رپورتاژ: روی زمین نمی‌مانید!

0

در زمانی نه چندان دور وقتی افراد می‌خواستند به جایی سفر کنند، ایستادن در صف خرید بلیط یکی از عذاب آورترین کارها محسوب می‌شد.

فرقی نداشت که به دنبال بلیط اتوبوس باشید یا بلیط قطار و یا حتی بلیط هواپیما؛ به هرحال می‌بایست چالش‌های جدی را پشت سر بگذارید تا بتوانید صاحب چند بلیط برای خود و خانواده خود شوید! سرزدن پیاپی به آژانس‌های مسافرتی برای مطلع شدن از وضعیت راه‌ها و پروازها تجربه ای است که تقریبا همه ما روزی با آن سر و کار داشته ایم.

برای رزرو هتل هم جز انتخاب چند گزینه پیشنهادی از سوی آژانس‌های مسافرتی عملا راه دیگری پیش پای افراد نبود. سفرهای اضطراری و لحظه آخری با آن بازارهای سیاه خرید و فروش بلیط هم که اصلا برای خودش ماجرایی داشت! خرید بلیط قطار هم که با آن چالش‌های عجیب و غریبش از خاطر هیچ کس نمی‌رود؛ روزهایی که مردم باید روانه  خیابان‌ها می‌شدند و بعد تحمل ترافیک و صرف زمان به آژانس مسافرتی مورد نظر می‌رسیدند و پشت درب‌های بسته آژانس‌های مسافرتی منتظر می‌ماندند تا فایل بلیط‌ها باز شود! امروز ولی همه آن چالش‌های قدیمی‌تبدیل به خاطره شده اند. با وجود امکاناتی مانند اینترنت و سایت‌های فروش بلیط و رزرو هتل سفر کردن آن قدر آسان شده که هر کس که کوتاه ترین فرصت فراغتی برایش فراهم می‌شود، تصمیم می‌گیرد سفر کند.

وب‌سایت رسپینا 24 یکی از معتبرترین وبسایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است که البته خدماتش به فروش بلیط محدود نمی‌شود. رسپینا 24 درواقع همه آن چیزی را که برای سفر نیاز دارید برای شما در یک بستر فروش اینترنتی بلیط هواپیما فراهم کرده و قدرت انتخاب شما را بالا برده است. بلیط هواپیما خارجی و داخلی ، قطار و اتوبوس آنلاین در این سایت با قیمت‌ها و امکانات متنوع عرضه می‌شوند و لیست هتل‌های ایران نیز در آن وجود دارد تا شما بتوانید با خیال راحت به هرجا که دوست دارید سفر کنید. اگر هم جزو کسانی هستید که به خارج از کشور مسافرت می‌کنید، علاوه بر اینکه می‌توانید بلیط پروازهای خارجی خود را در این سایت با مناسب ترین قیمت رزرو کنید، می‌توانید از بین هتل‌های مختلف در شهر و کشور مقصدتان، مورد دلخواه خود را انتخاب کنید و بدون هیچ دغدغه ای سفر آرام و مطمئنی را برای خود و آشنایانتان به ارمغان بیاورید.

به گزارش ویرلن ، سایت رسپینا24 در عین اینکه سایت فروش آنلاین بلیط جامع و کامل است، کار با آن ساده‌تر از آب خوردن به نظر می‌رسد. به طوری که حتی اگر زیاد هم با اینترنت آشنایی نداشته باشید، باز هم می‌توانید با یک نگاه کوتاه بلیط‌ها و خدمات مورد نیازتان را در خانه خودتان و در عرض چند دقیقه خریداری کنید و از رفتن به کافی‌نت هم بی‌نیاز شوید. امروزه که به تدریج با توسعه شهرها و افزایش جمعیت، ماموریت‌های کاری و نقل و انتقالات فوری بیماران برای درمان پزشکی هم جای خود را در بین اقسام سفرها باز کرده است، در هر لحظه از شبانه روز بخواهید تصمیم به سفر بگیرید؛ با رسپینا 24 روی زمین نمی‌مانید! این سایت علاوه بر فروش بلیط اتوبوس تمام پایانه‌های کشور و بلیط قطارهای مسافری، برای شما امکان انتخاب بلیط از بین 950 ایرلاین داخلی و خارجی را در هر ساعتی از شبانه روز فراهم نموده است. بخش بلیط‌های چارتری و لحظه آخری سایت رسپینا 24 نسبت به همه سایت‌های مشابه خود کامل‌تر و متنوع‌تر است و در عین حال مناسب ترین قیمت را به مشتریان ارائه می‌دهد.

امکان استرداد آنلاین بلیط‌ها، پشتیبانی 24 ساعته، صداقت و حمایت از حقوق مشتریان مهم ترین ویژگی‌هایی هستند که رسپینا 24 را به یک مرجع معتبر ارائه خدمات سفر تبدیل کرده اند. شما با ورود به این سایت می‌توانید از خدماتی که همه ترمینال‌ها و شرکت‌های مسافری و آژانس‌های مسافرتی و توریستی ارائه می‌دهند، مطلع شوید و هر آن چیزی را که دوست دارید انتخاب کنید و به علاوه مقالات و اخبار مرتبط با سفر و خدمات گردشگری را در این سایت مطالعه کنید و با جاذبه های توریستی دیدنی ایران و جهان آشنا شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.