اپلیکیشن اندروید «یک پزشک» منتشر شد – راهی نو برای حضور در میان شما خوانندگان عزیز + مسابقه ویژه با جایزه یک دستگاه تبلت ASUS Fonepad 7

80

برای وبلاگ‌نویسی می‌توان اهداف مختلفی را فهرست کرد، اما شاید 3 تا از مهم‌ترین آنها این باشند:

1- اشتراک علایق و افزودن بر دانش خوانندگان در حد بضاعت و نیز معرفی یک زاویه دید نو به آنها

2- افزایش بُرد رسانه‌ای برای رساتر کردن فریاد و تمنایی که از صمیم قلبمان برمی‌آید.

3- رشد و بالیدن در کنار هم

«یک پزشک» از همان زمان تأسیس به دنبال این اهداف بود، در این مسیر البته آزمون و خطای بسیار در کار بود، گاه راه نمی‌شناختیم، گاه فشار کارهای دیگر عرصه را بر ما تنگ می‌کرد و مانعی برای حضور پررنگ و حرفه‌ای در میان شما می‌شد. در این مسیر البته، تجربه بسیار اندوختیم و مرارت‌های زیادی هم متحمل شدیم.

و اینک افتخار داریم که از اپلیکیشن اندروید «یک پزشک» رونمایی کنیم!

یک اپلیکیشن به خودی خود، نباید چیز چندان مهمی باشد، اما حس می‌کنم که اتفاقا همین اپلیکیشن در اتمسفر ایران، رخداد رسانه‌ای مهمی برای «یک پزشک» باشد.

– ما امیدواریم به کمک اپلیکیشن، آن دسته از خوانندگانی که به صورت نامنظم، مطالب ما را دنبال می‌کردند، خواننده دائمی ما شوند.

– با توجه به شمار فراوان کاربرانی که بیشتر کارهای آنلاین خود را تنها با گوشی‌های آنلاین انجام می‌دهند، حس می‌کردم که باید بیشترین رفاه و آسایش را برای آنها به ارمغان بیاورم و حالا حدس می‌زنم که با نصب این اپلیکیشن، این دسته از کاربران با راحتی بسیار بیشتری مطالب «یک پزشک» را بخوانند.

– در طراحی اپلیکیشن «یک پزشک» که توسط آقای عرفان ایرانپور (erfan.iranpour@gmail.com) انجام شده، سعی کردیم محیطی ساده و کاربرپسند ایجاد کنیم.

– پیش‌تر گفته بودم که در نظر داریم، پست‌های صوتی هم در «یک پزشک» منتشر کنیم و حالا باید از نقشه اصلی خود رونمایی کنم!

در اپلیکیشن «یک پزشک» قسمتی مخصوص پادکست گنجانده شده است که با مراجعه به آن می‌توانید به راحتی پادکست‌ها ما را گوش کنید و حتی بعدا آفلاین گوش کنید.

ما نقشه‌های زیادی برای این قسمت کشیده‌ایم و به تدریج شما متوجه کاربردهای این قسمت خواهید شد!

– ما دل به تعامل و یاری شما هم سپرده‌ایم. اگر بخواهم با شما صادق باشم و بی‌پرده سخن بگویم، باید بگویم در شرایط بسیار لرزان اقتصادی که وبلاگ‌های ما دارند، شاید انتشار یک اپلیکیشن، آن هم اپلیکیشنی که با آن بشود همه پست‌ها را به صورت تمام‌متن خواند، کاری به دور از منطق باشد، چون ممکن است روی هیت سایت اصلی تأثیر منفی بگذارد.

اما من به عنوان یک وبلاگ‌نویس بیشتر به بُرد رسانه‌ام فکر می‌کنم و فکر می‌کنم پاسخم را به صورت مهربانی کاربران اپ دریافت کنم، به این صورت که تعداد کامنت‌های «یک پزشک» افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کند و نیز کاربران با لطف خاص خود، هر گاه پستی را پسندیدند، آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف و اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی به اشتراک بگذارند یا برای دوستان خود ایمیل کنند.

– اپلیکیشن «یک پزشک» را در شرایطی منتشر می‌کنیم که در تخیل خود هزاران گوشی موبایل، از ارزان‌قیمت‌ترین‌های آنها تا پرچم‌دارها را تصور می‌کنیم، به کارمند خسته در یک شرکت، یا پرستار و پزشک زحمت‌کش بیمارستان فکر می‌کنم، یا مسافری در مترو یا اتوبوس بین‌شهری یا حتی نوجوانی که قادر به خرید یک کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‌تاپ نیست و همه دار و ندار شخصی‌اش یک گوشی هوشمند است.

ما دقیقا دوست داریم که در دست‌های مهربان همین مخاطبان باشیم، دوست داریم که به گاه خستگی این عزیزان، مطالب ما، افقی نو در پیش روی آنها بگشاید و یا خستگی را از ذهنشان بزداید.

بله! یک اپلیکیشن به خودی خود، چیزی چندان مهمی نیست، بازنمایشی تکراری از محتوایی است که می‌شود به صورت وبی هم خواند، اما من در ذهنم در حال تجسم همه اینها هستم و البته نیک می‌دانم که برای اینکه اپلیکیشن لیاقت نصب و استفاده توسط شما را داشته باشد، باید سعی کنیم که هر روزمان بهتر از دیروز باشد.


دانلود اپلیکیشن یک پزشک و توضیحاتی در مورد آن

ببخشید! باز هم پُرگویی کردم، اما می‌خواستم احساسم را دقیقا با شما به اشتراک بگذارم. «یک پزشک» هنوز هم یک «وبلاگ» است و بدون نوشتن از «احساس و حال و هوایم»، به یک سایت خشک و عبوس اطلاعاتی، مانند می‌شود و این دقیقا چیزی است که من دوست ندارم و نمی‌خواهم‌اش.

اما در بخش دوم این پست توضیحاتی در مورد این اپلیکیشن را خواهید خواند.

نخست پیشنهاد می‌‌کنم صفحه اپلیکیشن یک پزشک را ببینید. در این صفحه لینک‌های دانلود اپلیکیشن به صورت مستقیم یا از مارکت‌های مختلف، درج شده است.

لطفا اپلیکیشن را با استفاده از لینک‌های درج شده در این صفحه یا لینک‌هایی که در همین جا می‌بینید، دانلود کنید:

لینک دانلود مستقیم

– کد QR که می‌توانید با دوربین گوشی موبایل خودتان اسکن کنید و اپلیکیشن را به راحتی هر چه تمام‌تر با استفاده از دانلود کنید:

http1pezeshk.com1pezeshk.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از کافه بازار

دانلود از مایکت

دانلود از ایران اپز

دانلود از اپینیک

دانلود از پلازا

دانلود از پارس هاب

دانلود از کندو

لطفا اپلیکیشن یک پزشک را آزمایش کنید و با دوستان خود هم توصیه کنید.

اگر پیشنهادی داشتید یا در اپ مشکلی پیدا کردید، حتما به ما اطلاع بدهید.

– اپلیکیشن را سبک و بدون جلوه‌های گرافیکی زائد طراحی کرده‌ایم.

12-23-2014 12-45-10 AM

– شما خیلی راحت می‌توانید فهرست پست‌های اخیر یک پزشک را ببینید، روی یکی از آنها «تپ» کنید و همه پست را بخوانید.

12-23-2014 12-46-13 AM

– با سوایپ به سمت پایین در صفحه اصلی، می‌توانید فهرست مطالب منتشر شده را به‌روز کنید.

– می‌توانید از خود اپ، کامنت بگذارید و پست‌های «یک پزشک» را در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن پیام‌رسانی به اشتراک بگذارید و یا ایمیل‌شان کنید.

12-23-2014 1-48-37 AM

– می‌توانید پستی را که دوست دارید، ستاره‌دار کنید، با این کار پست در گوشی شما ذخیره می‌شود تا بعدا حتی اگر امکان دسترسی به اینترنت نداشتید، بتوانید آن را آفلاین مطالعه کنید.

– در اینجا قسمت منوی یک پزشک را می‌بینید:

12-23-2014 12-47-06 AM

همان طور که می‌بینید، می‌توانید پست‌های ستاره‌خورده یا برگزیده خودتان را با تپ رو گزینه آن ببینید.

– می‌توانید همه پست‌های کتگوری‌های مختلف را بخوانید.

– در همین قسمت به برنامه‌های صوتی و پادکست‌های یک پزشک هم دسترسی خواهید داشت. لطفا به صورت مرتب به این قسمت سر بزنید، چون می‌خواهیم در این قسمت به صورت مرتب برای شما برنامه صوتی بگذاریم.

– اما یک قسمت مهم در اپ، قسمت «تنظیمات» است که با رفتن به آن امکان دریافت نوتیفیکیشن را فعال کنید.

12-23-2014 1-50-36 AM

ما به خود اجازه ندادیم که این قسمت را به صورت پیش‌فرش تیک بزنیم، چون اصلا دوست نداریم چیزی را به کاربر تحمیل کنیم.

اما اگر دوست داشته باشید با تیک زدن دریافت نوتیفیکیشن، به محص انتشار یک پست می‌توانید از به‌روز شدن «یک پزشک» مطلع شوید، این امکان هم هست که هنگام دریافت نوتیفیکیشن، گوشی‌تان ویبره شود یا صدای دریافت نوتیفیکیشن را دریافت کنید.

در قسمت دیگری از بخش تنظیمات می‌توانید با تیک زدن گزینه روشن ماندن صفحه نمایش، کاری کنید که صفحه نمایش گوشی هنگام خواندن مطالب، خاموش نشود.

 


مسابقه ویژه عکاسی «یک پزشک» به مناسبت انتشار اپلیکیشن اندروید

به مناسبت انتشار اپلیکیشن «یک پزشک» بد ندیدیم که مسابقه‌ای ترتیب بدهیم:

دوستان و عزیزانی که اپ یک پزشک را نصب کرده‌اند، برای شرکت در مسابقه، باید عکسی از گجت خود در حالی که اپلیکیشن «یک پزشک» روی آن نصب شده است، تهیه کنند و برای ما به این آدرس ایمیل ارسال کنند:

app@1pezeshk.com

– شما مختار هستید که از هر گجت اندرویدی که دوست دارید، استفاده کنید.

– منظور ما مسلما تهیه اسکرین‌شات نیست!

– در انتخاب نفر برتر، هم ویژگی‌های زیبایی‌شناسانه در نظر خواهد گرفته و هم ویژگی‌های تکنیکی. البته در صورت پیش نیامدن مشکل فنی، امکان دارد ما به شما کاربران عزیز، امکان بدهید که خودتان به عکس‌های امتیاز بدهید.

– ابتکار با شماست. شما باید توجه به ذوق و قریحه خودتان آزاد هستید که هر عکسی در هر شرایط و محیطی بگیرید: یک تبلت 10 اینچی روی میز شام – خودتان در حالی که در مترو در حال چک کردن اپلیکیشن یک پزشک هستید. شما می‌توانید در آغوش طبیعت عکس بگیرید، یا از کنار یک محل باستانی عکس تهیه کنید. حتی چهره‌تان هم می‌تواند در عکس مشخص باشد. حتی می‌توانید یک پست را باز کنید و متناسب با آن محیط اطراف را بچینید.

ما محدودیتی اولیه‌ای برقرار نمی‌کنیم، فقط تنها شرط این است که گجت شما و نیز اپلیکیشن یک پزشک در عکس مشخص باشد. اما باید در نظر بگیرید که عکس‌های تکراری بدون ایده و سوژه نو، مسلما نمی‌توانند به رتبه‌های بالا دست پیدا کنند. پس سعی کنید عکس‌ زیبا و متفاوتی تهیه کنید.

– هر شخص مجاز است، حداکثر 2 عکس برای ما بفرستد.

– جایزه مسابقه که به فرد برگزیده اهدا خواهد شد، یک دستگاه ASUS Fonepad 7 Dual SIM شانزده گیگ است. که یکی از تبلت‌های هفت اینچی خوب بازار است.

1-3-2015 12-14-31 AM


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
80 نظرات
  1. نیما می گوید

    خواستم از ایمیل های مفیدی که ارسال میکنید تشکر کنم . دست مریزاد

  2. عارف می گوید

    طراحی برنامه فوق العاده ست و از نظر کارایی هم مشکلی نداره…
    ممنو

  3. Nima می گوید

    فوق العاده است….از امروز مرتب با همین اپ همراهتون هستیم
    سرعتش خیلى خوبه,و یک اپ کاملا روونه
    ممنون

  4. mohamad می گوید

    ایده اپ بسیار ایده خوبیه، ولی متاسفانه کیفیت مطالب پایین اومده، مخصوصا مطالب نویسنده‌های جدید پر از اشکال و بسیار سطحی‌اند

    1. علی می گوید

      کاملا موافقم. سبک نوشتاری خود دکتر چیز دیگه ای هست و دلیل اینکه من اینجا رو میخونم

  5. سیامک حجازی می گوید

    راکد نماندن 1پزشک دوست داشتنی ترین صفت اون هست از نظر من. منتظر نسخه IOS با پشتیبانی از iPhone 6 Plus می مونم.

  6. doctor می گوید

    فوق العاره اس..دستتون درد نکنه..

  7. ایلا می گوید

    عالیه دکتر جان خیلی ممنون از این به بعد با همین اپ مطالب رو دنبال میکنم.

  8. فرشاد می گوید

    اپ بسیار زیبایی هست. تبریک میگم (:

  9. راز می گوید

    واقعا عالی شد که اپه یک پزشکو نوشتید،
    برای مسابقه کاش می گفتید تا کی وقت داریم؟

  10. آرمان می گوید

    تشکر بابت زحماتی که می‌کشید. مخصوصآ زحمات اخیر.

  11. هادی می گوید

    چرا اپ آی او اس نمی‌دین دکتر جان؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      اون هم چند ماه بعد منتشر می‌شه. فعلا به خاطر کثرت کاربران اندروید این اپ در اولویت قرار گرفت.

  12. مهدی یار می گوید

    تشکر به خاطر احترامی که برای ما قائلید، تبریک به خاطر انتشار اپلیکیشن.
    کلماتی که تنوین دارن توی اپلیکیشن (و خیلی وقت‌ها تو نسخه وبی) به درستی روی خط قرار نمیگیرن، می‌خواستم خواهش کنم، اگه میشه مشکل رو برطرف کنید، اگر هم نه جاهایی که امکانش هست از تنوین استفاده نکنید.

  13. راز می گوید

    اپلیکیشن خوبیه از لحاظ گرافیک و سرعت ، یک نکته هست که فعلا گفتم بد نیست به اپلیکیشن اضافه بشه :
    خوب بود اگه قسمتی وجود داشت در تنظیمات که سایز نوشته ها و تصاویر رو میشد مدیریت کرد ، یعنی سایز نوشته ها رو با توجه به سایز صفحه نمایش گجت کم یا زیاد کرد . ( در تبلت من که ده اینچی است ، تصاویر پست ها خیلی خیلی بزرگه )
    من تازه به جمع خواننده هاتون اضافه شدم و ممنون بابت مطالب ارزشمندتون و اینکه ممنون بابت اپلیکیشن ، این جوری هیچ مطلبی رو در یک پزشک از دست نمیدیم

  14. میلاد می گوید

    با سلام و خدا قوت بسیار زیاد به تیم فوق العاده خوبه یک پزشک، مخصوصا علیرضاخان مجید

    خیلی خیلی از راه اندازی اپلیکیشن یک پزشک خوشحالم

    ا داره از جناب ایرانپور بخاطر طراحی روان و ساده اپلیکیشن تشکر فراوان کنم.

    راستش چون از تبلت 12 اینچی استفاده می کنم، اولین چیزی که منتظر بودم بعد از نصب ببینم این بود که نرم افزار برای حالت لنداسکیپ بهینه شده یا نه. که الحمدالله این اتفاق رخ داده، فقط تنها ایراد اینکه عکس ها در این سایز بهینه نیست و از حالت نرمال خارج و سوپر زوم شدن.

    که با شناختی که از اقای مجیدی سراغ دارم، قطعا این نقایص حل خواهند شد

    بازم از بابت این کار خیلی خوبتون متشکرم، از همه ی تیم خوب یک پزشک.

  15. مینو می گوید

    خیلی خوب از کار دراومده. برای مسابقه اگه این امکان باشه که خوانندگان ۱پزشک عکس برتر رو انتخاب کنند خیلی عالی میشه. راستی نگفتید تا چه زمانی فرصت داریم برای شرکت تو مسابقه

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      بستگی به میزان استقبال داره. فکر کنم حداکثر 10 روز فرصت داشته باشین.

  16. milqd می گوید

    خوب اپیه

  17. حسن می گوید

    بابت کیفیت اپلیکیشن بهتون تبریک میگم. کار خیلی خوبی بود.

  18. mupm1 می گوید

    دوست دارم دکتر ♥

  19. mupm1 می گوید

    تا کی واسه مسابقه فرصت داریم؟

  20. مهدی یار می گوید

    وقتی تو محیط اپلیکیشن لینکی رو باز می‌کنم، نرم‌افزار browser گوشی باز میشه، خیلی عالی بود اگه: اپلیکیشن لینک‌هایی که به خود یک‌پزشک لینک شدن رو تشخیص می‌داد و داخل محیط اپلیکشین باز می‌کرد.

  21. reza می گوید

    سلام، برنامه خوبیه و قطعا جای کار هم دارد. بنظرم یه بافر برای برنامه بزارین که هر وقت از محیطی به محیط قبلی میریم دوباره نخواد اطلاعات اولیه رو دانلود کنه مگر با قرار دادن دگمه refresh، یا در تنظیمات بشه انتخاب کرد که اتوماتیک باشه یا نه. ضمنا اضافه کردن گزینه برای زوم روی مطالب بشرط نداشتن اسکرول یعنی محتوا مرتبط با زوم و اتوماتیک،بصورت کامل و بدون نیاز به اسکرول انجام گیرد. البته بنده از تبلت 10.1 نوت سامسونگ امتحان کردم فونت ها خیلی ریز هستند. موفق باشید.

  22. شاهین می گوید

    خیلی خوبه، ممنون 🙂
    اگر بقیه ی امکانات سایت مثل آخرین نتایج و یا خواندنی ها به برنامه اضافه شه خوبه.

  23. mohammad می گوید

    واقعا خوشحال شدم که اپ با کیفیت درست کردید،هرچند قبلا از feedly استفاده میکردم اما اپلیکیشن امکاناتش بیشتره
    ممنون از زحماتتون
    راستی دکتر مجیدی من چند وقت پیش واستون میل فرستادم به امید اینکه جوابی میگیرم…هنوزم منتظرم

  24. دوست می گوید

    مبارک باشه به محض رویت پستت نصب کردم، امیدوارم اپت فید خوان بشه، فیدلی بشه، فلیپ بورد بشه، پولدار شی، بقدری که، نه تنها صبح تا شب تنها دقدقت پست دادن باشه، بلکه پست دادن رو به کس دیگه ای هم واگذارش نکنی. دوستدارت هستم، موید باشی.

  25. محسن می گوید

    دکتر جان جایزه براساس رای کاربران جالب نیس، کاربرایی ک دوستای مجازی زیادی دارند برنده خواهند شد!

  26. بهزاد می گوید

    یک خبر عالی.همین الان با این کار مادر من و یکی از دوستانم مشتری مطالب شما میشن.
    قدم به قدم با یک پزشک به سوی یک وبلاگ سطح بالا.
    (لطفا زمان شرکت در مسابقه رو اقلا 20 روز در نظر بگیرید.یک لوکیشن هایی هست که دیر به دیر میرم سراغشون!

  27. پورداد می گوید

    درود بر تیم محترم 1پزشک
    نرم افزار عالی بود.تا الان که مشکلی ندیدم البته باید بیشتر کار کنم باهاش ولی در مجموع عالی بود و بازم خسته نباشید میگم.امیدوارم بتونم تو مسابقتون شرکت کنم چون به نظر جالب میاد.

  28. م. می گوید

    بیش از حد در مورد علل و انگیزه کارها توضیح میدید

  29. علی می گوید

    بسیار عالی و دوست داشتنی، تنها یه نکته بود که روی همون گوگل پلی، فیدبک دادم، امید به موفقیت و توسعه بیشترتون

  30. Khashayar Jan می گوید

    اپلیکیشن «یک پزشک» را در شرایطی منتشر می‌کنیم … یا حتی نوجوانی که قادر به خرید یک کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‌تاپ نیست و همه دار و ندار شخصی‌اش یک گوشی هوشمند است

    شما به فکر اونایى که میان باشین! من الان حداقل ٢ هفتس ثبت نام کردم، هنوز نمیتونم وارد بشم!
    تبریک میگم به خاطر زحمتاتون ولى بعضى چیز ها ارجعیت دارند!

  31. محسن می گوید

    سلام. جناب دکتر. لطفا در تنظیمات برنامه اندازه فونت هم لحاظ بشه خیلی درشته به نظرم، و مطالعه رو خسته کننده میکنه. و نیز نشانه ای برای مطالب خوانده شده طراحی بشه.
    من همچنان استفاده از فید رو با داشتن این گینه ها ترجیح میدم تا برنامه تکمیلتر بشه،
    ممنون و موفق باشید.

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      این نسخه 1.0 اپ ماست و برنامه‌هایی برای تکمیل اپ در آینده داریم. به علاوه اپ تنها یک راه دستیابی به نوشته‌های یک پزشک هست و فید و نسخه وبی و فلیپ بورد و کارنتس هم هستن.

  32. مهدید می گوید

    تشکر دکتر جان
    امیدوارتر از همیشه

  33. سالار می گوید

    منم الان نصبش کردم. طراحیش که قشنگه و خوشم اومد. آیکنشم خیلی خوشگله و ساده است. مرسی

  34. دلیر می گوید

    برنامه جالبیه. ممنون. اما یک مشکل دکتر جان. سایتتون با برخی بروزرها در تبلت و موبایل دزست کار ننی کنه. بروزری مثل cm crowser. باز هم خسته نباشید.

  35. محمد حسن می گوید

    اپ اندروید ایده ی جالبی اما طراحی رسپانسیو یک پزشک به حدی به دلم نشسته که دلم نمیاد اپو دانلود بکنم

    سالار واقعا سالاره !

  36. علی می گوید

    شما سایت خوب و مطالب جالبی دارید و این روز ها که کجت ها به شدت فعال شدن و خیلیها مثل من ترجیح میدن وب گردی هاشون رو با گوشی و تبلت انجام بدن، نیاز به اپلیکیشن اندروید یک پزشک حس میشد. از تهیه این اپ خوشحالم

  37. آرش می گوید

    سلام دکتر جان،
    عالی طراحی کرده اید، برای اوایل کار بسیار مناسب طراحی شده و یقینا عالی تر هم خواهد شد.
    بی انتها منونم.

  38. محمد می گوید

    سایتت بد و غیر قابل تحمل شده. طراحیش کاملا غیر اصولی و تقلیدی ناشیانه از طراحی های مینیمالیستیه

    1. آرش می گوید

      دکتر جان!
      واقعا خوشحال می شم وقتی می بینم چنین نظراتی رو هم تائید می کنید!
      یعنی بهتر از هزارتا پاسخ دندان شکن هست این کار شما.
      مرسی

  39. سعید می گوید

    سالهاست وبلاگت رو می خونم.
    تلاشت قابل ستایشه

  40. مهیار می گوید

    من تا حالا از فید سایت استفاده می کردم. اما استفاده از اپلیکیشن نشون داد بعضی از مطالب فید ندارن و من برای اولین بار اینجا دیدمشون!
    به هر حال حرکت مثبت و رو به جلوییه. ممنون آقای مجیدی .

  41. علی می گوید

    اپ عالیه، دستتون درد نکنه! بسیار سریع با طراحی ساده و دلنشین.
    به نظر میرسه امکان ورود با نام کاربری در اپ وجود نداره، اگر امکانش بود و می شد بوکمارک های اپلیکیشن رو توی سایت هم پس از ورود با نام کاربری مشاهده کرد خیلی خوب بود.

  42. سعید - Z می گوید

    این اپلیکیشن رو چند روز قبل از اپینیک دریافت کردم. پس حالا که پست گذاشتین نظرم رو میگم…
    نمیشه عیبی براش گرفت ، فقط دو مورد :
    آیکُن یک پزشک خوبه، اما چون رنگ غالبش آبی تیره ست و پس زمینه ش ترانسپرنته، راحت به چشم نمیاد… بهتر بگم، اگه داخل Home screen قرارش بدیم، یه جورایی با بک گراند قاطی میشه و گم میشه.

    یکی از دوستان گفت که فونتش خیلی بزرگه، اما روی تبلت من فونتش خیلی ریزه و این مورد حتماً ارتباط مستقیمی با رزولوشن صفحه نمایش داره. پس اگه داخل تنظیمات جایی رو برای کم یا زیاد کردن اندازه ی فونت بذارید بسیار عالی میشه.
    ممنون از شما و آقای ایرانپور برای تولید و انتشار این اپلیکیشن.

  43. Hossein می گوید

    سلام
    در تستی که من با اپ انجام دادم یک باگ داره که اگر از برنامه بیای بیرون کرش میکنه و بسته میشه
    اما تنها مزیتش نسبت به فید فعلا ثبت نظر هست
    متشکرم
    درضمن تصویری هم برای مسابقه ارسال کردم

  44. مریم می گوید

    آپخیلی خوبیه. فکر کنم از فیدتون دیگه استفاده نکنم،
    مخصوصاً که میشه کامنت گذاشت.
    فقط یه سوال: نمیشه با اکانت گوگل یا فیسبوک لاگ‌این کنیم که هربار برای کامنت گذاشتن ایمیلمون رو وارد نکنیم؟

  45. محمد خجسته می گوید

    با سلام . سایت شما رو قبلا با فیدلی دنبال می کردم . کارتون عالیه. با این اپ بهتر هم شده. براتون سلامتی و موفقیت آرزو می کنم.

  46. علی شیری می گوید

    عااالی، موفق باشید و سربلند

  47. هما می گوید

    سلام من اپ رو نصب کردم و باید بگم خیلی خوبه فقط تنها مشکلی که بهش برخوردم این بود که نمیتونستم کامنت بذارم چون موقع تایپ کامنت یکدفعه صفحه میرفت و برمیگشت به صفحه اصلی!

  48. سامی می گوید

    نوشته های شما بی مانند هست و چه خوبه که دیگه همیشه همراهمونه

  49. علیرضا می گوید

    ضمن تشکر بابت سایت بسیار مفید و متفاوت شما در سراسر وب فارسی
    به نظرم باید فقط لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی رو قرار میدادید تا تعداد دانلود ها به گوگل پلی محدود بشه و باعث بشه رتبه اپلیکیشن شما در بین اپلیکیشن های فارسی داخل گوگل پلی بالا بره
    ضمناً نحوه طراحی و به هصوص سازگاریش باید آندرویید 4.4 ( اجرا شدن تمام صفحه ) عالیه

  50. ش می گوید

    اپلیکیشن خوبیه مرسی، ولی ایکاش این قابلیت رو داشت که اگر یک مطلب رو بخونیم و بعدا مجددا وارد اپ که شدیم پستی رو که خوندیم نشون نده. و فقظ پست های نخونده شده رو نشون بده و گزینه حذف و یا تیک خوانده شدن داشته باشه به جورایی مثل خبر خوان فیدلی

  51. امیرعلی می گوید

    سلام و عرض ادب
    بعد از نزدیک به سه سال که شاید به جرات بگم حتی یک پست از وبلاگ رو از دست ندادم و همیشه خواننده بودم کامنت می ذارم! همیشه از ریدر و بعد از اون از اینوریدر می خوندم.
    حقیقت اینه که فکر نمی کردم کامنت گذاشتن اینقدر ایجاد انگیزه کنه ولی وقتی دیدم شما تاکید دارید روی این موضوع به خودم گفتم بی انصافی کردم تا حالا.
    در همین پست هم یکی از مهمترین دلایل محبوبت یک پزشک برای من رو گفتید. اینکه همیشه حالت وبلاگی ش رو حفظ می کنه. صرفاً یک سایت خشک و عبوس نیست. لطفاً همیشه این ویژگی رو حفظ کنید.
    بازم تشکر از شما

  52. ستار می گوید

    تبریک عرض می کنم . می تونم بگم به عنوان نسخه اول ، عالی است.

  53. Arash می گوید

    با سلام.
    بعد از نصب اپلیکیشن “یک پزشک” و استفاده از اون تصمیم گرفتم که چند مورد رو با شما به اشتراک بگذارم:

    بعد از حدود سه سال که تقریبا اغلب پستهای یک پزشک رو خوندم، و حالا جزو طرفدارهای پرو پاقرص “یک پزشک” هستم، دوست دارم به این مطلب اشاره کنم که واقعا از اینکه برای هر پستی که خوندم و نظری براش ننوشتم متاسفم. متاسفم چون خودم در جاهایی که می نویسم (فیس بوک، ایمیل و …) به شدت از لایک کردن خشک و خالی متنفرم. انگار چیزی ناقص هست. بدون نوشتن نظر گویی به من توهین شده و این رو کاملا درک می کنم. نوشتن هر نوع نظری، بازخورد مطلب، فکر، ایده و مهمتر از همه حس اشتراک گذاشتن اون مطلب رو نشون می ده و این می تونه بی انتها انرژی بخش باشه.
    در هر صورت بابت این مورد از شما عذر می خواهم.

    در مورد اپلیکیشن، باید بی اغراق عرض کنم که عالی و ساده طراحی شده و با توجه به شناختی که از شما دارم، یقین دارم که در این راه بیشتر و بهتر هم خواهد شد. موردی که برای من مهم بود، سایز فونتهاست که متاسفانه گویی با تمام اسمارت فونها و یا تبلتها سازگاری سایز ندارد. می خواستم از حضرت عالی خواهش کنم که در صورت امکان در مورد سایز این فونتها و قابلیت بزرگ و کوچک شدن آنها فکری بکنید. در واقع تبلت بنده Samsung Galaxy 10″ N8000 هست و فونتها در آن بسیار کوچک دیده می شوند.

    اما نکته ای که بسیار توجه من را جلب کردن، قدرت مطالعه آفلاین در اپلیکیشن “یک پزشک” هست و این با توجه به سرعت و قطع و وصل اینترنت های همراه های همیشگی ما (!!!) بسیار عالی است.
    در هر صورت دوباره از شما ممنونم بابت این همه سعی و تلاش و همت.
    موفق باشید.

  54. ثریا حسینی می گوید

    منم به محض ورود به وبلاگ تا این اپو دیدم نصبش کردم.من که خیلی راضیم.یک پزشک به من در زندگی خیلی جهت دهی میده.یه جورایی شیوه زندگی و تفکرمو مدیون این سایت هستم.از شما و خواهرتون و تمام نویسندگان مهمان تشکر و قدر دانی میکنم
    من از همون سال اول تاسیس این سایت باهاش همراهم تا الان

  55. حمید می گوید

    سلام و خسته نباشید.من قبل از نصب اپلیکیشن فقط در حد اینکه اسم سایت رو چند بار شنیده بودم یا چندباری به سایتتون سر زده بودم میشناختمتون.ولی از وقتی که اپلیکیشن نصب کردم ( الان حدود یک هفتست)تقریبا هر روز مطالبتون میخونم.واقعا عالی و مفید هستن.طراحی ساده و دلنشینی هم داره البته در کنار امکانات عالی.

  56. senaps می گوید

    اینجور اپلیکیشن ها اولین و مهم ترین قسمتش ثبت نام و لاگین و قابلیت شخصی سازیه….
    من کلی دنبال راهی برای ورود گشتم و دگمه ای براش پیدا نکردم….
    فک کردم شاید برنامه به دیتابیس سایت وصل نیست و مثل فید ریدر ها کار میکنه…. که فعلا ظاهرا همینجوری هستش…امیدوارم لااقل از رو ایمیل و نام کاربری مثل سایر وبلاگ های وردپرسی وصل شه به اکانت مربوطه…. و یادش هم بمونه که هر سری لازم نباشه وارد کنیم….

    1. maysam می گوید

      سلام….
      خوشبختانه این قسمت (لاگین) مشکلی نداره ظاهرا….
      ایراد دیگه‌ای که به نظرم اومد، دگمه‌ی بک هستش… دگمه‌ی بک توی این برنامه، بر میگرده به صفحه‌ی قبل و جفت بار بک زدن، دو صفحه بر میگرده… بهتر می‌بود که دوبار بک پشت سر هم، گزینه‌ای برای خروج از برنامه میداد…

  57. احمد می گوید

    منتظر نسخه ی ویندوزفون اپ یک پزشک باشیم یا نه؟ »»» جمعی از ویندوزفون داران مقیم مرکز

  58. Mehdi می گوید

    خسته نباشید و دست مریزاد.
    تنها یک نکته که شاید ارتباط مستقیمی به این پست نداشته باشد، لطفا بعضی صفحه‌های سایت را هم بازنگری کنید. به عنوان نمونه این لینک از سایتتان هنوز درست نیست.

    http://1pezeshk.com/archives/category/%DA%AF%D9%88%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86/%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98

  59. ممد میرزائی می گوید

    با تبریک و تشکر فراون 🙂 از زحمات شما بینهایت سپاسگذارم 🙂

  60. فرهاد می گوید

    من معمولا نظر نمیدم و به خواندن مطالب اکتفا میکنم اما این حرکت خوب سایت وزین شما باعث شد خرق عادت کنم.
    تو این مدت که مطالب سایت رو پیگیری و مطالعه میکنم شاهد،انسجام وطراوت خاصی تو موضوعات ارائه شده از جانب شما هستم ، با این اپلیکیشن هم وصعت بیشتری پیدا میکنه مطالب پر عمق سایت یک پزشک
    امیدوارم همچنان با انرژی و پرشور تر از قبل ادامه بدیم.
    با تشکر بسیار از همه شما زحمت کشان سایت

  61. پویا می گوید

    مبارک باشه! خیلی خوبه از این طریق مخاطبان بیشتری پیدا میکنید.

  62. نوید می گوید

    عالیه ، واقعا به نرم افزار ۱ پزشک نیاز بود ، خوندن سایت روی فیدلی ، فلیپ بورد و غیره اصلا جالب نبود

  63. شهین می گوید

    سلام آقای مجیدی. خبر خیلی خوبیه و واقعا ممنونم. حوصله چک کردم ایمیلمو نداشتم با این اپ می تونم به روزتر از مطالبتون بهره ببرم. ارزوی پیروزی دارم برای شما دو بزرگوار. سبز باشید و برقرار.

  64. سمیر می گوید

    سلام تا کی برای ارسال عکس فرصت هست!؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      یک هفته‌ای وقت دارین.

      1. پیمان افشاری می گوید

        جناب مجیدی چندتا سوال در مورد مسابقه دارم! عکس هایی که فرستاده میشن، چطوری انتخاب میشن؟ اگر توسط خود وبسایت گزینش میشن، کی نتایج اعلام میشه؟ اگر نه و توسط کاربران انتحاب میشن، کجا میشه رای بدیم؟ ایمیلی که برای ارسال آثار اعلام شده، به کاربران متنی نمیده که مثلا عکس ها رسیده یا نه؟
        ممنون میشم پاسخ بدین!
        خسته نباشین

        1. علیرضا مجیدی می گوید

          نخست خودمان یک فیلتر ابتدایی انجام می‌دهیم و عکس‌های بی‌کیفیت یا دارای اشکال واضح را حذف می‌کنیم. بعد عکس‌ها را وارد مسابقه می‌کنیم، سعی می‌کنیم انتخاب عکس برآیندی از رأی خواننده‌ها و رأی خودمان باشد.

          1. پیمان افشاری می گوید

            ممنون از پاسختون! کجا و کی میشه آثاری که واجد شرایط شرکت تو مسابقه بودن رو دید؟ اکانت گوگل پلاس؟ یا فیس بوک؟

  65. نیلوفر صفرخواه می گوید

    مبارکه اقای دکتر
    به امید موفقیت های بیشتر واپ ios که منتظر اونیم

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      سلام، خیلی ممنونم از لطف شما و اینکه نوشته‌های ناقابل من رو دنبال می‌کنید. به امید خدا، اپ iOS را هم به زودی منتشر خواهیم کرد.

  66. احسان می گوید

    سلام
    خواهشا مدت مسابقه رو همون 10 روز که اول فرمودید در نظر بگیرید

  67. لادن می گوید

    خب دکتر عزیز .. من مدت هاست یک پزشکو میخونم …. میخواستم بگم … دم شما گرم… خیلی تصمیم فوق العاده ای بود اپ…. اما یه چیز … ما 1 پزشک رو با شیوه ی خودش دوست داریم ینی با همین ابراز احوالات اما واقعا بعضی وقتا از حوصله ی من وبگرد خارج میشه …. یعنی من جدیدا رسما اسکیم میکنم نوشته هاتونو… اگه بشه یه جوری با حفظ سبک گزیده تر باشه متن ها عالی عالی میشه دیگه 🙂

  68. farzin می گوید

    سلام … من یک برنامه نویس وب هستم . در مورد طراحی سایت میخوام بگم که عالیه … ضمنا از خواننده های قدیم این سایت هستم یعنی از زمانی که تازه تأسیس شده بود هر روز مطالب رو میخوانم فقط هر بار که اومدم کامنت نذاشتم اما تو این چند بار اخیر چند تا کامنت براتون گذاشتم در مورد طراحی اپ موبایل هم حرفی برای گفتن ندارم چون همه چی منظمه … چون حجم این اپ کم هستش حرفی نیست فقط در آینده باید نصب این به روی اس دی کارت صورت بگیره نه بر روی حافظه داخلی گوشی .. چون اپ اندروید یک پزشک یک برنامه سیستمی نیست و نیازی به نصب به روی حافظه داخلی نیست بخاطر همین ان شالله برنامه رو برای آپدیت بعدی کاری کنید که روی اس دی کارت نصب کنیم .. در این مورد شاید بتونم کمکتون کنم البته خودتون استادید .. با تشکر

  69. هانی می گوید

    سلام.من زیاد اینجا نمی یومدم ولی با دیدن این پست واقعن خوشحال شدم.چونکه مطال سایتتون رو دوست دارم و مسلمن از این پس هیچ پستی رو از دست نمیدم.دورود بر شما.بهروز باشید دوست خوب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5