رپرتاژ : با نرم افزار یکپارچه مالی و اداری ویژن دقیق و حرفه ای حسابداری کنید

فرآیندهای مالی و اداری در شرکتها و مؤسسات بدون بهره گیری از یک نرم افزار مناسب امکانپذیر نخواهد بود.

اما انتخاب یک نرم افزار مناسب دشواریهای مرتبط به خود را داشته و متأسفانه بسیاری از مدیران بعد از آزمون و خطا و استفاده از نرم افزارهای مختلف متوجه میشوند که در انتخاب و خرید نرم افزار به نکات مهمی توجه نکرده اند.

در ادامه برخی از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید نرم افزار و انتخاب شرکتهای ارائه کننده نرم افزار باید به آنها توجه کنید ذکر خواهد شد:

  • بدیهی ترین و مهمترین مورد بررسی رزومه، سابقه و خوشنام بودن و نگاهی اجمالی به مشتریان شرکت ارائه کننده نرم افزار است.
  • نیازمندیهای خود را بصورت کامل بررسی نموده و نرم افزاری را انتخاب کنید که نیازهای فعلی و آینده شما را پوشش دهد. آینده نگری در خرید نرم افزار بسیار حائز اهمیت است و تعویض نرم افزارها در دوره پیشرفت شما بسیار پرهزینه و وقت گیر خواهد بود.
  • اگر مشاهده کردید که شرکت ارائه کننده نرم افزار در مورد فرآیند کاری شما اطلاعاتی را درخواست میکند نشاندهنده آن است که شرکت حساسیت زیادی جهت انطباق نرم افزار با نیازهای شما دارد. برای مثال ممکن است شرکتی کوچک با فرآیندهای کاری ساده، نیاز به نرم افزار ساده داشته باشد و فقط با دریافت مشاوره از شرکت ارائه کننده نرم افزار به نتیجه مطلوب خود برسد.
  • پشتیبانی خوب و به موقع از نرم افزار که شامل پشتیبانی آنلاین هم باشد فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد.
  • قیمت مناسب خرید نرم افزار با توجه به قابلیتهای موردنیاز، هزینه پشتیبانی و توسعه نرم افزار و دریافت نگارشهای جدید بسیار حائز اهمیت است.
  • نرم افزارهای مالی باید دارای رابط کاربری گویا و ساده باشد به نحوی که کاربران بدون نیاز به جلسات آموزش متعدد، با سرعت، بدون خستگی و فرسودگی از نرم افزار استفاده نمایند.

با توجه به مواردی که در بالا فهرست شدند، ما استفاده از نرم افزار یکپارچه مالی و اداری ویژن را به شما پیشنهاد میکنیم.

چرا ؟

  • شرکت ویژن پردازش، نرم افزارهای مالی و اداری خود را متناسب با نیاز و فرآیندهای کاری شما طراحی و ارائه می کند.
  • از نظر رابط کاربری و پیچیدگی، نرم افزارهای ویژن متناسب با دانش کارمندان و کارکنان بصورت بسیار حرفه ای و در عین حال ساده ارائه شده اند.
  • ویژن پردازش متناسب با بودجه شما نرم افزارها و خدمات خود را ارائه می دهد.
  • ویژن پردازش با مشاوره مناسب در راستای اهداف راهبردی شما، سعی در تسریع امور، دقت در عملیات، کاهش زمان، کاهش پرسنل غیرضروری و حذف بروکراسی های متداول می باشد.
  • در بخش پشتیبانی، شرکت ویژن پردازش با نگهداری، توسعه، برطرف کردن مشکلات کاربران و تلاش برای فعال بودن تمام وقت سیستمها، بهترین نوع خدمات را ارائه می نماید.
  • سابقه شرکت ویژن پردازش در عرصه تولید نرم افزار بیش از 15 سال بوده و با فعالیت مستمر در تولید و عرضه نرم افزار، دارای رزومه ای قوی و درخور تحسین بوده و محصولات این شرکت دارای گواهینامه تایید شورای عالی انفورماتیک و مرکز فناوری اطلاعات می باشد.

مشخصات محصولات شرکت ویژن پردازش :

نرم افزار جامع و یکپارچه مالی و اداری ویژن به جهت دارا بودن قابلیتهای منحصربفرد می تواند عملیات حسابداری و مالی شما را با توجه به نیازتان فراهم سازد، این نرم افزار در هیچ سطحی شما را محدود نکرده و تمام تعاریف نرم افزار و شرایط آن برای تنظیم دلخواه در اختیار شما قرار دارد.

تلفن شرکت : 52881-021آدرس سایت : vpg.irایمیل شرکت : info@vpg.ir

فهرست محصولات شرکت ویژن پردازش :

نرم افزار حسابداری ویژن (دقیق و حرفه ای حسابداری کنید)

نرم افزار حسابداری ویژن قادر است فعالیتهای مالی و اقتصادی برای شرکتهای بازرگانی، تولیدی، خدماتی، پیمانکاری و … را بصورت دقیق و حرفه ای انجام دهد.

نرم افزار خزانه داری ویژن (دقت در کنترل گردش نقدینگی)

نرم افزار خزانه داری ویژن قادر است امور مربوط به دریافت و پرداخت، تنخواه، صندوق، عملیات بانکی، اقساط تسهیلات و ضمانتنامه ها را بصورت کارآمد ثبت و گزارش نماید.

نرم افزار حقوق و دستمزد ویژن (سرعت، دقت و تنوع در محاسبه حقوق)

نرم افزار حقوق و دستمزد ویژن با قابلیتهای منحصربفرد قادر است عملیات محاسبه و پردازش حقوق و مزایای پرسنل را بصورت دلخواه از زمان استخدام تا تسویه حساب فراهم سازد.

نرم افزار انبارداری ویژن (حرفه ای در کنترل موجودی و گردش کالا)

نرم افزار انبارداری ویژن قادر است کلیه امور مربوط به انبارداری، خرید کالا، گردش و موجودی کالا، تبادلات بین انبار و … را بصورت کارآمد و دقیق کنترل و گزارش نماید.

نرم افزار خرید و فروش ویژن (ایده آل برای خرید و فروش کالا و خدمات)

نرم افزار خرید و فروش ویژن به آسانی قادر است با ارتباط بین انبارها، کالاها و اطلاعات مشتریان، عملیات خرید و فروش، صدور فاکتور و پیش فاکتور را مدیریت و گزارش نماید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.