رپورتاژ: با سیستم فروش هوشمند مونگرو در بستر موبایل و شبکه اجتماعی تلگرام، محصولات خود را ارائه دهید و از مشتریان خود سفارش دریافت کنید

0

متاسفانه در فضای حاکم بر جامعه ما، کسب و کارهای بزرگ و ثروتمند روز به روز بزرگتر شده و کسب و کارهای کوچک را از عرصه خارج می کنند. درصد بسیار بالایی از فروش اینترنتی ار طریق چند سایت خاص اتفاق می افتد و سایر فروشنده ها، جایگاه قابل قبولی در بازار آنلاین ندارند.

در دنیای حقیقی نیز شاهد تغییرات مشابهی بودیم به طوری که فروشگاه های کوچک دیگر  مانند گذشته  تاثیرگذاری در تامین مایحتاج خانواده ها ایفا نمی کنند و همین عامل باعث کاهش محسوس درآمد این دسته از کسب و کارها شده است. در این بین سهم بازار هر روز بیش از پیش در اختیار هایپر مارکت های زنجیره ای قرار می گیرد. باید ناراحت بود که هر روزه تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک به دلیل عدم هاهنگی با تغییرات نیاز مشتری و پیشرفت های روش های فروش، و در نتیجه عدم سود دهی قابل انتظار، رو به تعطیلی می روند.

جالب است بدانید که در بستر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، کسب و کارهایی وجود دارند که کانال ها و گروه هایی را برای خود ایجاد کرده اند و با ترغیب مشتریان خود به برقراری تماس تلفنی اقدام به اخذ سفارش می نمایند. این دسته از کسب و کارها نیز با مشکلاتی از قبیل موارد زیر روبرو هستند:

  • عدم وجود مدیریت جامع و کنترل صحیح بر محصولات و سفارشات
  • بی اعتمادی مشتریان برای واریز وجه نقد به حساب بانکی فروشنده
  • بالا رفتن خطای انسانی همزمان با بالارفتن حجم سفارشات که در نهایت باعث افزایش نارضایتی مشتریان می شود.
  • اتلاف وقت برای اخذ سفارش از طریق مکالمه تلفنی
  • از دست دادن مشتری به دلیل مشغولی خط تلفن

به نظر شما اگر این فروشنده ها بخواهند بستر اینترنتی مناسبی برای توسعه فروش غیر حضوری خود داشته باشند؛ به نظر شما بهترین راهکار چیست؟

مونگرو با هدف حمایت از خرید و فروش اینترنتی و زنده نگه داشتن کسب و کارهای کوچک، شروع به راه اندازی سیستم فروش هوشمند کرده است. که در زیر به تعدادی از امکانات آن اشاره خواهیم کرد:

  • عدم نیاز به هزینه های سخت افزاری
  • امکان تعریف سریع و راحت دسته بندی ها و محصولات
  • هوشمند سازی تمام مراحل ثبت سفارش
  • ایجاد بستری امن جهت تبادلات مالی بین خریدار و فروشنده
  • حمایت از عموم کسب و کارها و رفع نیاز آن ها (مزون، سوپرمارکت، خدمات تعمیرگاهی، فروشگاه موبایل، فروش جواهر و…)
  • صدور فاکتور و مشخص بودن وضعیت سفارش در هر لحظه
  • ارائه گزارشات دقیق از میزان و حجم فروش

و…

پیشنهاد می کنیم با ورود به سایت سیستم فروش هوشمند مونگرو با خدمات نوین ارائه شده توسط ما آشنا شوید. کارشناسان ما بی صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما هستند. با امید پیشرفتی موثر در کسب و کار شما…

آدرس سایت : www.mongero.com

برای مشاهده عملکرد و نمونه‌های بات مونگرو، این کانال را ببینید:

https://t.me/mongero_sample

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5