رپورتاژ: با سامانه رزرواسیون هتل و پرواز بنوهالیدی، با راحتی و سرعت و رفاه سفر کنید!

2

به محض اینکه مطلع می‌شویم، تعطیلاتی در راه است، میل به سفر به ذهنمان راه می‌یابد. اما گاهی فراهم کردن مقدمات کار، این اشتیاق را کاهش می‌دهند. در این میان یکی از مراحل دشوار کار رزرو کردن هتل خوب و نیز پرواز رفت و برگشت است.

امروز می‌خواهیم در این پست به شما سامانه رزرواسیون هتل و پرواز بنوهالیدی را معرفی کنیم.

سیستم جستجوی بنوهالیدی، طوری طراحی شده است که کار با آن گویا، سریع و خالی از اشکال باشد و برخلاف برخی از سایت‌های با کارکرد مشابه، وقت آنچنانی از شما نگیرند.

در ادامه امکانات جستجو و رزرو هتل و پرواز در سامانه بنوهالیدی را با هم مرور می‌کنیم.

رزرو هتل

این کار را می‌توانید هم از طریق صفحه اصلی سایت بنوهالیدی و هم صفحه رزرو هتل انجام بدهید.

خب، یک شیوه بدیهی پیدا کردن و رزرو هتل این است که شما بیایید و نام شهر مورد نظر را در کادر مربوطه تایپ کنید.

اما ما در دنیا شهرهای بزرگی داریم که هتل‌هایشان بسیار فراوان هستند و بنابراین یک لیست طولانی از نام هتل‌ها دردی از ما دوا نمی‌کند. خصوصا اینکه بنوهالیدی با بیش از ۲۳۰ هزار هتل قرارداد دارد! به عبارتی ما باید بتوانیم با تعیین ویژگی‌ها و مشخصات، این فهرست هتل‌ها را محدود کنیم و به میل خود نزدیک‌تر کنیم و بعد از بین چند گزینه به راحتی انتخاب کنیم.

خب، برای این کار در بنوهالیدی این امکان پیشبینی شده است که شما بیایید و محدوده جغرافیایی هتل مورد نظر را مشخص کنید و خیلی ساده مکان مورد نظر را در نقشه انتخاب کنید. شما می‌توانید جستجوی خود را محدود به شعاع ۲ تا ۵۰ کیلومتری کنید. این طوری مثلا می‌توانید فقط هتل‌ها نزدیک به مکانهای تاریخی و یا مراکز خرید یا اماکن دیدنی را انتخاب کنید. همچنین فیلترهای دیگری بر اساس قیمت، ستاره و درجه هتل، و یا نظرات کاربران در سایت تریپ ادوایزر در مورد این هتل وجود دارند که می توانند به شما در اتخاذ تصمیم بهتر کمک کنند.

همچنین در بنوهالیدی فهرست کاملی از نام کشورها و شهرها هم وجود دارد. به این ترتیب اگر مقصدتان کشور خاصی است و شهر خاصی برایتان ترجیح ندارد و شما هم آشنایی لازم با شهرهای مقصد ندارید، باز هم می‌توانید به سرعت، دست به انتخاب بزنید.

هر هتل در بنوهالیدی برای خودش یک صفحه اختصاصی دارد که در آن مشخصات و توضیحات کامل در مورد امکانات هتل و اتاق‌های مختلف‌اش و امکانات آن درج شده است.

همچنین هتل‌های زنجیره‌ای، در بنوهالیدی مشخص شده‌اند و شما می‌توانید شعب مختلف آنها را به سهولت ببینید.

بعد از انجام جستجو کاربر می‌تواند، فهرست هتل‌ها را ببینید و اطلاعاتی در مورد موقعیت آنها روی نقشه و قیمت متوسط اتاق‌ها را مشاهده کند و هم چنین می‌تواند فاصله هر هتل را از جاهای دیدنی و نیز رتبه هتل رؤیت کند.

همچنین اتاق‌های مختلف هر هتل، شرایط و امکانات و قیمت آنها مشخص می‌شوند.

سرانجام بعد از انتخاب هتل مناسب، می‌توانید تقاضای رزرو بدهید. فرمی در این زمان به صورت آنلاین به شما داده می‌شود با پر کردن این فرم و پس از پرداخت آنلاین، تقاضای شما به صورت آنی و آنلاین بررسی و تایید می‌شود و اطلاعات رزرو هتل در صفحه رزرواسیون‌های شما ثبت خواهند شد تا بعدا بتوانید آنرا بازبینی و یا لغو کنید.

یکی از مزیت های دیگر این سایت در زمینه پرداخت آنلاین، استفاده از کارت های بانک های ایرانی است، بدین معنی که شما برای رزرو هتل در هر نقطه از دنیا و با هر واحد پولی خارجی، رزرو خود را با ریال ایرانی و توسط یکی از امن ترین سیستم های بانکی پرداخت می کنید. البته پرداخت شما با هر واحد پولی دلخواه دیگر نیز انجام پذیر است و چنانچه کارت اعتباری بین المللی دارید، می توانید به ارزهای خارجی پرداخت کنید.

نگران نباشید! اگر به هر علتی با مشکلی برخورد کردید شما می توانید با تلفن ویژه پنج رقمی ۴۲۶۸۶ با دفتر بنو هالیدی در تهران تماس گرفته و از رزرواسیون خود مطمئن شوید.

لازم به ذکر است که شما حق لغو رزرواسیون را هم دارید و می توانید با مراجعه به صفحه رزرواسیون‌های شما  پس از بررسی شرایط لغو رزرواسیون و چنانچه مایل بودید به صورت آنلاین نسبت به لغو رزرواسیون اقدام نمایید. اگر پرداخت با کارت های بین المللی انجام شده، پول شما به صورت خودکار به کارت شما واریز می شود و چنانچه با کارت بانک های ایران پرداخت کرده اید، این پول توسط دفتر تهران به کارت شما واریز می گردد.

 

2016-05-02_18-06-34


رزرو پرواز

رزرو پرواز هم در سامانه بنوهالیدی به آسانی ممکن است. شما می‌توانید از طریق صفحه اصلی یا صفحه رزرو پرواز این کار را بکنید.

شما می‌توانید وارد صفحه پروازها یا صفحه اصلی سایت شده و مبدأ و مقصد خودتان یا نام فرودگاه را مشخص کنید تا فهرستی از پروازها را ببینید. این فهرست حاوی اطلاعاتی شامل قیمت، تعداد توقف و مدت پرواز هم است. بنو هالیدی با بیش از ۸۰۰ شرکت هواپیمایی قرارداد  دارد و از بیلط های ارزان قیمت مثل ایزی جت تا بلیطهای فرست کلاس ارائه می کند و شما می توانید با اطمینان کامل بلیط پرواز خود را از هر مبدا به هر مقصدی رزرو نمایید و مبلغ را به صورت آنلاین (با واحد پولی دلخواه) پرداخت کنید. پرواز شما به همین سادگی رزرو می‌شود.

باز هم کاربر این حق را دارد که اقدام به لغو رزرو پرواز کند که در این صورت مطابق قوانین شرکتهای پروازی رفتار می‌شود و در بسیاری موارد همه یا بخشی از مبلغ به او بازگشت داده می‌شود. شما همیشه می توانید در صفحه رزرواسیون‌های شما اطلاعات پرواز خود را بازبینی نمایید.

2016-05-02_18-08-18


سایت بنوهالیدی، مشتاق به عقد قرارداد بازاریابی با علاقه‌مندان است. در این صورت این سایت، لینک اختصاصی برای آنها تعریف خواهد کرد.

در صورت ورود کاربران با این لینک، مبلغی به عنوان حق کمیسیون به بازاریاب پرداخت خواهد شد.

آژانس‌ها و کارگزاران مسافرتی و کسانی که مدام در سفر هستند، می‌توانند بعد از تماس و هماهنگی با بنوهالیدی، مبلغی را به صورت اعتبار پرداخت کنند، در این صورت دیگر نیازی ندارند در هر بار رزرو هتل یا پرواز، عملیات وقت‌گیر پرداخت را انجام بدهند و تا سقف اعتبار می‌توانند اقدام به رزرو کنند.

در ضمن سایت بنوهالیدی، در زبان‌های مختلف و واحد‌ها پولی دیگر کشورها نیز در دسترس است.

هتل‌های کرتیارد (Courtyard by Marriott Business Hotels)
هتل‌های کراون پلازا (Crowne Plaza Business Hotels)
هتل و ریزرت‌های فرسیزن (Four Seasons Luxury Hotels and Resorts)
هتل‌های هیلتون (Hilton Hotels and Resorts‎)
هتل‌های هالیدی این (Holiday Inn Hotels and Resorts)
هتل‌های هایت (Hyatt Luxury Hotels)
هتل و ریزرت‌های اینترکنتینانتال (InterContinental Luxury Hotels and Resorts)
هتل‌های جمیرا (Jumeirah Luxury Hotels)
‎هتل و ریزرت‌های کمپینسکی (Kempinski Hotels & Resorts)
هتل‌های ل مریدین (Le Méridien Starwood Hotels and Resorts)
هتل و ریزرت‌های ماریوت (Marriott Hotels & Resorts)
هتل‌های مرکور (Mercure Hotels)
هتل و ریزرت‌های موونپیک (Mövenpick Hotels and Resorts)
هتل‌های نووتل (Novotel Family and Business Hotels)
هتل و ریزرت‌های پولمن (Pullman Business Hotels and Resorts)
هتل‌های رادیسون بلو (Radisson Blu Hotels and Resorts)
هتل‌های رنسانس (Renaissance Hotels)
هتل و ریزرت‌های ریتز کارلتن (The Ritz-Carlton Luxury Hotels and Resorts)
هتل‌های اسکاندیک (Scandic Family and Business Hotels)
هتل و ریزرت‌های شانگری لا (Shangri-La Luxury Hotels and Resorts)
هتل‌های شرایتون (Sheraton Luxury Starwood Hotels & Resorts)
هتل و ریزرت‌های سفیتل (Sofitel Luxury Hotels and Resorts)
سوئیسوتل (Swissotel Luxury Hotels and Resorts)


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. سفرگستر می گوید

    تو همون برخورد اول از سایتشون خوشم نیومد و تصمیم به خروج گرفتم.
    پیشنهاد میدم بیشتر روی ui سایت کار بشه.
    رنگبندی و سایز فونت مناسب برای شروع فکر کنم خوب باشه.

    1. ansari می گوید

      خوب بود که سایتشون !!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5