رپورتاژ: پرداخت ارزی بدون مرز با نیک پی

1
شاید تا زمانی که خبری از اینترنت نبود، ما اصلا به کمبود و دشواری‌ای به نام خریدهای اینترنتی بین‌المللی آشنا نبودیم. اما اینترنت که آمد، ما گاه و بیگاه هنگام وب‌گردی دچار حسرت‌هایی می‌شدیم: اینکه چرا نمی‌توانیم یک کالا را سفارش بدهیم؟ چرا نمی‌توانیم اکانت حرفه‌ای یک سایت را تهیه کنیم یا یک برنامه و موسیقی را به صورت قانونی و طبعا با پشتیبانی توسعه‌دهندگان بخریم.
از آن زمان که اینترنت دیال آپ داشتیم، سال‌ها گذشته، ما پیشرفت‌هایی داشته‌ایم، اما هنوز که هنوز است، برای پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی مشکلات جدی داریم و هر یک از ماها به وقت نیاز واقعی، با واسطه‌ای مشکلمان را برطرف می‌کنیم.
در این راستا، دوست دارم شما را با خدمات سایت نیک‌پی آشنا کنم:
نیک‌پی که یکی از برندهای معتبر وابسته به شرکت پارسینو است، به صورت تخصصی تمامی خدمات پرداخت ارزی برخط (اینترنتی) و غیرنقدی را، فراتر از محدودیتهای معمولی که با آنها آشنا هستید، به شما ارائه می‌کند و این کار را با هزینه‌ای به صرفه و منصفانه و کیفیتی خیلی خوب انجام می‌دهد.
می‌خواهید برای یکی از اعضای خانواده یک طرف تجاری خود مبلغ ارزی حواله کنید‌؟ در این صورن نیک‌پی این کار را بریتان به سادگی هر چه تمام‌تر انجام می‌دهد.
آیا وقتی در هنگام مرور سایت‌ها به قسمت سفارش آنلاین و درج اطلاعات کارت‌های اعتباری می‌رسیدید، در حسرت داشتن یکی از آنها مثل مسترکارت و ویزاکارت بودید؟ نیک‌پی می‌تواند انواع کارت‌های اعتباری را به شما ارائه کند.
نیک‌پی مسلما تنها برای تجار و صاحبان مشاغل و خدمات بزرگ نیست‌؛ شما به عنوان یک دانشجو می‌توانید به کمک آن انواع پرداختهای دانشگاهی شامل ثبت نام آزمونها (تافل، جی آر ای، آیلتس و …)، پرداخت اپلیکیشن فی، گزارش نمره، هزینه مقالات و کنفرانسها را انجام دهید.
نیک‌پی در خدمت جهانگردان ایرانی و افرادی که به خاطر کار خود ناچار به ترتیب دادن سفرهای فراوان هستند نیز هست. لذا نیک‌پی به شما کمک می‌کند انواع پرداختهای مسافرتی شامل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا رزرو وقت سفارت را به انجام برسانید.
به واسطه تجربه nic-pay نباید نگران تحریم‌ها و محدودیت‌های روتین باشید و نیک‌پی محدودیت جغرافیایی خاصی برای خرید و ثبت سفارش شما ندارد.
کارتهای ویزای نیکپی قابلیت شارژ توسط کارتهای شتاب را به صورت کاملا سریع دارند! در ساعات اداری حداکثر تا 2 ساعت پول به ویزا کارت انتقال مییابد؛ لذا کافی است مسافران کشورهای خارجی یک یا دو عدد از گیفتکارت‏های ویزای نیک پی را به صورت خالی در جیب خود داشته باشند تا هنگام نیاز از طریق اینترنت کارت خود را شارژ نموده و در تمامی دستگاههای کارت‏خوان طرف قرارداد با ویزا در کل دنیا استفاده کنند.
نیک‌پی در قالب “اتونیک‌پی” برای دانشجویان سرویسهای ویژهی ثبت نام تافل و GRE به صورت مستقیم از سایت ETS را تدارک دیده است که با این امکان به راحتی میتوانند در آینده امتحان ثبت نام شده را لغو و یا جا به جا نمایند. همچنین نیکپی به دانشجویان برای پرداختهای دانشجویی تخفیفات ویژه ارائه مینماید.
اتونیک پی همچنین برای پرداخت هزینه سفارت آمریکا به صورت آنی و بدون واسطه توسط خود کاربر با درگاه شتاب فراهم آورده هست.
10-6-2016-7-51-49-pm
10-6-2016-7-51-27-pm
10-6-2016-7-50-52-pm

اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. آرمان می گوید

    سلام
    از این سایت ها زیاد شده ولی رفتم با پنل کاربری ش کار کردم سایت خوبی بود معمول روش کار شده
    ممنون از معرفی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5