رپورتاژ: برگزاری سمینار رایگان آموزش SEO و بهینه سازی استراتژیک – SEO دانش و مهارتی که باید از نو بشناسید

3

تصور کنید که وبلاگ تازه‌ای شروع کرده‌اید و در آن به شیوه‌ای متفاوت و خلاقانه، روی موضوعی تمرکز کرده‌اید. تصور کنید که صاحب کالا/خدماتی هستید و سایت فروشی دارید که در آن به تفصیل در مورد کالا/خدمات خود توضیح داده‌اید؟

در دنیای امروز آنقدر تعداد سایت‌ها زیاد شده و آنقدر رقابت تنگاتنگ شده است که بدون بازاریابی محتوا و کالا، کارتان به پیش نمی‌رود.

اما آیا هیچ فکر کرده‌اید که یک روش نسبتا کم‌هزینه برای افزایش مخاطبان یا خریداران شما این است که کاربران در حین جستجو در موتورهای جستجو، بیشتر در صفحه اول جستجو به سایت شما برسند.

از همان زمانی که موتورهای جستجو سر برآوردند، صاحبان سایت‌ها به دنبال شیوه‌هایی برای بهینه کردن سایت خود برای معرفی توسط موتورهای جستجو بودند، دانشی که به آن به اختصار SEO گفته می‌شود.

در اینترنت اگر بگردید کتاب‌ها و سایت‌های زیادی در مورد SEO وجود دارد، اما مشکل اینجاست که توضیحات مندرج در آنها نامفهوم، کلی و محو هستند و متأسفانه در مواردی هم توصیه‌هایی هستند اشتباه!

مثلا خیلی‌ها تصور می‌کنند که بهینه‌سازی یعنی اینکه «فقط» با جادوی نصب چند پلاگین یا حتی فریب موتورهای جستجو، بیاییم و بهبود رتبه سایت را باعث شویم یا رتبه الکسای سایت را بهتر کنیم!

(برای مثال با مراجعه به این صفحه می‌توانید چند مقاله جالب در مورد باورهای غلطی که در مورد SEO شکل گرفته‌اند را بخوانید.)

به علاوه با مطالعه دستورالعمل‌های کلی کمتر در ذهن ما یک راهبرد طولانی‌مدت برای SEO خوب شکل می‌گیرد.

این را هم در نظر داشته باشید که SEO یک دانش پویا و همیشه در حال تغییر است، مثلا من همین دیروز خواند​م که گوگل از این به بعد می‌خواهد به سایت‌های ریسپانسیو یا واکنش‌گرا که در موبایل و تبلت​ به خوبی نمایش داده می‌شوند، اهمیت بدهد و در نتایجی جستجو، ترجیحی برای آنها قائل شود.

4-20-2015 7-21-34 PM

خوشبختانه مطلع شدم که آموزشگاه رایانیکا قصد دارد به زودی سمینار «رایگان» آموزش SEO و بهینه سازی استراتژیک را برگزار کند.

این سمینار سه ساعته در دو نوبت در روزهای 3 و 5 اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به اینجا در این سمینار، ثبت‌نام کنید.

​در همان صفحه می‌توانید سرفصل‌های بسیار متنوع و جالبی را که قرار است به آنها اشاره شود، مطالعه کنید. راست‌اش بسیاری از مباحث این سمینار برای من که کاملا تازگی داشتند.

 


اما ناگفته پیداست که SEO را نمی‌توان سه ساعته آموخت، فقط می‌توان به صورت کلی با مهارت‌هایی که باید آموخت آشنا شد و یک تغییر رفتار و نگرش را سبب شد.

از همین رو، اگر قصد آن را دارید که از این به بعد از رقبای خود عقب نمانید، بسیار مناسب است که در دوره 30 ساعته​ آموزش سئو که در 10 جلسه سه‌ساعته برگزار می‌شود، شرکت کنید.

شما می‌توانید با رفتن به این صفحه در این دوره ارزشمند و کلیدی شرکت کنید.

4-20-2015 7-21-04 PM

این دوره آموزشی اخیر البته رایگان نیست، اما اگر در سمینار رایگان که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، شرکت کرده باشید، معادل 50 درصد از هزینه دوره، به شما تخفیف و اعتبار رایگان داده خواهد شد.

تصور می‌کنم که در شرایطی که مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها هر ماه مبلغ زیادی برای خرید تبلیغات هزینه می‌کنند، پرداخت چند صد تومان، برای کسب یک مهارت دائمی و ایجادکننده تحول، کاملا منطقی و به‌جا باشد.

 

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

اگر عاشق یک فیلم بودید و با بودجه کافی یک اتاق خوب در سبک و سیاق آن فیلم می‌ساختید

ما اگر خیلی عاشق یک فیلمی باشیمِ پوستری چاپ می‌کنیم و بالای سرمان می‌زنیم و هر روز نگاهی به آن می‌اندازیم یا مقاله‌ای در موردش می‌نویسم.اما فراتر از آن اگر قرار بود، اتاق خواب یا اتاق هتلی به سبک یک فیلم بسازیمِ چطور از آب درمی‌آمد.…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. mehdi می گوید

    اول تبلیغات،دوم تبلیغات،و باز هم تبلیغات!در نهایت فروش محصول

  2. سئولوژی می گوید

    به نظر سمینار جالبی میاد.
    سئو هرچقدر هم روش کار بشه بازم کمه.
    ممنون از یک پزشک

  3. حامد می گوید

    دوستان خنده داره. تو سرفصلاشون بحثی از موبایل فرندلی بودن اصلا نیست.
    ظاهرا خبر ندارند گوگل چه امتیازی کم میکنه از سایت اگه اینطور نباشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5