رپورتاژ: آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 : تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید

0

آموزش تعمیرات موبایل

نگاهی به تاریخچه ی موبایل این امر دور از ذهن نمیداند که تا یکی دو سال آینده، کسی که موبایل ندارد همچون کسی است که دارای معلولیت می باشد و استفاده از گوشی های همراه از استفاده از اعضای بدن بیشتر و به آنها ارجحیت میابد، در نتیجه بحث تعمیرات موبایل به حرفه ای پردرآمد تبدیل خواهد گشت. با توجه به کمی نیروی کار تحصیل کرده و آموزش دیده در زمینه ی تعمیرات موبایل افرادی که بتوانند با علم آموزی و تلاش در این حوزه وارد شوند به تعمیرکاران حرفه ای موبایل در چند سال آینده تبدیل خواهند شد. همچنین به دلیل بیسوادی اکثر خبره های این حرفه، یافتن فردی که هم علم این کار را داشته باشد و هم خودش تعمیرکار خوبی یاشد و هم بتواند با بیان خوب مفاهیم را انتقال دهد مشکل است.

مجموعه ی تعمیرات 118، با سالها تجربه در زمینه ی تعمیرات موبایل و تبلت، مفتخر است با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران کشور و برترین مدرسین تعمیرات موبایل فرآیند آموزش تعمیرات موبایل را برای شما کارورزان عزیز فراهم سازد. سال ها تجربه و بررسی مدیریت و کارشناسان این مجموعه در زمینه  ی تعمیرات موبایل سبب شده تا دوره ی برنامه ریزی شده ی آموزش تعمیرات موبایل بتواند کلیه سرفصل های تعمیرات موبایل را پوشش دهد و با در دست داشتن آخرین مدل های برندهای مطرح برای تعمیر، کار عملی را در کارورزان خود تقویت کند.

دوره های آموزش تعمیرات موبایل تعمیرات 118:

علم تعمیرات موبایل با حضور گوشی های هوشمند و تنوع سخت افزار و نرم افزار برند های مختلف بسیار پیچیده شده است و آموزش تعمیرات موبایل بحثی فراتر از ادعای بعضی موسسات آموزشی است. اگر بخواهیم رو راست باشیم آموزش کامل و پیشرفته تعمیرات موبایل در مدت زمان محدود و با هزینه های اندک عملا ممکن نیست و تنها اتلاف وقت است. از آنجایی که هدف ما از دوره ی آموزش تعمیر موبایل در این مرکز، تربیت تعمیرکاران واقعی و حرفه ایست، دوره های تعمیرات را با توجه به آنچه در عمل اتفاق میافتد تفکیک و دسته بندی کرده ایم.

گذراندن هر کدام از  دوره های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل ارایه شده در آموزشگاه تعمیرات موبایل118، به تنهایی میتواند برای یک نفر کافی باشد و آن شخص را در حوزه ی تخصصی خود حرفه ای سازد.

تقسیم بندی کلی دوره های تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 با تمرکز بر سه مبحث کلی و پر ماجرای سخت افزار موبایل، نرم افزار موبایل و پروگرم هارد می باشد. در زیر توضیحات مربوط به هر دوره ارایه شده است. همچنین برای دریافت سیلابس های آموزشی هر کدام از دوره های آموزش تعمیر موبایل می توانید به وب سایت تعمیرات موبایل 118 مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر دوباره است کلیه ی دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 با تمرکز بر کار عملی و حرفه ای شدن کارورز می باشد و تا زمانی که کارورز به طور کامل حرفه ای شود ادامه می یابد. همچنین در صورت نارضایتی کاربر از دوره ی آموزشی کلیه ی هزینه ی پرداختی وی عودت داده خواهد شد.

سوالات متداول:

1. آیا در مرکز تعمیرات 118، دوره های آموزشی دیگر نیز برگزار می شود؟

خیر، از آنجا که مرکز تعمیرات 118 یک مرکز تعمیرات موبایل است و به صورت تخصصی به این مقوله میپردازد، تنها دوره ی برگزار شده در این مرکز دوره ی آموزش تعمیرات تخصصی موبایل می باشد.

2. آیا دوره ی تعمیرات موبایل مربوط به برند خاصی میباشد؟

خیر، سیلابس های آموزشی مرکز تعمیرات موبایل 118 به گونه ای چیده شده اند که کارورز بدون وابستگی به برند خاص بتواند کلیه ی تعمیرات از گوشی های چینی گرفته تا تعمیرات آیفون  و تعمیرات بلکبری را به بهترین نحو انجام دهد.

3. مدرسین دوره ی آموزش تعمیرات موبایل این مرکز چه ویژگی هایی دارند؟

نکته ی متمایز این مرکز استفاده از مدرسینی است که خود تعمیرکار موبایل هستند و همچنین تعمیرات را به صورت علمی و اصولی آموخته اند. تعمیرات موبایل حرفه ای است که نیاز به علم و تجربه دارد. مدرسی که این رشته را به طور علمی فرا گرفته و خود نیز سالها تعمیرات موبایل را تجربه کرده است گزینه ی ایده آل برای تدریس تعمیرات موبایل می باشد.

4. در صورتی که در طول دوره ناراضی باشیم و چیزی یاد نگیریم چه می شود؟

کلیه ی اهداف آموزشی ما با اصل یادگیری کارورز می باشد. سطح پیشرفت کارورزان پس از هر جلسه آموزشی ارزیابی می گردد و برای کارورزان ضعیف تر وقت بیشتر گذاشته می شود. دوره ی آموزش تا زمان یادگیری کامل کارورز ادامه میابد. در نهایت اگر فرآیند آموزش اثربخش نباشد و کارورز توانایی یادگیری نداشته باشد کلیه ی هزینه های دریافتی به وی عودت داده می شود.

5. آیا دوره به صورت کلاس های پرجمعیت برگزار می شود؟

خیر، دوره ی آموزش تعمیرات موبایل این مرکز به صورت خصوصی می باشد.

درباره ی مرکز تعمیرات 118 بیشتر بدانید:

مرکز تعمیرات 118 از با سابقه ترین مراکز تخصصی تعمیرات کالای دیجیتال می‌باشد که توسط جمعی از مهندسین الکترونیک و کامپیوتر راه اندازی گردیده است. پدید آورندگان این مجموعه، هر کدام دارای سالها تجربه در زمینه ی تخصصی خود هستند و کلیه تعمیرکاران این مرکز دارای مدارک دانشگاهی و غیر دانشگاهی معتبر از ایران و خارج از کشور می باشند. مواردی که ما به آن مفتخریم شامل امانتداری، استفاده از قطعات اورجینال، گارانتی خدمات و قیمت، تعمیرکاران متخصص و زبده می‌باشد.

به طور کلی هر دستگاه و وسیله ای که در آن برد الکترونیکی وجود دارد و یا توسط نیروی برق کار می‌کند توسط این مرکز قابل تعمیر می‌باشد. Repair118.com یا مرکز تعمیرات 118 فعالیت خود را از سال 91 بطور مستقل آغاز کرده است و وبسایت Repair118.com در سال 1394 راه اندازی گردیده است.

تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت کلیه برندها شامل آیفون، سامسونگ، هواوی، اچ تی سی و … در این مرکز انجام می‌شود که می‌توان به مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری، هارد، تعویض گلس و …. آنها اشاره نمود. در این مرکز کلیه مشکلات بیان شده توسط تعمیرکاران و تکنسین‌های با تجربه و دارای مدرک بین الملی، تعمیر و  برطرف می‌گردد.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر در این مرکز شامل سخت افزار و نرم افزار کلیه برندها می‌شود و خدماتی نظیر تعویض ویندوز تا ارتقا و تعویض کلیه قطعات لپ تاپ و کامپبوتر در این مرکز انجام می‌شود. همچنین خدماتی نظیر تعمیر تخصصی و بازیابی اطلاعات هارد دیسک، تعمیر تخصصی ایکس باکس و کنسولهای بازی و تعمیرات بردهای الکترونیکی در مرکز تعمیرات 118 ارائه می‌گردد.

مرکز تعمیرات 118، با سالها تجربه در زمینه ی تعمیرات موبایل و تبلت، مفتخر است با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران کشور و برترین مدرسین تعمیرات موبایل، فرآیند آموزش تعمیرات موبایل را نیز برای کارورزان و علاقه مندان فراهم نموده است. سال ها تجربه کارشناسان این مجموعه در زمینه ی تعمیرات موبایل سبب شده تا دوره ی برنامه ریزی شده ی آموزش تعمیرات موبایل بتواند کلیه سرفصل های تعمیرات موبایل را پوشش دهد و با در دست داشتن آخرین مدل های برندهای مطرح برای تعمیر، کار عملی را در کارورزان خود تقویت کند.

اگر قصد یادگیری حرفه ای کاربردی و درآمد زا را دارید، آموزش تعمیرات موبایل همان چیزیست که به آن نیاز دارید. در کمترین زمان و با کمترین هزینه یک حرفه ی پر درآمد را بیاموزید.

اگر میخواهید در موبایل حرفه ای شوید، تضمین میکنیم که آموزشگاه تعمیرات موبایل 118، بهترین انتخابیست که در پیش رو دارید. 

جلسه ی اول کاملا رایگان است، فرصت را از دست ندهید.

تماس جهت مشاوره :

09108518585 – 02166967378 (خط ویژه)

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.