رپورتاژ: «رو پلی»: دسترسی ساده به مجموعه بزرگی از بازی‌های آموزشی مناسب برای کودکان، آن هم بدون نیاز به نصب!

0

همیشه بین آرزوها و برنامه‌ریزی‌های ما با آنچه در عمل رخ می‌دهد، فاصله زیادی وجود دارد. یکی از این اهداف، مقدار زمانی است که ما برای خانواده و تربیت و پرورش کودکان خود می‌گذاریم. پدرها و مادرها تا قبل از اینکه صاحب کودک شوند، شاید در ذهنشان دقیق‌ترین برنامه‌های آموزش ذهنی و بدنی را برایشان ترتیب می‌دهند، اما ملاحظات عملی زندگی، کمبود شدید وقت و کارهایی که همیشه با زندگی  تداخل ایجاد می‌کنند، باعث می‌شوند که نتوانند عملا در تمام جوانب به این کار مهم بپردازند.

والدین به تدریج به این نتیجه می‌رسند که رؤیای اینکه هر روز و هر شب با کودکان بازی کنند، برایشان کتاب بخوانند و دائم همپای آنها باشند، رؤیایی است که خیلی روزها انجام دادنش سخت است.

در این میان یکی از مفیدترین و ساده‌ترین راه‌ها برای پرورش ذهنی کودکان، به‌کارگیری بازی‌های آموزشی است. اما شما حتی اگر یک کاربر نسبتا ماهر و ساعی اینترنت هم باشید، خیلی برایتان دشوار خواهد بود که مجموعه فراگیر، جامع و خوبی از این بازی‌ها را که برای کودکتان مناسب باشد، پیدا کنید. درست به همین خاطر است که احتمالا بعد از جستجو و پیدا کردن چند بازی، بی‌خیال این شیوه آموزشی می‌شوید و قضیه را فراموش می‌کنید.

اما رو پلی Rooplay آمده تا این مشکل را کاملا حل کند.

Rooplay چیست؟

«رو پلی» یک اپلیکیشن رایگان اندروید است که 500 بازی آموزشی مناسب برای کودکان را برایتان استریم می‌کند.

خود این اپلیکیشن بسیار کم‌حجم است و کمتر از 13 مگابایت حجم دارد، اما وقتی که اجرا شد، به کمک آن می‌توانید تعداد انبوهی از بازی‌ها را استریم کنید. منظور از استریم، پخش جاری است، یعنی شما اصلا نیاز ندارید که برای اجرای هر کدام از این بازی‌ها، اپلیکیشنی را مستقلا دانلود و نصب کنید.

این بازی‌ها، کاملا برای کودکان 2 تا 10 ساله، مناسب هستند و حاوی صحنه‌های نامناسب نبوده و کاراکترهای آنها از الفاظ ناشایست، برخلاف برخی از گیم‌های بزرگسالان، استفاده نمی‌کنند. تمامی بازی‌های این مجموعه همان طور که گفته شد، آموزشی هستند و به کمک آنها می‌توانید زبان انگلیسی، ریاضی، علوم مختلف و حتی برنامه‌نویسی را به کودکان آموزش بدهید.

این بازی‌ها در کانادا و انگلیس توسعه یافته‌اند و مورد تأیید دانشگاه کینگز لندن هم قرار گرفته‌اند.

نکته دیگر این بازی‌ها این است که تبلیغات آزارنده درون‌برنامه‌ای ندارند و شما برای اجرای آنها نیازی به خرید درون‌برنامه‌ای ندارید، همه کاری که باید بکنید، پرداخت یک حق آبونه ناچیز ماهانه است و بس.

مؤسسان «رو پلی» به نام‌های امیر و جیسون، خودشان پدرهایی هستند که این نیاز را حس می‌کردند، از این رو پس از ارائه آزمایشی این پروژه در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا در فوریه 2017، کار خود را شکل دادند و نهایی کردند.

پروژه «رو پلی» را می‌توانیم به نتفلیکس تشبیه کنیم، همان طور که در نتفلیکس با پرداخت یک آبونه، بدون نیاز به دانلود تک تک فیلم‌ها و مجموعه‌ها، می‌توانید آنها را به صورت جاری، تماشا کنید، در «رو پلی»، همین امکان برای اجرای بازی‌های منتخب فراهم شده است.

بعد از نصب رایگان «رو پلی» می‌توانید از تعدادی از بازی‌ها به صورت رایگان استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید به هر 500 بازی دسترسی پیدا کنید، بایستی مبلغ ناچیز 5 هزار تومان در ماه پرداخت کنید.

در ضمن هر ماه به صورت مرتب، تعدادی بازی جدید به این 500 بازی یادشده اضافه می‌شوند.

دانلود «رو پلی» از کافه‌بازار

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.