih مدیر مسئول شرکت Asus با نمایش تمامی محصولات معرفی شده در کنفرانس امسال مراسم را به اتمام برد.
همانطور که مشاهده کردید، امسال Asus با محصولات بسیار خوبی پا به میدان گذاشت و البته اکثر محصولات حداقل فعلا برای بازار امریکا درنظر گرفته شده است و هنوز نمیدانیم خبری از عرضه بین المللی آنها خواهد شد یا خیر. اما در هر صورت محصولاتی که معرفی شدند با توجه به کیفیتی که از شرکت Asus انتظار داریم، محصولات بسیار خوبی از آب در بیایند.

asus18

مروری داشته باشیم به محصولات معرفی شده در کنفرانس امشب Asus :

– اولین لپتاپ – تبلت با دو سیستم عامل ویندوز و اندروید با نام Asus Transformer Book Duet TD300
– مانیتور ۲۷ اینچی مخصوص بازی با رزولوشن بسیار بالا با نام Rog Swift
– معرفی سری محصولات جدید Zenfone و چهار محصول آن با نامهای Zenfone 4، Zenfone 5 و Zenfone 6
– معرفی مدل کوچک‌تر Padfone با نام پدفون مینی : ۴ اینچ موبایل و ۷ اینچ تبلت
– معرفی Padfone X با تلفن ۵ اینچی و تبلت ۹ اینچی برای بازار امریکا


«های وب» پشتیبان «صفر و یک» در پوشش رویداد مهم CES 2014

1-5-2014 4-48-32 PM

با اینترنت پرسرعت های وب ویدیوهای صفرویک را بدون وقفه تماشا کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.