رپورتاژ: جشنواره نوروزی فروش سرور مجازی و هاست کندوهاست با تخفیف‌های ویژه

0

کندوهاست یک شرکت فعال و با سابقه در زمینه فروش سرور اختصاصی، سرور مجازی، هاست و دامنه می باشد.

از جمله امتیازات کندوهاست که در شرکت های همکار وجود ندارد و یا کمتر یافت می شود این سرویس ها هستند:

سرور مجازی با منابع دلخواه مشتری

توضیح این سرویس:

خرید سریع و دقیق از طریق اسلایدر آبی رنگ کندوهاست : در قسمت پایین صفحه و کادر آبی رنگ ، اسلایدری می بینید که عنوان آن این هست :
سرور مجازی خودتان را به آسانی بسازید

آیا فقط به هارد زیادی نیاز دارید و رم و CPU مهم نیست چرا که فقط میخواهید از سرورتان به عنوان سرور بک آپ استفاده کنید ؟ خوب کافیست به بقیه مقادیر دست نزنید و فقط اسلایدر هارد را تا جایی که دلتان می خواهد به سمت راست بکشید ! تبریک میگوییم ! شما یک بک آپ سرور سفارش داده اید با قیمت مناسب ! و یا برعکس شبکه اجتماعی دارید و به فضای زیادی نیاز ندارید ولی به پردازنده یا رم زیادی نیاز دارید ! در این حالت هم باز سرور مجازی با منابع دلخواه خود ایجاد کنید بدون اینکه هزینه اضافی برای هارد بپردازید .هنگام سفارشی کردن سرور ، قیمت آن نیز به شما نمایش داده میشود و میتوانید ببینید با بودجه ای که در نظر دارید چه نوع سروری را می توانید سفارش دهید.

تمامی سیستم عامل‌ها با تمامی نسخه و با آپدیت آخرین نسخه‌ها موجود می‌باشد !

شاید توسعه دهنده ای نیاز به یک توزیعی از لینوکس دارد که رایج نیست و نمی تواند سروری با آن سیستم عامل سفارش دهد ! ما این اطمینان را می دهیم که تمامی سیستم عامل ها را در مخزن کندوهاست گذاشته ایم تا کاربران با یک کلیک بتوانند سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش داده و آنی تحویل بگیرند ! از نسخه های ویندوز گرفته تا لینوکس !

و حتی سرویس هایی نیز خودمان کانفیگ کرده و در قالب iso گذاشته ایم تا کاربران بتوانند با Mount کردن انواع iso های موجود ، سیستم عامل را به دلخواه خود از طریق VNCنصب و کانفیگ کنند !

نمونه ای از سیستم عامل های موجود در کندوهاست :

هاست ssd با قیمت بسیار پایین

اخیرا کندوهاست تمام سایتهای مشتریان خود را به صورت رایگان روی سرور ssd انتقال داده است که این امر موجب افزوده شدن سرعت سایتها به میزان حداقل 3 برابر می گردد.

اگر هنوز هاستی از کندوهاست خریداری نکرده اید نگران نباشید می توانید از همین حالا اقدام به خرید هاست  ssd نمایید و نیازی نیست مبلغ هاست ssd که می دانید گرانتر از هاست معمولی است را پرداخت کنید . شما با پرداخت مبلغ هاست معمولی صاحب هاست ssd با مزایای فوق العاده خواهید شد.

تمامی پلن های هاست ارائه شده توسط کندوهاست بر روی هاست  ssdقرار دارد.برای سفارش کافی است وارد سایت شده و پلن مورد نظر هاست خود راانتخاب نمایید.

سرور سالانه،شش ماهه و سه ماهه به ترتیب 3 ماه ،2 ماه و 1 ماه رایگان

با سفارش سرور سالانه 3 ماه آن برای مشتریان رایگان محسوب می شود یعنی فقط پول 9 ماه را می پردازید.

با سفارش سرور شش ماهه 2 ماه آن برای مشتریان رایگان محسوب می شود یعنی فقط پول 4 ماه را می پردازید.

با سفارش سرور سه ماهه 1 ماه آن برای مشتریان رایگان محسوب می شود یعنی فقط پول 2 ماه را می پردازید.

تحویل اتوماتیک و آنی سرویس ها

هم سرورها و هم هاست ها بعد از سفارش به صورت اتوماتیک و آنی ایجاد شده و مشخصات سرویس به ایمیل مشتریان ارسال می گردد.

سرور مجازی ssd و فضای بک آپ سرورها

خرید سرور مجازی با هارد SSD نیز ممکن است که موجب سرعت چند برابری سایت،سرور و اپلیکیشن های اجرا شده می شود. همچنین فضای بک آپ برای سرورها نیز وجود دارد و برای ماه اول رایگان داده می شود.و همچنین شما میتوانید پلن های بک آپ کندوهاست را مشاهده کرده و با قیمت بسیار مناسب برای مثال یک بسته 100 گیگابایتی مناسب بک آپ گیری تهیه فرمایید !

سرور مجازی رایگان 48 ساعته

سرورها به مدت 48 ساعت قابل تست هستند و می توانید سرعت شبکه سرورها و موارد دیگر را کاملا بسنجید و سپس اقدام به خرید نمایید.

پنل حرفه ای سرور و هاست

پنل مدیریتی هاست و سرور که پس از سفارش سرویس به مشتریان ارائه می شود کاملا پیشرفته بوده و تمام امکانات و نیازهای لازم در آن در نظر گرفته شده است. برای مثال امکانات پنل سرور : امکان تعویض سیستم عامل ، ریبوت، تغییر رمز سرور، نمودار مانیتورینگ سرور در بازه زمانی ساعتی روزانه هفتگی و ماهانه،ارتقا منابع سرور با یک کلیک،نصب کنترل پنل دلخواه با یک کلیک، نمایش پردازش های در حال انجام،ریموت از طریق VNC، مانت فایل iso و نصب سیستم عامل دلخواه،تعریف یا تغییر هاست نیم

تصویری از پنل مدیریتی سرور مجازی و اختصاصی که تحویل مشتری میگردد :

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، تمامی امکانات لازم برای کاربر در اختیارش گذاشته شده است که شامل تمامی کانفیگ ها و مانیتورینگ حرفه ای تمامی قسمت های سرور (پردازنده،رم،گرافیک ، پهنای باند ، هارد و …) می باشد.

تصویری از قسمت مانیتورینگ پنل های سرور به همراه نمایش دقیق محل سرور روی گوگل مپ :

امکانات پنل کاربری هاست و دایرکت ادمین: تغییر رمز هاست، انتخاب ورژن PHP هاست (5.2,5.3 , 5.4 , 5.5 , 5.6 , 6.0 , 7.0 , 7.1 ) ، نصب 300 نرم افزار آماده فروشگاهی با یک کلیک،نصب سیستم مدیریت محتوای دلخواه با یک کلیک و…

همچنین سرویس تست هاست رایگان نیز با پنل دایرکت ادمین موجود میباشد ! بصورت رایگان یک ماه هاست های ما را امتحان کنید و اگر متقاعد شدید ما در خدمت شماییم !

خرید هاست و سرور مجازی با تحویل آنی

قیمت های بسیار کمتر از سایر شرکتها و خدمات و کیفیت متمایز

قیمت های هاست و سرور در مقایسه با شرکت های همکار بسیار پایین است در حالیکه خدمات و کیفیت در حد بسیار بالایی به مشتریان ارائه می شود ، این یک مزیت رقابتی بوده و کندوهاست همواره ارائه سرویس به قیمت مطلوب به مشتریان رامد نظر داشته وبه عنوانیک سیاست آن را همواره در راس قرار داده است.

و بعد از این نکاتی که صرفا معرفی خدمات ما بود، یادآور می شویم که “مشک آن است که خود ببوید ،نه آن که عطاربگوید ” و بنابه این دلیل ، سرور مجازی 48 ساعته رایگان و هاست یک ماهه رایگان برای تست گذاشته ایم که تمامی سرویس های مارا رایگان تست کرده و بعد اقدام به خرید کنید !

ارزانترین مرکز ثبت دامنه

کندوهاست ارزانترین مرکز ثبت دامنه های ملی و بین المللی است . با 4500 تومان دامنه خود را به ثبت برسانید !

و یا با 2500 تومان صاحب یک دامنه بین المللی xyz شوید !

همکاری با دیتاسنتر معتبر و معروف دنیا OVH

OVH  یکی از معتبرترین دیتاسنترهای دنیا از نظر امنیت و کیفیت و پایداری می باشد و یکی از موارد مهم که برای امنیت سرورها در نظر گرفته شده آنتی دیداس سخت افزاری می باشد که حملات مختلف را روی سرورها تشخیص داده و دفع می کند.

سروهای SATA از لوکیشن کانادا و فرانسه (انتخاب لوکیشن به دلخواه مشتری) و سرورهای SSD از لوکیشن فرانسه ارائه می شوند.

آفر نوروزی

می توانید از آفرهای ویژه نوروزی کندوهاست که مخصوص سرور مجازی و هاست است استفاده کرده و لذت ببرید !

70% تخفیف برای ماه اول تمامی پلن های سرورمجازی (شروع قیمت ها از 6 هزار تومان)

50% تخفیف برای سرور سالانه،شش ماه و سه ماهه – این تخفیف روی کل فاکتور اعمال می شود و بی سابقه ترین آفر کندوهاست است- در این آفر با پرداخت 144 هزار تومان می توانید صاحب سرور سبک یکساله شوید که قیمت اصلی این سرویس 300 هزار تومان می باشد.

30% تخفیف برای تمامی پلن های هاست که با سیستم عامل امن و سریع CloudLinux کانفیک و بهینه شده اند و توسط کنترل پنل “دایرکت ادمین” مدیریت می شود.(تخفیف ماهانه،سه ماهه،شش ماهه و سالانه)

این جشنواره قرار بود در تاریخ 29 اسفند به پایان برسد که به علت استقبال خوب کاربران ، و نام جشنواره که “جشنواره نوروزی ” میباشد تا 7 فروردین سال 96 تمدید شد.

تا 7 فروردین سال 96 میتوانید از آفرهای ویژه نوروزی کندوهاست که مخصوص سرور مجازی SSD و SATA  (از دو لوکیشن ) استفاده کنید.

  • تعداد محصولات برای این جشنواره محدود بوده و ممکن است قبل از تاریخ معین شده ، سرویس های دارای تخفیف به اتمام برسد.
  • در سایت و وبلاگ کندوهاست می توانید تمام اطلاعات لازم را در مورد آفر پیدا کنید.

تمامی اطلاعات در مورد این سه تخفیف ، در اسلایدر صفحه اصلی سایت میباشد که به راحتی سرویس خود را با تخفیف سفارش داده و تجربه ای جدید از سرور و هاست بدست آورید (;

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.