با یک اپلیکیشن همه سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری خود را کنترل کنید

0

این روزها استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری در میان کاربران خانگی رایج شده و گاهی اوقات یک نیاز ضروری است.

بسیاری از کاربران حداقل عضو دو سرویس ابری هستند و مثلا از iCloud برای عکس و موزیک و از Google Drive برای فایل‌ها استفاده می‌کنند. همین‌طور، بسیاری از کاربران کسب‌وکارها ناچاراند از Dropbox استفاده کنند.

بنابراین، هر کاربر نیاز دارد اطلاعات چندین حساب کاربری را همیشه همراه خودش داشته باشد و دایم از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر سوییچ کند.

اپلیکیشن AnyTrans for Cloud برای این کاربران یک نیاز اساسی است چون راه‌کاری بسیار ساده و تمیز برای مدیریت همه حساب‌های کاربری ابری و سرویس‌های ذخیره‌سازی تنها با یک رابط کاربری می‌دهد.

به علاوه، مجموعه‌ای جالب از امکانات و ویژگی‌های مفید برای مدیریت اطلاعات روی سرویس‌های ابری فراهم خواهد کرد.

اولین مزیت اپلیکیشن AnyTrans پشتیبانی از غالب سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری معروف دنیا از جمله دراپ‌باکس، گوگل درایو، آی‌کلاود درایو، وان‌درایو، باکس، پی‌کلاود و چندین سرویس دیگر است.

این اپلیکیشن روی هر پلتفرم و دستگاهی قابل نصب است و امکان استفاده از آن به صورت تحت وب نیز وجود دارد.

رابط کاربری و منوهای این اپلیکیشن بسیار ساده و تمیز طراحی شدند و برای کاربرانی که با نرم‌افزارهای ابری کار کردند؛ کاملا آشنا هستند.

چند سرویس ابری؛ یک اپلکیشن

استفاده از این اپلیکیشن رایگان هم ساده است: کافی است با استفاده از یک ایمیل معتبر، حساب کاربری در سایت imobie ساخته و دستگاه‌های مختلف خود را با هم هماهنگ‌سازی کنید.

در مرحله بعدی، یک سرویس ابری را انتخاب و از طریق AnyTrans به آن لاگین می‌کند. این نرم‌افزار برای مدیریت و کنترل حساب‌های کاربری شما روی سرویس‌های ابری مختلف نیاز به دسترسی‌هایی دارد.

مثلا باید دسترسی به مشاهده فایل‌ها و انتقال آن‌ها در سرویس‌های مختلف را بدهید. یک مزیت بزرگ دیگر این نرم‌افزار دسترسی و زمان‌بندی انتقال فایل‌ها به صورت آفلاین است. برای استفاده از این ویژگی نیز باید دسترسی‌هایی به اپلیکیشن بدهید.

با فعال‌سازی قابلیت استفاده از سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای، می‌توانید امن‌تر تمام سرویس‌های ابری خود را مدیریت کنید.

هنگامی که سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری خود را به AnyTrans for Cloud اضافه کردید؛ حالا دسترسی به آن‌ها از منوهای این برنامه امکان‌پذیر می‌شود. خیلی ساده روی آیکون هر سرویس ابری کلیک کنید تا وارد آن سرویس شوید.

به سادگی، می‌توانید با کشیدن و رها کردن فایل‌ها، روی سرویس‌های ابری آپلود شوند یا اینکه در حرکتی بهتر، فایل‌ها و عکس‌ها را از یک سرویس به سرویس دیگری انتقال دهید.

قابلیت دیگر AnyTrans for Cloud رمزنگاری فایل‌ها در هنگام اشتراک‌گذاری با دیگران است. اشتراک‌گذاری با استفاده از ایمیل، گوگل پلاس، فیسبوک و توییتر امکان‌پذیر است.

این نرم‌افزار از موسسات معتبری مانند مایکروسافت، اپل، مکافی و سیمانتک گواهی‌نامه اعتبار و تاییدیه دریافت کرده است و به طور کامل با SSL و پروتکل‌های امنیتی دیگر سازگار است.

اپلیکیشن AnyTrans for Cloud را برای دستگاه‌های اندرویدی از اینجا و برای دستگاه‌های iOS از این لینک دانلود کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.