رپورتاژ- دانشیاری: یار شما برای دسترسی آسان به منابع علمی و مقالات ژورنال‌های معتبر

به دلایل مختلفی ما ممکن است نیاز داشته باشیم که مقالاتی از مجلات، نشریات و ژورنال‌های معتبر علمی را مطالعه کنیم:

  • ممکن است پژوهشگر باشیم و بخواهیم برای پیشبرد کار خودمان، برطرف کردن گره آن مقالات علمی را مرور کنیم.
  • ممکن است ژورنالیست باشیم و بخواهیم بر اساس منابع معتبر و مستند بنویسیم.
  • ممکن است دانشجو باشیم و بخواهیم پایان‌نامه‌ای خوب تدوین کنیم.
  • ممکن است استاد دانشگاه باشیم و بخواهیم همیشه به‌روز و آماده باشیم.

اما به علت تحریم‌ها و دشواری‌های پرداخت‌های ارزی و نیز وضعیت اقتصادی قشر دانشجو و فرهیخته در کشورمان، دسترسی تمام‌متن به مقالات همیشه کاری دشوار، وقت‌گیر و پرهزینه بوده و حتی در سال‌های اخیر دسترسی برخی از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشورمان به منابع، محدود شده است.

اینجاست که سایت تازه‌تأسیس دانشیاری، می‌تواند به کمک ما بیاید.

میلیون‌ها مقاله علمی از هزاران ژورنال معتبر جهان در این سایت گردآوری و  آرشیو شده است. مجتمع شدن این میزان مقاله، دسترسی را بسیار سهل می‌کند.

این مقالات و نشریات، در صدها موضوع علمی دسته‌بندی دقیق شده تا کاربر سایت بتواند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کند.

گاهی دانشجوها، روزنامه‌نگاران و حتی اساتیدی که می‌خواهند یک مقاله را جستجو کنند، به علت ناآشنایی با معادل دقیق یک اصطلاح و یا انتخاب غیر دقیق کلمات کلیدی، نمی‌تواند به مقاله مورد نظر برسند. به منظور تسهیل جستجو، عنوان و کلمات کلیدی ده‌ها هزار عنوان از مقالات به فارسی ترجمه شده و به رایگان به نمایش گذاشته شده که می‌تواند این مشکل را هم تا حد زیادی برطرف کند.

به علاوه غیر از جستجو در موضوعات و نشریات، از طریق ارائه لینک چکیده و یا آدرس DOI هر مقاله هم می‌شود به مقاله دسترسی پیدا کرد.

یک شیوه جالب دیگر برای دانلود مقاله، کار را از این هم ساده‌تر می‌کند.

کاربر بعد از این که در سایت ساینس دایرکت جستجو کرد و مقاله خودش را پیدا کرد، در آدرس مقاله، به جای sciencedirect.com دامین daneshyari.com

را می‌تواند جایگزین کند، دکمه اینتر را بفشارد و  مقاله برایش نمایش داده می‌شود و می‌تواند آن را دانلود کند! به همین سادگی!

برای مثال :

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0749597811001300

با این جایگزین می‌شود:

http://www.daneshyari.com/science/article/pii/S0749597811001300

– عضویت در سایت دانشیاری رایگان است و در حال حاضر کلیه مقالات به رایگان قابل دانلود هستند.

این سایت به تازگی راه اندازی شده و این خدمات، در واقع شروع کار محسوب می‌شوند.

به زودی خدماتی مثل ترجمه مقالات، معرفی کنفرانس‌های علمی و دوره‌های آموزشی، معرفی کتاب و… نیز به خدمات سایت اضافه خواهد شد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.

••4 5