رپورتاژ: کلیپو برترین تولیدکننده محتوای دیجیتال در جشنواره بین المللی رسانه‌های دیجیتال

0

سال ها پیش اکتاویو پاز نویسنده سرشناس مکزیکی زمان دریافت جایزه ادبی نوبل گفت: “هر اتاقی مرکز جهان است” امروز هر فرد میتواند در اتاق خود بنشیند و تصاویری از تمام جهان در دستان خود داشته باشد.

کلیپو بر مبنای همین ایده شکل گرفته است. ایده ای که با توجه به شناخت مخاطب ایرانی بهترین ویدیو ها از سرگرم کننده ترین تا آموزشی ترین را انتخاب و طی یک فرایند دقیق و حساب شده بدست مخاطب می رساند. ویدیو کلیپ های کوتاه کلیپو از میان بهترین، موثرترین و با کیفیت ترین کلیپ ها و ویدیو های موجود در جهان پهناور اینترنت انتخاب می شوند. این انتخاب توسط یک تیم کارکشته با نگاه جامعه شناسانه، روانشناسانه و با محوریت ذائقه روز مخاطب عام انجام می شود. این کار گروه خط مشی خود را برمبنای اختصار، مفید بودن، کاربری دقیق و سرعت انتقال پیام و مفاهیم را پیش رو قرار می دهند تا مخاطب، از این ویدیوها، نهایت استفاده را ببرد.

برای مثال کلیپو بصورت تخصصی به بحث حساس و پر اهمیت “مادر و کودک” پرداخته و از نقطه نظر بهداشت جسمی، بهداشت روانی، وظایف همسر، ورزش های زمان بارداری و … پروسه گسترده ای از آغاز دوران بارداری تا از آب و گل در آمدن کودک را مورد بحث قرار می دهد.

ویدیو کلیپ های آموزشی برای مادران را در گروه کودک دنبال کنید

در مثالی دیگر تولید و دوبله ویدیوهای کوتاه آموزشی در زمینه تعمیرات و مسائل مربوط به خودرو و رانندگی است بطوری که پیچیده ترین موارد از نقص های فنی خودرو به همراه نکات کلیدی و کاربردی مربوطه برای مخاطب به زبانی ساده قابل درک و پرداخت باشد.

ویدیو های دنیای خودرو را از اینجا ببینید

پس از دسته بندی ویدیوها محصولات دو مسیر موازی را طی می کنند گروهی به ترجمه و تولید محتوای نوشتاری به روز برای گفتار فعالیت می کنند و گروهی دیگر سعی در ارتقای کیفی تصاویر انتخابی دارند تا محصولی با کیفیت بصری بالا توام با پارامتر  های زیبایی شناسانه غنی به دست مخاطب برسانند.

واحد دوبلاژ با شبکه ای گسترده و فعال ازدوبلرهای توامند خود دوبله کلیپ ها را با بهترین کیفیت بر عهده دارد. کارهای دوبله شده وارد مرحله تدوین شده و توسط متخصصین مجرب این بخش ماهیت نهایی خود را کسب می کنند.

پس انجام تدوین و مونتاژ ویدیو ها برای قرار گرفتان مقابل چشمان شما به دپارتمان فنی می رسند تا در این قسمت به محتوای دیجیتالی تبدیل شوند.

تیم پشتیبانی فنی امور مربوط به وبسایت و اپلیکیشن را بر عهده دارند مهندسان این واحد با تلاشی شبانه روزی، بارگذاری مستمر کلیپ ها را بر عهده دارند تا در هر زمان و هرجایی بتوانید آنها را روی کامپیوترهای شخصی یا موبایل هایتان، بدون کوچکترین اشکال و با بالاترین کیفیت، مشاهده کنید.

برنامه جدید پروژه کلیپو اجرای پر مخاطب ترین ویدیوهای سریالی مانند مستند های داستانی و برنامه های تخصصی است که نمونه های جالب و موفق آن پخش دوبله فارسی برنامه های پر طرفدار  “تور بزرگ” (Grand Tour)  و مستند جذاب “سیاره زمین” است. که  هر کدام در ژانرهای خود جزء بهترین ها هستند. جامعه هدف کلیپو تمام اقشار و سنین خانواده ایرانی است بطوریکه سلیقه مخاطب را از انبوه ویدیوها و دیتاهای بی کیفیت و نامناسب به یک استاندارد رسانه ای و موثر سوق می دهد.

حاصل این هدف گذاری دستیابی به تندیس برترین تولید کننده محتوا در جشنواره بین المللی رسانه های  دیجیتال در سال 1395 است. هر چند کلیپو معتقد است که هنوز در آغاز راهی طولانی قرار گرفته و برای رسیدن به چشم اندازی که در ذهن دارد، نیاز مبرمی به همراهی و همدلی مخاطبین فهیم خود دارد.

[aparat id=”PcnmH”]

وب سایت : http://clipo.tv

دانلود اپلیکیشن : http://clipo.tv/download

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5