رپورتاژ: ارسال هوشمند بسته‌های پستی: نفس راحت شرکت‌ها، فروشندگان و کاربران

6

هریک از ما حداقل چندبار پاکت یا بسته‌ای را با پست یا پیک برای دوستان یا مشتریان‌مان ارسال کرده‌ایم و با مشکلات آن آشنا هستیم. اول از همه باید مزایا و هزینه‌های هریک از شرکت‌های پست، تیپاکس، کاراپست، چاپار، TPG و … را بدانیم و بر اساس زمان و هزینه تحویل، یکی را انتخاب کنیم. اگر انتخاب‌مان پست باشد، باید از خانه یا محل کار خارج شده و بسته خود را به نزدیک‌ترین دفاتر پستی یا خدمات ارتباطی ببریم و اگر فرصت این کار را نداریم، زمان و هزینه‌ای اضافی را صرف گرفتن پیک کنیم. از سوی دیگر اگر خدای‌ناکرده بسته ما سالم به مقصد نرسید! با بروکراسی اداری پیچیده‌ی شرکت‌های بیمه درگیر می‌شویم تا خسارت خود را دریافت کنیم.

وجود این مشکلات و چند مشکل ریز و درشت دیگر، گروه نرم‌افزاری رواج را بر آن داشت تا سایت مرسوله را رونمایی کند. مرسوله به شما این امکان را می‌دهد که از طریق اپ موبایل یا تحت وب و با سامانه‌ای ساده و خوش‌دست، آدرس گیرنده و نوع مرسوله را وارد کنید و سیستم هوشمند آن، از بین ۱۰ شرکت مختلف، سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های حمل‌ونقل را پیشنهاد می‌دهد. پس از اینکه مورد مناسب را انتخاب کردید، مامور مربوطه، به آدرس شما مراجعه کرده و خودش بسته را از شما تحویل گرفته و ارسال می‌کند و نیازی نیست محل کار یا منزل‌تان را ترک کنید!

6-11-2016 6-19-48 PM

هر روز کارهای بیشتری را می‌بینیم که اینترنتی می‌شوند. این‌بار ظاهرا شرکت‌های سنتی حمل و نقل هم از این موج فراگیر استقبال کرده و با پشتیبانی از سایت مرسوله، تن به یک تغییر بزرگ داده‌اند : «ارسال اینترنتی مدارک، کالا و بسته‌ی پستی»

مرسوله چگونه کار می‌کند؟

در زیر مقایسه استفاده از سیستم مرسوله در مقابل روش سنتی ارسال را می‌بینید:

6-11-2016 6-20-36 PM

چرا باید از مرسوله استفاده کنم؟

  • ارزان‌تر ارسال کنید: به‌دلیل حجم بالای سفارشات و قیمت‌های انحصاری توافق شده با شرکت‌های حمل‌ونقل، هزینه نهایی شما تا ۱۰٪ نرخ عادی کاهش می‌یابد.
  • اطلاع از وضعیت مرسوله: مرسوله شما با هر روش حمل‌ونقلی که فرستاده شده باشد، در هربار تغییر وضعیت و جابجایی، با پیامک به فرستنده و گیرنده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • ارائه خدمات VIP: با عقد قرارداد می‌توانید از خدمات خاص مرسوله، مانند تسویه حساب در پایان هرماه، بهره‌مند گردید.
  • پرداخت سریع خسارت: با توافقی که مرسوله با شرکت‌های حمل و نقل انجام داده، پرداخت کلیه خسارت‌های وارده به کالا، از صندوق داخلی این شرکت‌ها پرداخت می‌شود تا فرستنده درگیر بروکراسی اداری شرکت‌های بیمه نگردد.
  • گزارشات مالی ارسال‌ها: اگر یک شرکت یا موسسه هستید، با گرفتن گزارشات دقیق از هزینه‌ها، مرجوعی‌ها و نرخ ارسال‌های ماهیانه، هزینه‌های کلی حمل‌ونقل خود را می‌بینید.

6-11-2016 6-21-52 PM

خدمت ویژه به فروشگاه‌های اینترنتی با محاسبه لحظه‌ای هزینه ارسال کالا

عموما فروشگاه‌های اینترنتی امکان محاسبه لحظه‌ای هزینه ارسال کالا برای مشتری را ندارند. بنابراین ترجیح می‌دهند تا یک هزینه ثابت، برای ارسال کالا در تهران و هزینه‌ای ثابت برای شهرستان‌ها تعیین کنند و یا هزینه ارسال کالا را به‌صورت پس‌پرداخت به مشتری واگذار نمایند.

مرسوله، در کنار پلاگین‌های طراحی شده برای نرم‌افزارهای معروف فروشگاه اینترنتی همانند ووکامرس، پرستاشاپ، اپن‌کارت و مجنتو، API های مدرنی جهت اتصال به هر نوع فروشگاه آنلاینی را دارد. به این شکل که مشتری در مراحل خرید، از بین گزینه‌های مختلف، یکی را انتخاب می‌کند و هزینه آن‌را به صورت آنلاین پرداخت می‌نماید.

پس از اینکه فروشنده، اعلام کرد که کالا برای ارسال آماده گردیده، مامور آن شرکت با مراجعه به وی، کالا را تحویل گرفته و ارسال خواهد نمود و مراحل مختلف جابجایی کالا نیز به اطلاع فروشنده و خریدار می‌رسد.

ارسال مرسوله هوشمند را از اینجا امتحان کنید!

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
6 نظرات
  1. الف ح می گوید

    سلام آق دکتر.
    لطف کنید از فونت iran sans استفاده کنید. خوانایی مطلب با این فونت در تبلت و موبایل خیلی راحت تره. به خصوص اینکه زوم این و زوم آوت می کنی، کیفیت اصلا پایین نمیاد.

    یا تشکر.

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      به زودی

    2. آیکابان می گوید

      فونت ایران سنس عالی است
      منم با شما موافقم

    3. ابوالفضل می گوید

      آق دکتر یا آقای دکتر!

  2. علیرضا می گوید

    با تشکر معرفی خوبی بود (کارآمد) اگر سیستمی باشه که اجناس سنگین تر هم به همین ترتیب سرویس بده خیلی خوبه

  3. ابوالفضل می گوید

    سلام.
    این مطلب رو که خوندم خیلی خوشحال شدم که بالاخره یک سرویس ایرانی راه اندازی شد تا دردسرهای حمل و نقل فروشگاه اینترنتی رو کم کنه. برای این تیم آرزوی موفقیت میکنم.
    ولی هر چی تو سایت مرسوله و سایت وردپرس گشتم، پلاگین ووکامرس مربوطه رو پیدا نکردم. امیدوارم هر چه سریعتر پلاگین مرسوله در دسترس قرار بگیره.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5