رپورتاژ: بهترین روش خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل چیست؟

0

یکی از رموز موفقیت بیشتر در زندگی این است که در انتخاب‌های خود هوشمندانه عمل کنیم.

انتخاب هوشمندانه می‌تواند برای ما مزایای بسیاری داشته باشد و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند. همه ما اهل مسافرت‌ هستیم اما آنهایی که هوشمندانه برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند قطعا سفر بهتری خواهند داشت.

در حال حاضر در کشورهای پیشرفته اغلب مردم برای مسافرت از طریق وب سایت‌های معتبر اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌کنند و درواقع مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی برای خرید تور دیگر مرسوم نیست.

این خود یک اقدام هوشمندانه است که از اتلاف وقت در ترافیک برای مراجعه به آژانس‌ها جلوگیری می‌کند، ما می‌توانیم  زمان، نوع ایرلاین و پرواز را انتخاب کنیم، هتل و اتاق مورد نظرمان را در سایت ببینیم و به راحتی بهترین هتل را در بهترین منطقه مورد نظرمان انتخاب کنیم و حتی براساس بودجه‌ای که داریم تصمیم بگیریم که چگونه و کجا هزینه کنیم و درنهایت یک مسافرت بسیار دلچسب و به صرفه را تجربه کنیم.

مهم تر از همه اینکه تمامی موارد را خودمان انتخاب کرده‌ایم و قرار نیست با مشکلات عجیب و اتفاقات پیش‌بینی نشده روبرو شویم.

آیا از هر سایتی می توان با اطمینان بلیط هواپیما خرید؟

مسلما جواب “خیر” است، حتما از اعتبار و قدمت سایتی که می‌خواهید خرید کنید، مطلع باشید تا خدای نکرده دچار مشکل نشوید و اگر به خطا و مشکلی برخوردید بتوانید به راحتی با پشتیبان‌ها ارتباط برقرار کنید و مطمئن باشید که در اسرع وقت مشکل شما را برطرف می کنند.

شرکت توسعه بین المللی جاینت از پیشرو های صنعت توریسم و گردشگری است که همواره در ارائه خدمات نوین مسافرتی پیشرو بوده است و سیستمی کامل و جامع برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل فراهم کرده است که با توجه به قدمت و سابقه‌اش می‌توان با اطمینان خاطر، خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل را به همراه خدمات مسافرتی دلخواه در کوتاهترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک انجام دهید و واچر قطعی هتل و بلیط هواپیما را بلافاصله پس از پرداخت در ایمیل خود دریافت کنید.

روز رزرو یا زمان رزرو، کدام ‌یک در قیمت موثر هستند؟

طبق آخرین آنالیزهای سایت CheapAir  قیمت بلیط هواپیما در آخر هفته گرانتر از سایر روزهاست و در سه‌شنبه‌ها معمولا می‌توانید بلیط چارتر ارزان قیمت نسبت به سایر روزها یافت کنید. برای رزرو هتل هم به همین صورت است. زمان تعطیلات عمومی پر سفر، مثل تعطیلات نوروز برای کیش یا شمال کشور و یا تعطیلات مذهبی برای مشهد و قم، هتل‌های محبوب جایی برای اقامت مسافران ندارند و از طرفی مدت محدودیت تعطیلات هم باعث می‌شود عرضه و تقاضا برای اقامت و رزرو هتل هیچ تناسبی با هم نداشته باشند. تمرکز زیاد مسافران ایرانی روی چند شهر محدود، مشکلات را چند برابر هم کرده است. ذائقه ایرانی‌ها برای مسافرت‌های داخلی محدود به مشهد، شیراز، اصفهان، کیش و چند شهر محدود دیگر شده است. در نتیجه بهتر است از یک ماه و نیم مانده به تعطیلات مورد نظر برای مسافرت برنامه ریزی کرده و نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید تا دچار شلوغی و آشفتگی بازار هتلها در هنگامه تعطیلات نشوید.

در هر زمان و هر جا به راحتی بلیط هواپیما و هتل دلخواه‌تان را رزرو کنید

حتی دیگر بدون مراجعه به لپ‌تاپ و کامپیوتر می‌توانید از طریق گوشی همراه به وب سایت و یا حتی اپلیکشن‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل مراجعه کنید. شرکت توسعه بین المللی جاینت با ایجاد وب سایت و اپلیکشن جامع و کامل در زمینه خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، تور مسافرتی و رزرو هتل در سراسر جهان توانسته رضایت هزاران مسافر را در طی سابقه‌ی فعالیتش بدست بیاورد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5