رایج‌ترین مشکلات به‌روزرسانی و نصب ویندوز 10 و راه‌حل رفع آن‌ها

27

کم‌کم گزارش‌های مشکلات کاربران مختلف از سراسر دنیا پیرامون به‌روزرسانی، دانلود و نصب فایل‌های ویندوز 10 منتشر می‌شوند و داریم متوجه می‌شویم ویندوز 10 با همه‌ی ویژگی‌های مدرن و سیستم به‌روزرسانی بسیار سریع و ساده‌اش چندان هم بی‌عیب نیست و هنوز باگ‌هایی دارد که باید مایکروسافت برطرف کند. با نگاهی به سایت‌های مختلف متوجه می‌شویم نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر هم برخی کاربران با وجود استفاده از یک ویندوز اصل و به‌روز هنوز نمی‌توانند به ویندوز 10 سوییچ کنند یا اینکه فایل‌های نصب را دریافت کنند. برخی هم در هنگام نصب با خطای «Something Happened» روبرو شدند. آن‌هایی که فایل‌های ISO مایکروسافت را دانلود و نصب کردند، با مشکل کلیدها روبر شدند و باید منتظر بمانند. برخی از کاربران هم می‌گویند به ویندوز 10 به‌روزرسانی کردیم ولی هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. اجازه بدهیم رایج‌ترین مشکلات گزارش شده را مرور کنیم و برای هریک راه‌حلی کلی ارائه دهیم.

 مشکلات به‌روزرسانی در ایران

به دلایل مختلفی ممکن است شما نتوانید ویندوز 7، 8 یا 8.1 خود را به ویندوز 10 به‌روزرسانی کنید. مایکروسافت فایل‌های به‌روزرسانی را برای 190 کشور منتشر کرده است و طبعاً برخی کشورها اجازه استفاده قانونی از این سیستم‌عامل را ندارند. ایران جزو یکی از همان کشورها است. پس، اگر در ویندوزهایی که دارید استفاده می‌کنید، کشور ایران را انتخاب کردید یا موقعیت خود را در ایران معرفی کردید، احتمال دارد نتوانید به فایل‌های به‌روزرسانی دسترسی داشته باشید. ممکن هم هست خود سیستم به‌روزرسانی مایکروسافت متوجه شود که دارید از ایران به سرورهای او وصل می‌شوید و بعد اجازه دریافت فایل‌های نصب را ندهد. دلیل دیگر عدم به‌روزرسانی ممکن است استفاده از یک ویندوز بدونGenuine  باشد. در این صورت، مایکروسافت خیلی سریع تقاضای شما را رد می‌کند. در این وضعیت بهتر است به سراغ دانلود مستقیم فایل‌های ISO مایکروسافت و نصب ویندوز 10 بروید چون دردسرهای به‌روزرسانی به مراتب بیشتر از نصب مستقیم است.

 عدم دریافت فایل‌های به‌روزرسانی

برخی کاربران گزارش دادند که آیکون Microsoft’s Get Windows 10 را در نوار وظیفه ویندوز خود نمی‌بینند. همان‌طور که در بالا هم گفتیم شرط لازم اولیه برای به‌روزرسانی استفاده از یک ویندوز Genuine یا احرازهویت شده توسط مایکروسافت است. به غیر از این، نکته اول اینکه برای به‌روزرسانی به ویندوز 10 حتماً باید ابتدا خود ویندوزی که استفاده می‌کنید را به‌روزرسانی کرده باشید. یعنی ویندوز 7 به سرویس پک 1 و ویندوز 8 و 8.1 به آخرین نسخه‌های منتشر شده به‌روزرسانی شده باشند. نکته دوم، باید قابلیت به‌روزرسانی خودکار (Update Automatically) ویندوز فعال باشد. گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت از روی عمد ویندوزهایی که این قابلیت را انتخاب نکردند و دستی به‌روزرسانی می‌کنند را فعلاً اجازه نصب ویندوز 10 نمی‌دهد و با کمی تاخیر(شاید یک ماه) می‌خواهد فایل‌های رایگان را برایشان ارسال کند. نکته سوم، ممکن است برخی نرم‌افزارهای نصب شده روی ویندوز مانند برنامه‌های امنیتی آنتی‌ویروس و فایروال به ویندوز اجازه به‌روزرسانی ندهند. مطمئن شوید که ویندوز به‌روزرسانی می‌شود و ترافیک روی اینترنت و شبکه توسط برنامه دیگری بلوکه نشده است.

 اگر ویندوز شما اصل بوده و به آخرین بسته‌ها نیز به‌روزرسانی شده است ولی هنوز آیکون Microsoft’s Get Windows 10 را نمی‌بینید، گام‌های زیر را طی کنید:

گام اول: به سراغ پوشه‌ای به نام WINDOWS.~BT در پارتیشنی که ویندوز نصب شده است، بگردید. مثلاً اگر ویندوز کنونی شما در درایو C نصب شده است، باید C:\windows.~BT را ببینید.

گام دوم: اگر پوشه بالا را در پارتیشن C پیدا نکردید، به دنبال پوشه‌هایی به تاریخ‌های 28، 29 و 30 جولای در مسیر زیر بگردید:

C:\Windows\SoftwareDistribution\download

باید بتوانید فایلی به نام‌های Windows 10.exe یا Windows 10.zip/rar را در این پوشه‌ها ببینید. این‌ها هما فایل‌های نصب ویندوز 10 هستند.

گام سوم: اگر این پوشه‌ها نیز روی سیستم شما قرار ندارند، دستور زیر را اجرا کنید:

wuauclt.exe/updatenow

اگر با اجرای این دستور Windows update  شروع به دانلود ویندوز 10 نکرد، گام‌های زیر را طی کنید:

گام چهارم: Windows update  با شماره بیلد KB2976978 را از روی ویندوز پاک کنید.

گام پنجم: دستورات زیر را در یک ترمینال خط فرمان و با مجوز مدیرسیستم اجرا کنید:

net stop wuauserv

rd /s/q C:\windows\SoftwareDistribution

net start wuauserv

 اگر با اجرای این دستورات هنوز نمی‌توانید آیکون به‌روزرسانی ویندوز 10 را ببینید یا اینکه پوشه‌های گفته شده در بالا روی سیستم شما ساخته نشدند، ویندوزی که استفاده می‌کنید امکان به‌روزرسانی ندارد.

 خطای Something Happened

abb578c80e6a2545d410e7dd7681a34ba4bbe84d

برخی کاربران گزارش دادند در هنگام نصب با خطایی با عنوان Something Happened یا مشابه ان مواجه می‌شوند. این خطا مربوط به انتخاب برخی زبان‌ها در هنگام نصب است. مایکروسافت دارد روی این خطا کار می‌کند و به‌زودی برطرف خواهد شد ولی تا ان زمان سعی کنید در هنگام نصب زبان English (United States) را انتخاب کنید. اگر برای شما هنگام نصب ویندوز 10 این خطا رخ می‌دهد به ناچار باید دوباره شروع به نصب ویندوز و البته این بار با زبان اصلی کنید. اگر پس از نصب ویندوز 10 این خطا رخ دهد، وارد کنترل پنل و سپس Language and region شده و در منطقه United States گزینه Administrative را کلیک و زبان را به English (United States) تغییر دهید.

 هنگ کردن سیستم در هنگام به‌روزرسانی

BSOD-650-80

حتماً یک مشکل اساسی روی سیستم شما وجود دارد که مانع از به‌روزرسانی می‌شود. مثلاً یک درایور ناسازگار یا فایل به‌روزرسانی نشده یا هرچیزی. سیستم را ریستارت کنید و مورد به مورد کارهایی که در خطای نشان داده شده روی صفحه‌نمایش ذکر شده را انجام و به دنبال رفع مشکل باشید. اگر یک درایور مانع از به‌روزرسانی می‌شود، آن را پاک کنید. در نهایت مجبور هستید دوباره به‌روزرسانی را از ابتدا شروع کنید.

 عدم امکان به‌روزرسانی نسخه‌های اینترپرایس

اگر کاربر Windows 7 Enterprise، Windows 8/8.1 Enterprise و Windows RT/RT 8.1 هستید، باید به شما بگویم که برای به‌روزرسانی به ویندوز 10 تلاش بیهوده نکنید چون مایکروسافت اجازه چنین کاری نمی‌دهد. این ویندوزها بعداً قابلیت به‌روزرسانی پیدا خواهند کرد.

 مشکل Product Key

یک مشکل دیگر هم در این چند روز اخیر گزارش شده است. کاربرانی که فایل‌های ISO ویندوز 10 را به طور مستقیم دانلود کردند؛ برای نصب نیاز به Product Key دارند یا اینکه از یک ویندوز اکتیو اصل روی نوت‌بوک استفاده می‌کردند در هنگام به‌روزرسانی ازشان Product Key خواسته شده است. در حالت عادی برای نصب مستقیم ویندوز 10 باید آن را خریداری کرده باشید و به شما یک Product Key داده شده باشد. فقط سیستم‌هایی که از ویندوزهای 7 و 8 اکتیو و تایید شده توسط مایکروسافت استفاده می‌کنند، می‌توانند به طور رایگان به‌روزرسانی شوند. درباره مشکل نوت‌بوک‌ها و دستگاه‌های مشابه ممکن است شما قبلاً ویندوز را پاک و دوباره نصب کرده باشید که باعث شده Product Key از روی سیستم پاک شود یا اینکه روی حالت به‌روزرسانی خودکار تنظیم نشده باشند. اگر هنگام خرید نوت‌بوک یک Product Key برای ویندوز دریافت کردید، با همان Product Key می‌توانید ویندوز 10 را نصب کنید. برخی کاربران عضو Windows insider نیز به چنین مشکلی برخورد کردند و باید منتظر ارسال Product Key از سوی مایکروسافت باشند. مدت زمان این انتظار نیز معلوم نیست و ممکن است تا آخر سال طول بکشد. اگر امکان به‌روزرسانی دارند، بهتر است به جای نصب مستقیم به سراغ دریافت‌های فایل‌های به‌روزرسانی بروند.

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
27 نظرات
  1. علی می گوید

    ویندوز 8.1 من رو ایران ست شده بود ولی بی هیچ مشکلی با اینترنت مخابرات اتوماتیک دانلود شد و بیست دقیقه ای هم نصب شد. استور هم بازه بذای دانلود اپ و خوب هم اپ فعلی رو اپدیت می کنه و از همه مهمتر برنامه کلندر و ایمیل با تاریخ شمسی نمایش داده مبشه. کی فکرشو می کرد از ویندوز قانونی استفاده کنیم خخخخخ. البته بجاش چند تا اپو دارم میخرم یوقت خدایی نکرده مایکروسافت ضرر نکنه.

  2. ابراهيم می گوید

    من همین دیشب آپگرید کردم به ویندوز ١٠.
    فعلاً هم که مشکلی ندارم. خیلی راحت آپدیت شد

  3. ممد می گوید

    بنظرم در محتوایی که میایید از منابع خارجی استفاده میکنید بومی سازی زیادی انجام نمیدین
    مثلا اکثر کاربران ایرانی ویندوز اورجینال ندارند ولی چیزی راجع به اینکه الان وقت این هست سراغ فایل ایزو بریم یا نه بحث نشد

  4. mah می گوید

    سلام اگر بخواهیم ویندوز 10 را نصب نکنیم چیکار باید انجام دهیم برای سیستم من اتومات Get windows10 آمده اما ویندوز من اورجینال نیست و نمی خواهم این ویندوز 10 را نصب کنم اما نمی دانم چیکار کنم که این پیغام کنسل شود و دیده نشود حتی ویندوز7 را هم که روی سیستم دارم آپدیت هایش را انجام نمی دهد و پیغام 8024402f را می دهد

  5. امیر می گوید

    سلام من ویندوزم رو بدون مشکل نصب کردم ولی وقتی میخوام درایور هارو نصب کنم یه ارور میده و ویندوز و ریستارت میکنه.
    در ضمن کارت گرافیک رو هم شناسایی نمیکنه.
    ولی گرافیک آنبورد رو میشناسه و درایورش راحت نصب میشه فقط با کارت گرافیک مشکل داره.

    1. بهمن می گوید

      گرافیک ویندوز 10 کاملاً متفاوت با ویندوز 8 و 8.1 هست
      اول گرافیکتو نسب کن – میتونی از سایت سازنده geforce یا amd دانلود کنی
      بعد cd مادر برد رو روی سیستمت نسب کن
      سعی کن تمام درایوراتو مستقیم از نت آپ کنی تا بروز باشه
      مخصوصاًگرافیک

  6. فرزان می گوید

    ویندوز من اصل و آپدیت کردم الان آپدیته ولی اپ get windows 10 نمیاد.
    فایلWINDOWS.~BT هم هست ولی تو این مطلب نگفتین اگه بود چه کار کنیم.

  7. هادی ج می گوید

    من الان حدود 6 ساعت هست با سیستم قوی core i7 ,و رم 8 دارم آپگرید می کنم پس دانلود 3 گیگ اما جلو نمی ره.
    سرچ انگلیسی که کردم در بسیاری از موارد به این مشکل بر می خورید.
    به نظرم اصلا اپگرید نکنید تا مشکل ویندوز 10 رفع شه!
    من موندم این وسط ری استارت کنم یا نه! می ترسم همه چی بپره.
    برای دانلود ویندوز 10 لازمه که سیستمتون به روز باشه و هیچ چیزی برای به روز رسانی ویندوز نمونده باشه.

  8. ali می گوید

    رو صفحه get going fast هنگ میکنه!

  9. رها می گوید

    سلام من با فایل iso به روز رسانی کردم وویندوز قبلی که اورجینال بود را پاک کردم حالا product key را که میزنم میگه نامعتبر هست برای رفع این مشکل چه کارهایی میشه انجام داد؟؟؟ لطفاً راهنمایی کنید.

  10. علی می گوید

    سلام
    من هم دچار مشکل Product Key شدم.

  11. ادریس می گوید

    با سلام من به طور اتوماتیک اپدیت ویندوز 10 را دریافت کردم و حدود 2 گیگ بود و بعد از طی چند مرحله ری استارت بلاخره نصب شد
    یکی از مهمترین مشکلاتی که کاربران ممکن است بعد از نصب با آن روبرو شوند اینست که وقتی روی ایکونی روی دکستاپ کلیک راست می کنیم سرعت ویندوز به شدت پایین می آید و این به دلیل یکی از فایل های سیستمی خود ویندوزر 10 به نام werFault.exe است که مسئول گزارش خرابی ها و مشکلات ویندوز به شرکتمایکروسافت است.
    برای حل این مشکل به یکی از سایت های خارجی مراجعه کردم و راه حل آن را پیدا و اجرا نمودم و مشکلم بر طرف شد که در اختیار کاربران می کذارم
    موارد زیر را دنبال کنید
    1. روی my computer یا this computer کلیک کنید
    2. سمت چپ پنجره روی control panel کلیک کنید
    3. در صفحه ظاهر شده روی system and security کلیک کنید
    4. روی گزینه administrative tools کلیک کنید
    5. روی servioces دو بار کلیک کرده و در پنچره ظاهر شده گزینه windows error reporting کلیک کرده و در قسمت startup type روی گزینه disable کلیک کرده و ok کنید
    به همین راحتی از شرش خلاص می شید

  12. ادریس می گوید

    با سلام من به طور اتوماتیک اپدیت ویندوز 10 را دریافت کردم و حدود 2 گیگ بود و بعد از طی چند مرحله ری استارت بلاخره نصب شد
    یکی از مهمترین مشکلاتی که کاربران ممکن است بعد از نصب با آن روبرو شوند اینست که وقتی روی ایکونی روی دکستاپ کلیک راست می کنیم سرعت ویندوز به شدت پایین می آید و این به دلیل یکی از فایل های سیستمی خود ویندوزر 10 به نام werFault.exe است که مسئول گزارش خرابی ها و مشکلات ویندوز به شرکت مایکروسافت است.
    برای حل این مشکل به یکی از سایت های خارجی مراجعه کردم و راه حل آن را پیدا و اجرا نمودم و مشکلم بر طرف شد که در اختیار کاربران می گذارم
    موارد زیر را دنبال کنید
    1 روی my computer یا this computer کلیک کنید
    2. سمت چپ پنجره روی control panel کلیک کنید
    3. در صفحه ظاهر شده روی system and security کلیک کنید
    4. روی گزینه administrative tools کلیک کنید
    5. روی services دو بار کلیک کرده و در پنچره ظاهر شده گزینه windows error reporting کلیک کرده و در قسمت startup type روی گزینه disable کلیک کرده و ok کنید
    به همین راحتی از شرش خلاص می شید

  13. KIA می گوید

    با سلام .برای من get windows 10 اومده ولی تا برنامه رو باز میکن با ارور the cpu is no supported مواجه میشم و مانع اپدیت میشه حتی iso ویندروز10 رو دانلود کردم ولی باز هم هنگام نصب همین ارورر رو میده .cpu هم 3ghz عه ولی واسه ویندوز 10 یک گیگ یا بشتر پیشنهاد شده .راهی هست بشه این مشکلو برطرف کرد>!؟ ممنون میشم اگه کمکم کنید

  14. حسين می گوید

    سلام .لپ تاپ وایو دارم .ویندوز اورجینال 8 روش نصب بود .آپدیت کردم 2بار به 8.1 و 1 بار به 10 .به مشکل بر خوردم مجبور شدم با سی دی بک آپ برای بار سوم 8 روش نصب کنم .در حال حاضر 8 به روز می شه ولی هیچ آپدیتی برای 8.1 نمی یاد . میخواستم بدونم جند بار می شه ویندوز و از ابتدا آپدیت کرد ؟ آیا مایکرو سافت برای کاربرانش محدویت می زاره که فقط بتونن به دفعات مشخص آپدیت کنن ؟ مرسی

  15. محمد می گوید

    سلام
    مایکروسافت اج من نمیدونم چش شده وقتی بازش میکنم خود به خود دوباره بسته میشه
    وقتی هم سایتهای ذخیره شده رو باز میکنم میگه:
    the remote procedure call failed

  16. محمد می گوید

    سلام

    من ویندوز 10 نصب کردم تمامی اپدیت ها رو غیر فعال کردم
    وقتی سیستم رو ریستارت میکنم چیدمان ایکون ها به گوشه چپ سیستم رفته و اصلا ثابت نمیمونن
    یعنی وقتی ایکون رو میکشم قسمت راست بعد رفرش کردن برمیکرده دوباره به سمت چپ
    گزینه audio arrange غیر فعال کردم جواب نداد طوری که باعث شد دوبار ویندوز رو عوض کنم
    اگه راهی هست خواهش میکنم بگید
    من فکر میکنم در ریجستری چیزی قاطی میشه که من نمیفهمم
    تنها مشکلم و بزرگترین مشکلم همینه
    خیلی سایت ها رفتم راهی برای ویندوز 10 ارائه نشده

  17. پریسا می گوید

    من در ویندوز 10 به غیر از فایل های pdf هیچ چیز دیگه ای نمی تونم دانلود کنم. در دانلود کوچکترین نرم افزارها هم ارور میده. حتی دانلود منیجر رو هم نتونستم دانلود و نصب کنم. نصفه قطع می شه.
    و در نصب برنامه جاوا ارور میده که بایسیتی اینترنت اکسپلورر 11 رو داشته باشین. که رو خود سیستم همون 11 نصب هست ولی باز همون ارور رو میده. لطفا راهنمایی کنین.

  18. مهدی می گوید

    من ویندوز ده نصب کردم ولی با اینکه سی بی یوم 5 و گرافیکم 820 m و رم ا م6 است هنگ میکنه..چیکار کنم

  19. Al می گوید

    ببخشید من با دو مشکل اصاصی با نصب ویندوز 10 مواجه شدم.
    1_وقتی رمز وای فای رو وارد میکنم خطا مزنم ولی رو اون یکی لبتابم میزنم کار میکنه.
    2_درایو سی دی و دی وی دی هم ناپدید شد.
    لطفا راهنماییی کنیییدد

  20. فرحناز می گوید

    من برای ورود به فروشگاه دچارمشکل میشوم و خطا میددر صورت نیاز، کد خطا ‏0x80131500 است.باید چیکارک
    نم

    1. solo می گوید

      بانو فرحناز …….برو
      Control Panel\Clock, Language, and Region

      next go region/location\home location
      change iran
      united states

  21. محمد می گوید

    سلام… من دوتا ویندوز 10 نسخه اینترپرایز دارم. یکیشون به راحتی آپدیت1607رو دریافت و نصب کرد. اما ویندوز دومی که تازه هم نصب کردم، آپدیت 1607 را چندبار کامل دانلود نموده اما در هنگام نصب به مشکل میخورد و نصب بعد از 75درصد متوقف میشود. هیچ پیامی هم نمیدهد. و دوباره شروع ب دانلود آپدیت میکند و این چرخه تکرار میشود! کل اینترنتم رفت برای همین…. راه حل چیست؟ مشکل از کجاست؟

  22. ناهید می گوید

    سلام من ویندوز 10 نصب کردم بلوتوث ندارم چی کار کنم ؟

    1. معصومه می گوید

      سلام.
      بایددرایورموردنظرتون رو برای ویندوز10 دانلود کنید.

  23. نمره الف می گوید

    سلام من هر زمان آپدیت میکنم گرافیکم کلا به هم میریزه و مجبور میشم درایور گرافیکمو پاک کنم تا درست شه که باعث میشه بازی های گرافیک بالا نتونم اجرا کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5