مایکروسافت و درآمدسازی بهتر از پیش‌بینی‌ها -راهبردهای تازه نادلا و سوگیری از ویندوز به سمت سرویس‌های ابری دارد جواب می‌دهد!

0

مایکروسافت میزان درآمد تفکیکی خود را در سه ماهه «مالی» سوم سال 2017 منتشر کرد که بر اساس آن این شرکت از آنچه که پیش‌بینی می‌شد، بیشتر درآمدسازی کرده است. حالا دیگر راهبرد طولانی‌مدت مایکروسافت به جای بازار راکد ویندوز و سرورها، سرویس‌های ابری است.

در این سه ماهه، میزان درآمد مایکروسافت از Azure تقریبا دو برابر شده است و کلا یک پنج کل درآمد مایکروسافت از این محل تأمین می‌شود.

80 درصد کاربران آزور از سرویس‌های پولی پریمیوم مایکروسافت استفاده می‌کنند و ترجیح می‌دهند به سرویس‌های پایه ارزان‌تر برای کارهای خود اکتفا نکنند.

اما در زمینه فروش سخت‌افزار و در صدر آنها سرفیس، مایکروسافت موفق نبوده است و میزان فروش سرفیس در این سه ماه 26 درصد افت داشته است. این مطلب نشان می‌دهد که مایکروسافت در این قسمت نیاز به یک به‌روزرسانی عمده دارد. البته این امر می‌تواند نشاندهنده درنگ خریداران احتمالی برای به بازار آمدن نسخه تازه سرفیس هم باشد.

در زمینه گوشی‌های هوشمند که مایکروسافت همچنان حرفی برای گفتن ندارد و حتی اگر شایعه سرفیس فون هم به حقیقت بپیوندد، باز هم کار مایکروسافت بسیار دشوار است.

گجت‌های تازه مثل هولولنز و سرفیس هاب، گرچه چشم‌انداز جذابی را ترسیم می‌کنند، اما فعلا جایگاهی در درآمد عمده این شرکت ندارند.

اما در قسمت ویندوز هم کار مایکروسافت قابل توجه بود و در شرایطی که بازار فروش پی‌سی‌ها راکد است و حتی در برخی زمینه‌های افت داشته، درامد حاصل از فروش ویندوز، افزایش 5 درصدی نشان می‌دهد.

در قسمت سیستم عامل ویندوز برای سرورها، با توجه به رویکرد ابری مایکروسافت، شاهد کاهش درآمد بوده‌ایم.

در قسمت نرم‌افزارهای کاربردی، مایکروسافت موفق بوده و آفیس 365، حدود 45 درصد فروش بیشتر داشته است. حالا آفیس 365، صد میلیون کاربر فعال دارد که 35 درصد نسبت به زمان مشابه سال پیش، بیشتر شده است.

در مجموع این آمارها نشان می‌دهند که مایکروسافت دیگر آن شرکت قدیمی‌ای نیست که تنها به فروش سیستم عامل و آفیس متکی باشد و ساتیا نادلا این شرکت را به سمت خوبی رهبری کرده است.

در مجموع میزان درآمد مایکروسافت در سه ماه اقتصادی سوم سال، 23.6 میلیارد دلار  و سود خالص این شرکت 5.7 میلیارد دلار بوده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5