برترین پرتره های مراسم اسکار امسال

10

همانطور که مطلع هستید مراسم اسکار امسال به صورت باشکوهی برگزار گردید و فیلم بردمن به کارگردانی الخاندرو ایناریتو توانست 4 اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم سال را کسب کند.

بعد از پایان هشتاد و هفتمین مراسم اسکار و اهدای جوایز به برندگان, مارک سلیگر که در بین عکاسان به ” عکاس پرتره های مشاهیر ” شهرت دارد کار خودش را برای ایجاد یک گالری فوق العاده آغاز کرد. او به عکاسی به صورت پرتره از مهمانان این مراسم پرداخت و نتیجه ی زحماتش با توجه به زمان بسیار کمی که داشت فوق العاده بی نظیر و دیدنی شد.

البته پشتیبانی و ایده ی اصلی این کار به سفارش مجله ی VANITY FAIR بوده است.


 

اول از همه با کسی شروع می کنیم که توانست جایزه ی بهترین بازیگر مرد را به خودش اختصاص دهد و کسی نیست جز ادی ردمین.

ادی ردمین یک هنرپیشه اهل بریتانیا است. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. او برای بازی در فیلم “تئوری همه چیز” جایزه بهترین بازیگر مرد در ۷۲مین مراسم گلدن گلوب و همچنین جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار را دریافت کرده است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است هم می‌توان به بی‌نوایان، دختر دیگر بولین، هفته‌ای که با مریلین گذراندم، الیزابت: دوران طلایی، چوپان خوب، صعود به مشتری، تئوری همه چیز اشاره کرد.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-1


نفر بعدی توانست جایزه ی بهترین کارگردانی را به دست آورد.

آلخاندرو گونزالز اینیاریتو کارگردان مکزیکی و اولین کارگردان مکزیکی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی است. وی در شهر مکزیکوسیتی، در محله‌ای متوسط و در همجواری ناحیه‌ای خطرناک و معروف برای گانگسترهایش، به دنیا آمد. پدر وی بانکدار ثروتمندی بود اما در زمان کودکی وی، پدرش ورشکست شد و همه چیزش را از دست داد. به گفته آلخاندرو، پدرش برای او یک قهرمان محسوب می‌شد زیرا در آن شرایط سخت، با پشتکار و اعتقاد یک مبارز از خانواده خود پاسداری می‌کرد.

وی در سال ۱۹۸۴ به عنوان دی جی در ایستگاه رادیویی معروف مکزیکی WFM مشغول به کار شد. او از سال ۱۹۸۸ شروع به ساختن موسیقی برای شش فیلم بلند از جمله (۱۹۸۹) Garra de tigre نمود. او فیلمسازی را تحت آموزه‌های لودویک مارگولس، کارگردان لهستانی در مین و لوس آنجلس و کارگردانی را زیر نظر جودیت وستون در لوس آنجلس آموخت.

وی از سال 1995 فیلم سازی را آغاز نمود و در هشتاد و هفتمین اسکار موفق به کسب بهترین کارگردانی برای فیلم بردمن شد.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-3


مونیکا سامیل لوینسکی در سان فرانسیسکو متولد شد و دوران کودکی خود را به همراه خانواده در جنوب کالیفرنیا گذراند پدرش، برنارد لوینسکی، سرطان‌شناس بود. وی یهودی زاده‌ای بود که پدرش از دست آلمان‌های نازی به السالوادور و سپس ایالات متحده گریخته بود. پدر بزرگ مادری مونیکا از یهودیان لتونی بود و مادر بزرگ مادریش از خانوده‌ای یهودی روس تبار بود. طلاق پدر و مادر مونیکا در سال ۱۹۸۸ تاثیر عمیقی بر زندگی مونیکا گذاشت.

وی پس از آشکار شدن رابطه اش با بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت آمریکا، به شهرتی جهانی دست یافت. این رابطه زمانی اتفاق افتاد که لوینسکی در اواسط دههٔ ۹۰ به عنوان کارآموز در کاخ سفید کار می‌کرد. رابطهٔ او با کلینتون را معمولاً رسوایی لوینسکی یا مونیکاگیت می‌نامند.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-14


اپرا وینفری در ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ در می‌سی‌سی‌پی، از مادری نوجوان به دنیا آمد. مادرش ورنیتا لی ۱۸ ساله خدمتکار بود. پدرش ورنن وینفری ۲۰ ساله در ارتش خدمت می‌کرد. تا ۶ سالگی نزد مادربزرگش در روستایی در می‌سی‌سی‌پی زندگی کرد. با کمک مادربزرگ توانست در کودکی خواندن و نوشتن را بیاموزد. او در ۳ سالگی انجیل و سرودهای مذهبی در کلیسا را از حفظ می‌خواند.

او در سال ۱۹۶۷ از خانه گریخت. در سال ۱۹۶۸ در پی آزارهای جنسی در ۱۴ سالگی باردار شد ولی بچه خود را از دست داد و پسری مرده به دنیا آورد. مرگ فرزند برای او ضربه سختی بود ولی با خود عهد کرد که زندگی‌اش را تغییر دهد. پدر هم تصمیم گرفت با انضباط و سخت گیری به او کمک کند تا بتواند زندگی‌اش را دگرگون کند. او تحصیلاتش را ادامه داد و پدرش او را تشویق می‌کرد که همیشه بهترین باشد. اوپرا مجبور بود هفته‌ای یک کتاب بخواند و مطلبی درباره آن بنویسد.

در ۱۷ سالگی گزارشگر رادیو نشویل شد. برای اینکه بتواند به کار در رادیو وتلویزیون ادامه دهد، برای تحصیل به دانشگاه تنسی رفت و در رشته هنرهای نمایشی و ارتباط کلامی مشغول به تحصیل شد و همزمان، به طور نیمه وقت در رادیو محلی مشغول به کار شد.

در همان نخستین سال تحصیل در دانشگاه دو جایزه برای دو نمایش به او تعلق گرفت. در ۱۹۷۶ مجری خبر تلویزیونی در بالتیمور شد. در ۱۹۷۸ علاوه بر گزارشگری و گویندگی به اجرای یک برنامه تلویزیونی هم پرداخت که بسیار موفقیت‌آمیز بود. سپس در ۱۹۸۳ به اجرای برنامه صبحگاهی ای ام شیکاگو پرداخت. این برنامه با برنامه پرطرفدار دانا هیو رقابت می‌کرد و در ظرف کمتر از یک سال به یکی از پرطرفدارترین برنامه‌ها تبدیل شد. این برنامه پس از گسترش در سپتامبر ۱۹۸۵ به «شوی اپرا وینفری» تغییر نام داد.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-4


استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا که با نام هنری لیدی گاگا  شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز آمریکایی است. وی نام مستعار خود را از ترانهٔ معروف گروه کویین به نام Radio Ga Ga الهام گرفته‌است. مجلهٔ تایم، لیدی گاگا را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۰ ذکر کرده‌است. مجلهٔ فوربس لیدی گاگا را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد این در حالی است که در سال ۲۰۱۰ رتبهٔ ۷ همین مجله را در اختیار داشت.

لیدی گاگا تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۵ بار آن را به دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست. تک‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» تنها طی ۵ روز ۱ میلیون نسخه از آن در آی‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌تونز را شکست. تخمین زده می‌شود که لیدی گاگا توانسته است تا سال ۲۰۱۱ میلادی ۲۳ میلیون آلبوم و ۶۴ میلیون تک‌آهنگ در سطح جهان به فروش برساند و به فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی بپیوندند.

در مراسم اهدای جایزه بریت در سال ۲۰۱۰، جایزهٔ «بهترین آلبوم بین‌المللی» برای آلبوم شهرت، «بهترین خواننده در سطح بین‌المللی» و «بهترین نوآوری در اجرا در سطح بین‌المللی» به لیدی گاگا اهدا شد. او در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی ۲۰۱۰ در لس آنجلس هشت جایزه، از جمله جایزهٔ «بهترین موزیک ویدئوی سال» را به دست آورد و در مراسم اسکاری که چند روز پیش برگزار شد اجرایی فوق العاده داشت.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-5


برنده ی بهترین بازیگر مکمل.

سیمونس متولد شهر دیترویت، میشیگان است. وی فرزند پانریسیا، مدیر، و دونالد، یک استاد دانشگاه است. او همچنین یک برادر و خواهر دیگر نیز دارد.

جاناتان کیمبل سیمونس بازیگر آمریکایی است. وی را عمدتاً بخاطر بازی در سریال شبکه ان. بی. سی به نام قانون و نظم و مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی می‌شناسند. تاکنون صدای وی نیز برای صداگذاری چندین انیمیشن و بازی رایانه‌ای استفاده شده است.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-12


انسل الگورت متولد 14 مارس 1994 در آمریکاست و از آثار مشهورش می توان به ناهمگون و بخت پریشان اشاره کرد.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-7


دیانه کروگر در کنار جاشوا جکسون.

دیانه کروگر یک بازیگر آلمانی و مانکن سابق است. در آمریکای شمالی وی به خاطر نقش هلن در تروآ و نقش بریجت فون همرسماک در حرامزاده‌های لعنتی مشهور شد.

جاشوا کارتر جکسون زاده ۱۱ ژوئن ۱۹۷۸ و بازیگر کانادایی است.

وی بیشتر برای بازی در نقش چارلی کانوی در سریال اردک‌های قوی و نقش پیتر بی‌شاپ در سریال فرینج شناخته می‌شود.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-11


کانن کریستوفر اوبراین متولد ۱۹۶۳ از شخصیت‌های مشهور تلویزیونی آمریکا است.

او در حال حاضر، مجری برنامه برنامه امشب با کانن اوبراین می‌باشد که از شبکه ان بی سی، از لس آنجلس پخش می شود.

وی قبلاً مجری شبانگاهی برنامه تلویزیونی آخر شب با کانن اوبراین از شبکه سراسری ان بی سی بود که برنده جایزه امی نیز شد. این برنامه از شهر نیویورک بطور زنده پخش می‌گردید.

اوبراین که در بوستون متولد گردید، دانش آموخته دانشگاه هاروارد است.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-16


استیون گلن مارتین بازیگر، کمدین، تهیه کننده، نویسنده و آهنگساز آمریکایی است. در سال ۱۹۶۷، نامزد سابق مارتین، نینا گولدبلات با نشان دادن چند اثر استیو به مسئول نویسندگان محلی که خودش در آنجا بازی می‌کرد موفق شد یک کار برای استیو پیدا کند. مسئول نویسندگان از نوشته‌های استیو خوشش آمد و شخصاً دستمزد وی و سایز نویسنده‌ها را پرداخت می‌کرد. استیو به خاطر این آثارش در سن ۲۳ سالگی و در سال ۱۹۶۹ موفق به دریافت یک جایزه امی شد. اولین حضور نمایشی وی نیز در تلویزیون در سال ۱۹۶۹ و برای برنامه «نمایش استیو الن» اتفاق افتاد.

وی در زمینه استندآپ کمدی فعال بوده ولی از اوایل دهه ۱۹۸۰ شروع به بازیگری به شکل حرفه‌ای‌ تر کرد و توانست افتخارات زیادی کسب کند و جوایز زیادی همچون جایزه امی و جایزه گرمی را کسب کند. در نوامبر ۲۰۱۳ نیز وی مفتخر به دریافت یک جایزه اسکار افتخاری شد.

مارتین در سال ۲۰۰۶ در فیلم پرفروش پلنگ صورتی بازی کرد. وی در این فیلم نقش کارگاه کلوزو را بازی می‌کرد و با ژان رنو هم‌بازی بود. در سال ۲۰۰۹ نیز در قسمت دوم این فیلم، پلنگ صورتی ۲ بازی کرد. فروش این دو فیلم روی هم حدود ۲۳۰ میلیون دلار می‌شود. آخرین فیلم وی نیز سال مهم محصول ۲۰۱۱ بود که در آن با جک بلک و اوون ویلسون هم‌بازی بود.

celebrity-portrait-photography-oscar-after-party-vanity-fair-mark-seliger-17

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مشهورترین ستاره‌های هالیوود قبل از اینکه مشهور شوند (طنز!)

با میدجرنی می‌شود چهره‌ها را جوان کرد، اما تصور کنید که این کار را در مورد شخصیت‌های تخیلی فیلم‌ها انجام بدهیم و تصور کنیم آنهایی که جوانی‌شان را ندیده‌ایم، قبل از پا به سن گذاشتن چگونه بوده‌اند.یودادوایت شروتتانوس…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

چه می‌شد اگر انیمیشن‌های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می‌کشید – کاری که لوئیز تریر کرده!

در این نقاشی‌های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن‌های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.لوئیز تریر، نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی با الهام از شخصیت‌های انیمیشن‌های شناخته شده از استودیو جیبلی،…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
10 نظرات
  1. حسین شهبازی می گوید

    عالی

  2. mehdi می گوید

    سپاس جناب ضیاء!عالی بود مثل همیشه.

  3. رضا می گوید

    لطفا اصلاح کنید. وی از سال ۱۹۹۵ فیلم سازی را آغاز نمود و در هشتاد و هفتمین اسکار موفق به کسب بهترین کارگردانی برای فیلم مرد پرنده ای شد نه فیلم جاذبه.

  4. siamak gol می گوید

    اوه پسر!!!
    مونیکا سامیل لوینسکی چقد وضعش خرابه!! مورد دار وحشتناک
    پرتره لیدی گاگا واقعا قشنگ یود.. رنگ مو هاش خیلی عالی بود
    ایناریتو چه قیلافه خاصی داره! با آدم حرف میزنه
    کنن هم یه دیوونه قد بلنده 😀 وقتی مهمون دعوت میکنه مهموناش تحقیر میشن اینقد قدش بلنده!

  5. رها می گوید

    عالی بود مخصوصا اون پیراهن مشکیه
    گشت ارشاد گیر نده بهتون فقط!

  6. محمد می گوید

    جاناتان خیلی خوب شده عکسش.زن ها هم که طبق معمول عکس بدون قر دادن ندارن 🙂

  7. نوید می گوید

    چرا اسم فیلم ها رو فارسی می نویسید ؟ بهتر بود حداقل توی پرانتز نام اصلی فیلم ها هم نوشته میشد.

  8. alexaber می گوید

    خوب از پس اپرا وینفری بر اومدی … !!! 😀

    1. سعید ضیاء می گوید

      اینبار بیشتر وقت گذاشتم 🙂

  9. سهیل می گوید

    تصاویر جالبی بود ، سپاس فراوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5