رپورتاژ: عینک آفتابی، استاندارد، طبی، زیبا را با قیمت مناسب از ایران اپتیک بخرید!

2

عینک آفتابی نه تنها با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران ضروری است بلکه امروزه تبدیل به یکی از مهم‌ترین وسیله های زینتی مورد استفاده شده است.

اگرچه در تمامی فصول استفاده از عینک آفتابی احتیاج است اما با فرا رسیدن فصل تابستان استفاده از عینک‌های آفتابی رواج بیشتری می‌یابد . اما در انتخاب عینک آفتابی مهمتر از زیبائی و ایجاد ظاهری جذاب به قابلیت فیــلتر اشعه ماوراء بنفش  یا uv باید توجه داشت …….اما آیا همه عینکهای موجود این قابلیت را دارند ؟

متاسفانه خیــــــــــــــــــر !

بسیاری از عینک‌هایی که در بازار ایران عرضه می شوند نه تنها فاقد استاندارد های لازم هستند، در عین حال این عینک ها با قیمتی گزاف در بازار ایران به فروش می رسند . متأسفانه برخی از عینک های موجود از مواد اولیه بازیافتی تولید شده اند و استفاده ی دراز مدت از این عینک ها می تواند خسارت های جبران ناپذیری به چشمان و پوست شما برساند .

عینک استاندارد باید نور مرئی را به طور کامل عبور داده تا کیفیت دید فرد حفظ شود و در عین حال به طور کامل اشعه ماورای بنفش را فیلتر کند. فیــلترهای استاندارد از قیمت های نسبتاً بالائی برخوردارند ، لذا شیشه های ارزان قیمت قابلیت فیلترینگ کافی ندارند. این شیشه های ارزان قیمت با رنگ تیره ای که دارند مانع از عبور نور کافی به چشم میشوند .

شاید بیاندیشید که : خب ، اینکه یک مزیت است . ولی اینگونه نیست . بلکه بعکس یک ضرر محسوب میشود . چــــــــــــــرا ؟

همانطور که میدانید مردمکهای چشمان ما یک سیستم تنظیم دقیق برای ورود نور هستند . یعنی هنگامی که نور محیط زیاد است با تنگ شدن دریچه ای که آنرا مردمک مینامیم ، ورود نور به داخل کره چشم کم می شود و برعکس . چنانچه در تاریکی به دقت به چشم افراد نگاه کنیم میبینیم که مردمکهایش گشاد شده اند .در مورد عینکهای کذائی غیر استاندارد به یک معادله بسیار ساده می رسیم … این شیشه ها با ممانعت از عبور نور محیط موجب گشادی مردمکها میشوند و از سوی دیگر چون اشعه ماوراءبنفش را فیلــتر نمی کنند ، مقدار اشعه بیشتری به چشم میرسد ……آیا نکته مبهمی وجود دارد ؟حال به نظر شما این عینکهای غیراستاندارد مفید هستند یا خیر ؟

در حالی که عینک چه طبی و چه آفتابی مربوط به حساسترین عضو بدن شما است متأسفانه برخی از افراد هیچ اهمیتی به کیفیت آن نمی دهند و بدون هیچ گونه تحقیق مبادرت به خرید می کنند.

ایران اپتیک با همکاری متخصصین اپتومتری و کارشناسان عینک آماده مشاوره جهت عرضه ی عینک های استاندارد به شما عزیزان می باشد.

در این مجموعه بصورت تخصصی فریم و عدسی عینک ها مورد بررسی قرار می گیرند و علاوه به بررسی استاندارد بودن عینک ها مجموعه ی ایران اپتیک توجه ویژه ای به وجه زینتی عینک دارد.

مجموعه ایران اپتیک برای اولین بار در ایران از کارشناسان مد و زیبایی استفاده کرده و گلچینی از مورد پسندترین عینکهای روز جهان را جمع آوری کرده است.

اما مشتریان ایران اپتیک چه کسانی هستند؟

  • کسانی که قصد خرید عینک های طبی  و یا آفتابی استاندارد و با قیمت مناسب را دارند.
  • شرکت ها و ارگان هایی که قصد تهیه ی عینک به صورت عمده با قیمت مناسب را دارند.
  • اپتومتریست ها و صاحبان فروشگاه های عینک سازی در سراسر کشور

ایران اپتیک سایت تخصصی عینک

سوالی که برای بسیاری پیش می آید این است که خرید آنلاین عینک  به چه صورت امکان پذیر است؟

به نظر می‌رسد خرید آ‌نلاین عینک کار ساده‌ای نباشد زیرا وقت‌گیر ترین مرحله خرید عینک، مرحله امتحان کردن آن است که در دنیای آنلاین به راحتی مقدور نیست. اما وقتی فرایند خرید و فروش عینک را از فروشگاه‌های عینک دقیق‌تر و از زاویه‌ای دیگر بررسی کنیم موارد متعدد دیگری اهمیت پیدا می‌کنند. قیمت عینک، حوصله فروشنده، محل عینک فروشی، تضمین‌های ارائه شده از سمت فروشنده، کیفیت و اصلی بودن عینک همه و همه مواردی هستند که باید در خرید عینک مورد توجه قرار گیرند.

قیمت عینک

ایران اپتیک به دلیل برخورداری از یک زنجیره تأمین قوی و واردات مستقیم در رابطه با قیمت به طور قابل مقایسه‌ای پایین‌تر از قیمت بازار بوده که براحتی با یک‌بار مقایسه می‌توان به این نتیجه رسید. لذا موضوع قیمت برای ایران اپتیک موضوعی حل شده است.

حوصله فروشنده

به دلیل بهره بردن از سیستم فروشگاه آنلاین، خریدار به هر میزان که لازم باشد می‌تواند وقتش را در سایت بگذراند و مدل های مختلف را بررسی کند. خریدارن و کاربران سایت می توانند از طرق مختلف از جمله تلگرام، پیامک، تماس تلفنی و پست الکترونیکی با کارشناسان فروش و مشاوران ایران اپتیک تماس برقرار کنند و از مشاوره و قیمت عینک ها آگاهی یابند.

محل عینک فروشی

برای خرید از ایران اپتیک دیگر نیازی به سفر درون شهری ندارید. کافیست از هر جایی با استفاده از اینترنت به سایت مراجعه کرده و خرید کنید. با این کار در وقت و هزینه صرفه جویی کرده و به تنوع بسیار بالایی از عینک ها دستیابی داشته باشید. باید توجه کنید که تمام هزینه‌های حمل و ارسال نیز در ایران اپتیک رایگان است.

تضمین‌های ارائه شده از سمت فروشنده

ما در ایران اپتیک تا 48 ساعت اجناس خریداری شده را تعویض می‌کنیم. تمام هزینه‌های حمل نیز به عهده ایران اپتیک است. این شرایط به شما کمک می‌کند که به راحتی در مورد خرید عینک تصمیم بگیرید.

کیفیت و اصلی بودن عینک

کیفیت کالاهای ما را شرایط تعویض و مرجوع کردنمان تضمین می‌کنند. اگر شرایط و استانداردهای خاصی برای عینک های موجود در ایران اپتیک قید شده باشد، عینک حتما آن ها را دارا بوده و در غیر این صورت عینک خریداری شده بدون هیچ شرطی پس گرفته شده و مبلغ به مشتری برگردانده می شود.

روش تست عینک در صورت لزوم

اگر بدون امتحان کردن عینک نمی توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید ما روش دیگری را برای شما تدارک دیده‌ایم. در ایران اپتیک قسمتی طراحی شده است با عنوان تست عینک برروی صورت، که در زیر هر مدل امکان دستیابی به این قسمت برای شما فراهم شده است. شما می توانید با مراجعه به این قسمت مدل های مختلف عینک موجود در سایت ایران اپتیک را بر روی صورت خود امتحان کرده و با گرفتن عکس بهترین مدل را انتخاب کنید. علاوه بر این تعدادی مدل آقا و خانم نیز در سایت قرار داده شده که می توانید عینک مورد نظر خود را بر روی صورت آن ها امتحان کنید که در تصمیم گیری شما می تواند موثر باشد.

ما در ایران اپتیک اطمینان داریم که ریسک خرید شما را به شدت کاهش داده‌ایم و امیدواریم خدماتی را که ارائه می‌کنیم رضایت خاطر شما را فراهم کند.

هدف اصلی سایت ایران اپتیک ارائه ی محصولات با کیفیت و استاندارد و کاهش قیمت نهایی برای مصرف کننده می باشد. که در این راستا تلاش می کند روز به روز به این هدف نزدیک تر شود.

علاوه بر مطالبی که عنوان شد امکان مشاوره در مورد انتخاب و خرید عینک نیز در سایت وجود دارد. کسانی که قصد تهیه ی عینک را دارند می توانند از طریق فرم ارسال نظر در قسمت تماس با ما و یا ارسال دیدگاه که در زیر تمامی مطالب سایت موجود است، سوال خود را مطرح کنند. کارشناسان ما در اولین فرصت به سوال آنها پاسخ می دهند.

منبع : ایران اپتیک سایت تخصصی عینک iran-optic.ir

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام
    برای این مسئله که گفته شد چون شیشه عینک آفتابی معمولی uv را بلاک نکرده و بدلیل تاریکی مردمک بزرگ شده و به چشم آسیب می رسد هیچ پایه یا تحقیق علمی وجود ندارد.

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      اتفاقا هست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.