رپورتاژ: نگاهی به ادکلن های مناسب مثل بلک افغان، شارژرهای خورشیدی، آویزهای کیف یا جاکیفی، بند انداز برقی و نحوه انتخاب قاب گوشی

در این پست نگاهی خواهیم کرد به نحوه انتخاب انواع ادکلن و معرفی ادکلن بلک افغان و پس از آن نحوه کارکرد سلول های خورشیدی و کاربرد های آن در مصارف روزانه مثل شارژر خورشیدی در کنار زندگی مدرنیزه با انواع دکوراسیون منازل مسکونی و یکی از وسایل پر مصرف آن مثل آویز کیف، و همچنین مروری خواهیم داشت به دو دستاورد جدید دهه اخیر که شامل بند انداز برقی و چسب سینه که در حال جایگزین شدن برای سوتین می باشد.

در بخش نخست این به مطالبی در مورد نحوه انتخاب انواع ادکلن و برخی برند های معروف خواهیم پرداخت.

امروزه انواع ادکلن و عطرهای زنانه و مردانه با رایحه های مختلف و زیادی وارد بازار شده است، ادکلن یکی از جذاب ترین ویژگی افراد محسوب شده و باعث میشود در میان اطرافیان بهتر پذیرفته شوید. عطر و ادکلن ها معمولا از اسانس های روغنی، الکل، ترکیبات معطر و… ساخته می شوند. شما میتوانید با توجه به جنس و همچنین سن خود در فصل های مختلف ادکلن مورد نظرتان با رایحه های مختلف سرد، گرم، تلخ و شیرین خریداری کنید. اگر شما هم از افرادی هستید که وقتی وارد یک فروشگاه میشوید و با تنوع زیادی از عطر و ادکلن روبرو شده اید نمیدانید کدام برند را انتخاب کنید، این پژوهش به شما کمک خواهد کرد بهترین ادکلن را انتخاب و خرید کنید.

1- توجه به نوع ادکلن
اگر ادکلن هایی با رایحه سرد و گرم را نمیشناسید، توجه کنید که عطرهایی که در آنها از بیس شکلات به کار برده شده است ادکلن های گرم هستند، و در مقابل عطرهای خنک و سرد آنهایی هستند که در آنها رایحه هندوانه یا لیمو به کار برده شده است. برای انتخاب نوع رایحه در هر فصل باید متضاد آن را انتخاب کرد. مثلا در فصول گرم از رایحه های خنک استفاده کنید و در فصول سرد از رایحه های گرم. در تابستان به دلیل تعرق زیاد بدن باید از ادکلن های سرد با ماندگاری و غلظت زیاد استفاده کرد. چون تعرق باعث از بین رفتن بوی ادکلن می شود. مثلا ادکلن بلک افغان یکی از ادکلن های با رایحه گرم و مناسب تابستان می باشد.

2- نحوه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی
اخیرا دست فروش ها ادکلن هایی فیک را به جای ادکلن اصل می فروشند، پس باید در انتخاب ادکلن اصل دقت کنید چرا که رایحه آن با سیستم های تنفسی و بویایی شما ارتباط دارد و اگر جنس آن نامناسب باشد سبب آسیب به شما خواهد شد. ادکلن های اصل معمولا قیمتی بالا تر از قیمتی که دستفروش ها دارند به فروش می رشد، میتوانید از چند مغازه قیمت گرفته و ادکلن مورد نظر خود را انتخاب کنید. دقت کنید که برخی از ادکلن ها مانند ادکلن بلک افغان در حجم های مختلف تولید و عرضه شده است که علاوه بر تفاوت قیمت باید به حجم آن هم دقت کنید. سعی کنید از جاهایی خرید کنید که به آنها اعتماد دارید. و یا از نمایندگی های معتبر برندهای مختلف تهیه کنید.

3- نکات پایانی و مهم در زمان تست ادکلن
– در زمان تست، بیشتر از سه رایحه مختلف را تست بو نکنید، زیرا تست کردن زیاد عطر و ادکلن های مختلف باعث سردرگمی خواهد شد که در نتیجه نخواهید توانست ادکلن مناسب را انتخاب کنید. حتی میتوانید زمانی که یک برند خاص مثل بلک افغان را مد نظر دارید و نسخه های مشابه ای از آن وجود دارد فقط همان برند را تست کنید.
– ادکلنی را که میخواهید بگیرید حتما بر روی بدن خود امتحان کنید، چون عطر یا ادکلنی بر روی بدن های مختلف رایحه خاصی پیدا خواهد کرد.
– در زمان خرید رایحه ای را انتخاب کنید که به شما حس خوب و دلپذیری می دهد، و اگر قبلا ادکلنی خرید کرده اید که وقتی میزنید دچار سردرد میشوید حتما آن را کنار بگذارید.
– ادکلن های متفاوتی در بازار وجود دارد، از ادکلن های با رایحه سرد و خنک گرفته تا ادکلن های با رایحه های تلخ و سنگین. همچنین ادکلن ها در دو مدل کلی ادکلن زنانه و مردانه عرضه میشود. اگر از طرفداران ادکلن هایی با بو و رایحه تلخ و سنگین می باشید ادکلن بلک افغان یکی بهترین ادکلن ها می باشد. این ادکلن هم قابل استفاده خانم ها و هم آقایان می باشد. با رایحه میانی رزین، نت های چوبی، قهوه، تنباکو و رایحه پایه بخور خوشبو ، عود. سیگار یکی از معضلات فراگیر جامعه به خصوص در میان جوانان است.

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

در بخش دوم نگاهی به یکی از تکنولوژی های روز که تبدیل نور خورشید به نیرو می باشد خواهیم کرد

در دنیای امروزی بشر توانسته حتی نیروی خورشید را به استخدام صنعت بگیرد، یکی از دستاورد های انسان سلول های خورشیدی می باشد، این سلول ها ابزاری هستند که نور خورشید را مستقیما به جریان الکترسیته مبده کرده، و پس از آن قابل استفاده برای گرما یا انرژی شیمیایی و … می باشد. هسته اصلی این سلولها برخی مواد شیمیایی است که در مقابل نور از خود واکنش نشان می دهند. با گسترش استفاده از سلول های خورشیدی این صنعت وارد تجارت شده و دارای کاربرد های تجاری فراوانی است. برخی از کاربرد های سلول های خورشیدی شامل مواردی چون: استفاده در پمپ های آبی، فانوس های برج ها، دوربین های عکاسی، ماشین حساب، شارژر خورشیدی، ماهواره ها، استفاده در مکان های خارج از پوشش شبکه برق و یا در مواردی که نیاز به تجدید انرژی می باشد است. گرچه موارد ذکر شده به صورت کلی می باشد اما اخیرا حتی در هواپیماهای جت هم از این تکنولوژی استفاده شده است که مصرف سوخت را به شدت کاهش خواهد داد.

تولید سلول های خورشیدی در ایران از سال 1368 استارت خورد و طرح توجیهی مطالعه و تاسیس فنی و اقتصادی سلول های خورشیدی در سال 1369 به تایید مسئولین وقت وزارت پست و تلگراف رسید. اجرای آن بر عهده شرکت تولید فیبر نوری و برق خورشیدی قرار گرفت، این شرکت در سال 73 به دستور ریاست محترم جمهور افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید فیبر نوری و تولید سلول و مدول خورشیدی آغاز گردید. سلول های خورشیدی و یا نیروگاه های خورشیدی دارای بحثی بسیار پیچیده تر از ان هستند که بتوان در مطالب کوتاه به آن پرداخت. لیکن کاربرد آن روز به روز در حال گسترش است و حتی اخیرا برای شارژر خورشیدی با عنوان پاور بانک خورشیدی در گوشی های موبایل و تبلت هم از ان استفاده می شود.

مزایای استفاده از نور خورشید نسبت به سایر منابع انرژی، تجدید پذیر بودن آن و پاک بودن آن است که تولید آن هیچ گونه آثار یا آلودگی های شیمیایی را وارد محیط نخواهد کرد. بیابان های ایران یکی از نقاط مستعد برای استفاده از نور خورشید و تولید انرژی الکترسیته با کمک این سلول ها می باشد.

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

در ادامه به مطالبی در مورد کیف و برخی ملزومات وسایل منزل و دکوراسیون خواهیم پرداخت

یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی منازل آرامش می باشد. مخصوصا این نکته در اتاق خواب چند برابر خواهد شد چرا که بعد از چند ساعت کار روزانه نیاز به استراحت و آرامش خواهد بود. در کل آرامش در منزل به موارد زیادی بستگی دارد، از جمله چیدمان وسایل حال یا پذیرایی، چیدمان اتاق ها، چیدمان آشپز خانه و چیدمان وسایل داخل کمد و مواردی چون آویز کیف و …
علاوه بر چیدمان موارد دیگر هم معم خواهند بود، مثل رنگ دیوار ها، رنگ کف و سقف اتاق یا سالن. اینکه بتوان با رنگ ها ترکیب و تعادل خاصی را ایجاد نمود نیاز به مهارت خاصی خواهد داشت. در غیر این صورت ترکیبات تکراری و کسل کننده باعث از بین بردن آرامش خواهد شد.
تزیینات و دکوراسیون تا حد معقولی احتیاج و زیبایی خواهد داشت.اما اگر در آن زیاده روش شود، حتی اگر خیلی لوکس و زیبا چیده شود، نه تنها زیبایی خودش و بقیه وسایل را از بین خواهد برد، بلکه باعث شلوغی و بهم ریختگی می گردد. در نتیجه باید در انتخاب وسایل و تزیینات و از طرفی در مقدار استفاده این لوازم با توجه به بزرگی و کوچکی اتاق مورد استفاده دقت کنیم. نمیتوان محل سکونت را با انواع وسایل مختلف و زیبا پر کرد.برخی وسایل و لوازم پوشیدنی مثل کیف و لباس را باید در کمد ها آویز کرد تا جلوی دید نباشند، میتوان با خرید اینترنتی آویز کیف (گیره آویز کیف,آویز جا کیفی) اگر تعداد زیادی کیف دارید به راحتی آنها را در داخل کمد جا داد. برای اتاق خوب میتوان تخت هایی با طرح های مختلف و متناسب با رنگ اتاق انتخاب کرد. و حتما دقت کنید که تخت در کدام قسمت از اتاق خواب قرار بگیرد. این موضوع خیلی مهم خواهد بود. تخت خواب باید در قسمتی از اتاق خواب قرار داده شود که در صورت امکان از در ورودی دید نداشته باشد، و یا در قسمتی قرار داد که کمترین دید را از بیرون به داخل اتاق داشته باشد. در صورتی که اتاق خواب دارای کمد می باشد میتوان کیف ها و لباس ها را داخل کمد آویز کرد، درصورتی که کمد ندارید بهتر است آنها را پشت درب ورودی آپارتمان آویزان کنید.

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

حال که وارد زندگی مدرن و شاهد پیشرفت تکنولوژی روز بوده ایم، نیاز به برسی بند انداز برقی که یکی از وسایل آرایشی بانوان است داریم
هر فرد حدود 5 ملیون تار مو در بدن خود دارد. از تعداد حدود یک پنجم آن در ناحیه سر و گردن بوده و مابقی از گردن به پایین پخش شده است. پس از تولد نوزاد دارای موهایی جنینی می باشد که به مرور ریزش کرده و موهای طبیعی جای آن را می گیرد. روش های مختلف سنتی و همچنین مدرن برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد، که برخی از آنها بند انداختن سنتی، موم انداختن، کندن مو با موچین، اصلاح یا تراشیدن با تیغ، و از روش های مدرن بند انداز برقی، دکلره، الکترولی، لیزر و… می باشد.
خرید و به کار بردن بنداندازهای برقی، تفاوت زیادی با روش سنتی بند انداختن ندارد و فقط یک هزینه اضافی را به دوش مصرف کننده خواهد گذشت که باید سرعت بند انداختن و همچنین راحت تر شدن کار را به آن اضافه کرد. یکی نکات مثبت خرید بند انداز برقی سرعت زیاد کاربری، درد کمتر و همچنین استفاده از بندهای یک بار مصرف بهداشتی و مقاوم است. در کل عوارض و معایب استفاده از بنداندازهای برقی، مشابه همان عوارضی می باشد که در استفاده از موچین، مومک و بند انداختن سنتی گاها دیده میشود. با اینکه موها از قسمت رشد مو که در ناحیه پایینی ریشه مو قرار دارند جدا می شوند، ولی ریشه موها از بین نخواهد رفت و پس از مدتی موی جدیدی از همان ریشه قبلی رشد خواهد کرد. کندن مو جدا از دردناک بودن که بند انداختن را در افرادی با پوست های حساس و با آستانه تحمل پایین درد، سخت یا غیرممکن است. باید توجه کرد که استفاده از بند انداز برقی یا دیگر روش ها موها را برای همیشه از بین نخواهد برد، برخی کارشناسان اظهار میکنند که تنها روش از بین بردن موهای ناخواسته به صورت دائم لیزر است و هیچ روش درمانی دیگری تا به حال نتوانسته مثل آن عمل کند. در از بین بردن موها با لیزر، نور لیزر با طول موج های متفاوت بر پوست دارای مو های زائد تابانده شده که انرژی لیزر توسط رنگدانه موجود در ریشه مو که ملانین نام دارد، جذب شده و با حرارت مستقیم ریشه مو، آن را تخریب می کند. مصرف برخی از داروهایی گیاهی میتواند به کم کردن رشد موهای زائد کمک کند.

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

در بخش آخر به شرح توضیحاتی در مورد نحوه خرید و انتخاب قاب گوشی موبایل خواهیم پرداخت
با گسترش انواع برندهای تولید کننده گوشی و تولید انواع گوشی های موبایل در مدل های مختلف، کاور و قاب های مختلف در رنگ ها و شکل ها و همچنین طرح های مختلفی وارد بازار شده است. در صورتیکه میخواهید قاب یا کاور مناسبی را برای گوشی خود انتخاب کنید، پیشنهاد میکنیم این متن را دنبال کنید. طرح کلی قاب ها علاوه بر مدل و برند گوشی به دو نوع زنانه و مردانه تقسیم میگردد، اگر شما خانم هستید و گوشی شما در سایزهای کوچکتر از 5 اینچ می باشد، میتوانید قاب هایی که به صورت کیف هستند  را برای گوشی خود انتخاب کنید. این نوع کاور ها هم محافظی برای گوشی شما بوده و هم در صورت به زمین افتادن از ضربه به آن جلوگیری خواهد کرد. اگر میخواهید برای همسر یا مادرتان یک قاب گوشی سامسونگ یا برند های دیگر مثل اچ تی سی، سونی، آیفون، هواوی یا حتی ال جی بگیرید بهتر است یک قاب با طرح چرم و رنگ تیره انتخاب کنید، این طرح شبیه یک کیف پول زنانه خواهد بود که فوق العاده جذاب می باشد. برای انتخاب قاب گوشی مناسب خانم های جوان هم میتوان اقدام به خرید قاب گوشی فانتزی دخترانه در شکل های عروسکی و یا طرح هایی با رنگ بندی های شاد کرد. قاب های گوشی دارای جنس های مختلفی مثل چرم، پارچه ای، پلاستیکی، طلقی، استیل، طلق و … می باشند. در صورتی که میخواهید یک قاب برای گوشی های آقایان انتخاب کنید بهتر از قاب هایی با جنس پلاستیک و یا قاب هایی از جنس پارچه با طرح های سنتی و یا رنگ تیره انتخاب کنید. در پایان باید گفت انتخاب طرح قاب گوشی کاملا صلیقه ای بوده و بهتر است در همگام خرید قاب گوشی، مدل های مختلفی را تست و خرید کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.

••4 5