رپورتاژ: نی نی وبلاگ ؛ وبلاگ نویسی با موضوع نوزاد

0

رشد و فراگیری استفاده از فضای مجازی طی چند سال اخیر به جایی رسیده است که همه لاجرم به استفاده از آن روی آورده اند. گستردگی طیف مراجعه کنندگان به فضای مجازی به قدری است که ایجاد بسترهای لازم جهت بهره مندی طیف های متفاوت از آن امری مهم و حیاتی به نظر می رسد. یکی از طیف های مراجعه کننده به فضاهای مجازی، مادران و پدرانی می باشند که یا نوزادی دارند که تازه متولد شده و یا در شرف پدر و مادر شدن می باشند.

مدیران مجموعه سفیران وب در بزنگاه آغاز فراگیری استفاده از بستر اینترنت به اهمیت این طیف از مراجعه کننده گان به وب پی برده و تلاش نمود تا خدمتی ارائه نماید که پاسخگوی پاره ای از نیاز های این طیف باشد. نی نی وبلاگ به عنوان نخستین سرویس دهنده اختصاصی وبلاگ با موضوع کودکان به طور رسمی در سال 1389 آغاز به کار نمود.

هدف از تاسیس نی نی وبلاگ چه بوده است؟

از همان روز اولی که والدین متوجه این موضوع می گردند که به زودی قرار است صاحب فرزندی شوند دریچه ای جدید در زندگی آنها گشوده می شود. یکی از اتفاقاتی که در این برهه برای والدین می افتد تلاش برای ثبت لحظه لحظه ایام پیش روست، چرا که قطعا این ایام همراه با شادی و فراز و فرودهای بسیاری خواهد بود.

ثبت خاطرات دوران بارداری و دوران پس از تولد نوزاد از اتفاقات متداولی بود که سابق بر این در دفترچه های مخصوص ثبت خاطرات کودک رقم می خورد.

در این زمان، نی نی وبلاگ با بهره مندی از دنیای اینترنت و در بستر فضای وب، خدمت رسانی خود را آغاز نمود تا ثبت خاطرات و اتفاقات پرهیجان این دوران در فضای مجازی برای والدین رقم بخورد.

1-19-2017 4-43-41 PM

مهمترین رسالت نی نی وبلاگ چیست؟

نی نی وبلاگ به عنوان نخستین سرویس دهنده اختصاصی وبلاگ با موضوع کودکان این امکان را به والدین می دهد تا بتوانند در یک صفحه کاملا اختصاصی به ثبت خاطرات خود در دوران بارداری و پس از آن بپردازند.

ثبت این خاطرات قطعا در آینده ای نزدیک دارای ارزشی فوق العاده خواهد گردید. همچنین از طریق این بستر بستگانی که گاهاً دارای فاصله مکانی از والدین می باشند از طریق دنبال کردن صفحات نوزاد تازه متولد شده این امکان را خواهند داشت تا گام به گام در جریان شرین کاری ها و جذابیت های نوزاد قرار گیرند.

نی نی وبلاگ چگونه کار می کند؟

برای عضویت در نی نی وبلاگ و ثبت یک صفحه اختصاصی برای نوزاد خود کافیست به بخش ثبت وبلاگ جدید مراجعه نموده و اطلاعات درخواستی را وارد نمایید و با چند کلیک ساده صاحب یک وبلاگ اختصاصی شوید.

1-19-2017 4-44-48 PM

نی نی وبلاگ چه خدماتی ارائه می دهد؟ 

وبسایت نی نی وبلاگ خدمات بسیار متنوع و اختصاصی را متناسب با جامعه هدف خود ارائه می نماید. یکی از  مزیت های این سیستم وبلاگ دهی ارائه همین خدمات اختصاصی است که متناسب با علایق، نیازها و روحیات این جامعه هدف ارائه می گردد.

پاره ای ازخدمات نی نی وبلاگ :

  • امکان آپلود تصویر در فضای نی نی وبلاگ
  • امکان رمز دار نمودن مطالب هر پست
  • امکان پشتیبان گیری آنی از کل مطالب هر صفحه
  • امکان برقراری ارتباط با دیگر کاربران نی نی وبلاگ
  • امکان مطرح نمودن پرسش های مرتبط با کودکان و استفاده از نظرات دیگر والدین

1-19-2017 4-45-34 PM

همچنین نی نی وبلاگ در راستای اهداف تعیین شده و با دغدغه یاری رساندن به کودکان نیازمند 10% از درآمد ماهیانه خود را صرف هزینه فعالیت های خیرخواهانه می نماید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.