تا این لحظه 2000 نفر این مرد را در خواب دیده اند . این مرد کیست؟؟!!

194

مردی که در تصویر بالا می بینید تا به حال در خواب بیش از 2000 نفر از سرتاسر جهان دیده شده است و در خواب ها به زبان های مختلف با اشخاص صحبت می کند. سایت ها و کمپین های زیادی در سراسر دنیا و شبکه های مجازی برای شناسایی او تشکیل شده ولی تا این لحظه کسی او را شناسایی نکرده و کسانی هم که او را دبده اند فقط در خواب هایشان بوده است. خیلی از افراد بارها او را در خواب می بینند و بعضی هم فقط یکبار دیده اند.

تمام افرادی که او را در خواب دیده اند هیچوقت همچین شخصی را در بیداری ندیده بودند و با این شخص آشنایی ندارند

داستان از کجا آغاز شد؟

در سال ۲۰۰۶ در نیویورک، بیمار روانپزشکی، چهره مردی را کشید که بارها در خواب هایش دیده بود. او همیشه برای آینده و زندگی اش به این زن توصیه هایی می کرده است.

این زن قسم می خورد که این مرد را هرگز در زندگی اش ندیده است. نقاشی این زن چند روز روی میز آن پزشک می ماند تا اینکه چند روز بعد، بیمار دیگری تصادفا تصویر را تشخیص می دهد و می گوید که آن مرد را اغلب در خواب هایش می بیند.

همچنین او ادعا می کند که او را هرگز در زمان بیداری ندیده است. آن روانپزشک تصمیم می گیرد تا آن تصویر را برای برخی از همکارانش بفرستد تا آنها هم به بیمارانشان نشان دهند. در طی چند ماه، 4 بیمار این مرد را که چندین بار در خواب هایشان دیده بودند، شناسایی کردند. همه این بیماران به آن تصویر «این مرد» میگفتند. به همین دلیل سایت و کمپینی به همین اسم ( این مرد) تشکیل شد تا افراد بیشتری او را شناسایی کنند.

حداقل ۲۰۰۰ نفر ادعا کرده اند که این مرد را در خواب دیده اند؛ از شهرهایی چون لس آنجلس، برلین، سائوپائولو، تهران، پکن، روم، بارسلونا، استکهلم، پاریس، دهلی نو، مسکو و…

کسانی که او را در خواب دیده اند چه می گویند؟

thismancomp

رفتار این فرد در خواب متفاوت ارزیابی شده. با بعضی ها بسیار مهربان بوده و به آنها توصیه کرده و برای بعضی ها هم به شکل یک قاتل ظاهر گردیده که در اینجا صحبت بعضی از کسانی که او را در خواب دیده اند را با هم می خوانیم :
1- من چند بار این مرد را در خواب دیدم که قدم زنان از کنارم رد می شد. او از من قدبلندتر بود و شروع به صحبت با من کرد. او گفت: «من به تو ایمان دارم. تو می توانی از پس این فشارها و مشکلات بربیای.»

2- من این مرد را در خواب دیدم که قصد کشتن من را داشت. من در حال قدم زدن بودم که این مرد لبخندزنان به سمتم آمد. همینطور که به من نزدیک می شد، سعی کردم جیغ بکشم اما نمیتوانستم. لحظه ای که خواستم فرار کنم، شروع به خندیدن کرد. نمی توانستم سریع بدوم، در همین لحظه از خواب پریدم. این مرد را باز هم در خواب و در مکان هایی دیگر دیدم.

3- من در خانه ام در حال آشپزی بودم . به ناگاه این مرد را در مقابلم دیدم. خواستم جیغ بکشم ولی او گفت که به من صدمه ای نمی زند. گفت می خواهم به تو کمک کنم. گفت برای کارهایی که می خواهی انجام دهی بیشتر فکر کن و با عجله تصمیم نگیر .

4- من در بیمارستانی قدیمی ایستاده بودم و یک برانکارد قدیمی در آنجا رها شده بود. تا به حال در چنین مکانی نبودم؛ اما احساس کردم که آنجا را می شناسم. درحالی که از راهرویی عبور می کردم، این مرد را دیدم که با اشاره، مرا صدا می زند تا او را دنبال کنم.

به دلایلی به نظر ترسناک می رسید. به طور نامفهومی برسر من فریاد می کشید. بنابراین سعی می کردم که به دنبالش بروم. اما وقتی از راهرو گذشتیم، در حالی که لبخند می زد و یک چاقوی جراحی در دست داشت، در مقابلم ایستاد. آنگاه متوجه شدم او قصد جانم را دارد. سعی کردم فرار کنم اما نمی توانستم حرکت کنم. در حالیکه به طور عجیبی می خندید، سعی کرد تا گلویم را ببرد. در همان لحظه از خواب پریدم؛ اما گلویم به شدت درد می کرد به طوریکه قادر به صحبت نبودم.

5- من 6 سال داشتم و او حدودا 32 ساله بود.به سمتم آمد و دستم را گرفت. او به من گفت که به تختم بروم و بخوابم. من به حرفش گوش کردم و خوابیدم. بعداز مدتی او اسم مرا صدا زد و مرا از خواب بیدار کرد اما پتو را از روی سرم برنداشتم. او به طور خوشایندی گفت: « بیدار شو الکس. من به تو صدمه نمیزنم.» من پتو را به آرامی از روی سرم کنار زدم و او را دیدم. او بر روی لباسش برچسب اسمی داشت که متوجه شدم نام اوست. اسم او دان بود.

چه فرضیه هایی مطرح شده است ؟

برخی می گویند احتمالاً این مرد، انسانی واقعی است که توانایی سیر در رویای افراد را دارد و یکی از فرضیه های قوی هم این مورد است یعنی فرد توانایی رویاسازی دارد.عده ای او را متعلق به سیاره ای دیگر می دانند و عده ای دیگر می گویند او از موجودات ماورایی است که در رویاهای افراد آشکار می شود. پوستر و عکس هایی از این چهره در تمام جهان منتشر شده است. وب سایت این کمپین، پوسترهایی از آن را در کشورهای لتونی، برزیل، آلمان و جاهای مختلف دنیا نشان می دهد . اگر شما هم این مرد را در خواب دیده اید به سایت زیر که به عنوان منبع معرفی شده بروید و این موضوع را از طریق فرم تماس با ما اعلام کنید. توجه داشته باشید که باید قبل از خواندن این پست و دیدن این عکس او را در خواب دیده باشید و هیچگونه تصویری از این فرد در ضمیر ناخودآگاه شما وجود نداشته باشد.

منبع : +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
194 نظرات
  1. منصور می گوید

    ههه ههه ههه
    چ جالب ی معلم ادبیات داشتیم دوران دبیرستان قیافش با نقاشی ک کشیده شد یکی بووود
    فکر کنم خودشه

    1. parsa می گوید

      اره انگار منم یه جا دیدمش انگار یکی از فامیلامونه

      1. dorsa می گوید

        عه عمم عکسش اینجاچیکارمیکنه?!!خخخ

  2. sharar می گوید

    با تشکر از نویسنده
    ولی این خبر جون میداد خود دکتر با اون نوشته های زیبای خودش به این خبر ارزش افزوده میداد مثل جراحی آنجلینا جولی.

    در هر صورت، همه تیم یک پزشک موفق باشید

  3. looch می گوید

    مطلبه ترسناکی بود.خیلی جالبه یاده فیلم inception افتادم.

  4. وحید می گوید

    چقدر ترسناک بود

  5. علی می گوید

    نمی دنم چرا ولی دیگه خیلی از پست های یک پزشک به دلم نمیشینه شده مثل مجلات زرد بهتره به رویه ی سابق توت برگردید

  6. seedni می گوید

    دیدن این قیافه ( این مرد ) جز تلقین و خیال بافی هیچ چیز دیگه ای نیست . موقعیکه یه آدم خیال باف و ترسو و احساساتی این مطلب را بخونه احساس میکنه چنین چیزی براش اتفاق افتاده یا خواهد افتاد . این یک نوع کلک و حقه روانشناسی بالینی است که مغز رو از طریق چشم گمراه میکنه .
    دوستان عاقل و فهمیده هیچوقت به این حقه های اینترنتی و ژورنالی توجهی نمیکنند . همین .
    واقعا من تعجب میکنم سایت یک پزشک به این خوبی ، چنین پستی را گذاشته .

    1. فرزام می گوید

      آره من هم ناراحت شدم، با توجه به وسواسی که از یک پزشک سراغ دارم، بعید بود قبل از بررسی گسترده ی همه ی جوانب چنین مطلبی سراغ انتشار عجولانه ی چنین محتوای زردی بره…
      دوستان اگر سایت know your meme رو مراجعه کرده باشید می بینید که این مطلب ترجمه ناقص و انتخابی قسمتی از یکی از مقاله های این سایت هست و اونجا پشت پرده ی این داستان رو گفتن که به شکل عجیبی در این ترجمه حذف شده!

    2. h می گوید

      نه من که تا بحال این مطلبو نخونده بودم حتی به خاطرش رفتم پیش روانشناس دکتر افشار توی سیدخندان اما کمکی نتونست بهم بکنه

    3. Amir می گوید

      داداش من دیشب این مرد تو خواب دیدم لباس سفید پوشیده بود واصلا از این موضوع خبر نداشتم سرچ کردم تعبیر خواب مرد سفید پوش این سایت دیدم اومدم خیلی تعجب کردم

    4. نفس می گوید

      ولی من دقیقا اینو تو خواب دیدم ?خیلی وحشتناک بود

  7. mohsen n می گوید

    جالب اینه رفیق من قیافش خیلی شبیه عکس… ☺

  8. علی یزدی می گوید

    یک خورده شبیه علی رضا مجیدی است. شما نیستید دکتر؟

    1. کیمیا می گوید

      خخخخخخخخخخ . خیلی شبیهشه ! اصن خودشه . باور کنین .

  9. ZigOoL می گوید

    چه ماجرای عجیبی! احتمالا اگه خدای نکرده به خواب من بیاد از اوناش باشه که بخواد منو بکشه!

    راستی یه نظر در مورد قرار دادن پادکست ها در صفحه. اگه امکانش هست کاری کنید که تا رو دگمه ی Play کلیک نکردیم لود نشن… بعضیا از نظر حجم اینترنت ممکنه مشکل براشون پیش بیاد. منم یکی از اون کم حجمام!

  10. حسین می گوید

    آخه این چه پستی بود?

  11. Khashayar Jan می گوید

    احتمالا امشب کابوسش رو میبینم!
    موردى که گلوش رو خواست ببره خیلى وحشتناکه! واقعا آدم درد رو حس مى کنه!

    1. محمد می گوید

      شدیداً باهات موافقم..منم انگار دردش رو احساس کردم

  12. میثاق می گوید

    خیلی جالب بود برام.اگه امکانش هست موضوع رو دنبال کنید

  13. بیژن می گوید

    یه مقدار در مورد توانایی رویاسازی توضیح بدید.

  14. فرشید می گوید

    من هم حدود 7سال پیش یه خواب دیدم که هیچ جزئیاتی یادم نیست ولی( این مرد ) با یکم تفاوت با عکس موجود بود

  15. محمّدمهدی می گوید

    ساعت یازده و نیم شب درست قبل از خواب باید این پست رو بخونم آخه؟!

    1. مینو می گوید

      تو خداروشکر کن الان 1:15 شبه
      منم ک ترسو

  16. حسین می گوید

    کل مطلبی که شما منتشر کردید نشانه های وجود شایعه یا شوخی اینترنتی را تأیید میکنه . شما رو در این خصوص ارجاع می دم به وبسایت گمانه . ولی این نکته رو در نظر داشته باشید که حتی یه حرف و یا شایعه می تونه یه تخم مسموم رو تو ذهن آدم بکاره و طرف به همین راحتی ها از شرش نم تونه خلاص شه. فکر می کردم که شما تو انتشار مطالبتون محتاط تر از این حرفها باشید.

    1. سعید ضیاء می گوید

      حسین عزیز هیچ کس نمی تونه با مدرک این نوشته رو تایید و یا تکذیب کنه…من هم برای نوشتن این پست فقط به سایت منبع استناد نکردم و بسیاری از سایت های خبری معتبر چه داخلی و چه خارجی این خبر رو پوشش دادند

  17. پیمان می گوید

    یا ابوالفضل!
    باورم نمیشه، به خواب منم امده
    با هم توی یه بیابون بودیم و دنبال آب می گشتیم…

  18. حسین می گوید
  19. امید می گوید

    چه خوفناک … نصف شبی .

  20. دنی می گوید

    وقتی چشمم به تصویرش افتاد یک حالت ترس عجیبی بهم دست داد.
    بدنم بعد از چند دقیقه هنوز مور مور میشه
    حضورشو توی اتاق حس میکنم 🙁

    1. آلا می گوید

      تلقین

    2. محمد می گوید

      به قول بهتاش:ای خدااااااا
      من که کمه گریه ام بگیره
      انگاری از گوشه چشمم دارم میبینمش

    3. اسیر عشق می گوید

      کاری به راست و دروغ بودن داستان و نظرات ندارم . ولی وقتی تصویرش رو دیدم انگار می خواست با آدم حرف بزنه . حالم یکم بد شد . انگار جن هست و دارا اذیتم می کنه?????

  21. بهنام می گوید

    به نظرم این موضوع فقط و فقط میتونه مرتبط با تلقین باشه.. وقتی داشتم پست رو میخوندم اولین کاری که کردم این بود که تصویر تمام کسانی رو که تو خواب هام دیده بودم رو توی ذهنم باز سازی کردم و مسلما هر فرد دیگه ای هم همین کارو میکنه و یحتمل اگر چهره یکی از اون افراد یادش رفته باشه یا تصویری ازش نداشته باشه، اون موقع است که مغزش تصویر این مرد رو میسازه و به همین ترتیب تعداد افرادی که مثلا ایشون رو تو خواب دیدن بیشتر و بیشتر میشه.. به نظر من هیچی جز خود ما و مغز ما نمیتونه تو خواب و رویای ما تاثیر گذار باشه.. شک ندارم به جز اون نفر اولی که اینو تو خواب دیده بقیه اکثرا فقط فکر کردن که این تو خوابشون بوده.. به هر حال موضوع جالبیه..

    1. Reza می گوید

      کاملا درسته و اینکه این پست فقط برای گمراهیه ذهنه من خودم هیچوقت این مرد رو ندیدم?
      البته شایدم یه شوخی

    2. سید علی می گوید

      سلام دوست گرامی موجودات ماورایی(جن،فرشته،روح) بنا به شرایطی میتوانند در خواب ها بیایند وواین مطلب اثبات شده است!

  22. منبع؟ می گوید

    سلام
    الان شما از کجا می دانید که این سایت thisman.org مطمئن و قابل اطمینان و معتبر است
    الان من سایت بزنم thispezeshk توش داستان بنویسم …..

    1. سعید ضیاء می گوید

      سلام همانطور که در نظرات قبلی هم گفتم هیچ کس نمی تونه با مدرک این نوشته رو تایید و یا تکذیب کنه…من هم برای نوشتن این پست فقط به سایت منبع استناد نکردم و بسیاری از سایت های خبری معتبر چه داخلی و چه خارجی این خبر رو پوشش دادند

      1. منبع؟ می گوید

        سلام
        من هم به دنبال همین سایت های خبری معتبر داخلی و خارجی بودم
        به نظرم خیلی خوب است که آن ها را هم جز منابع قرار دهید من هم به دلیل اینکه منبعی. غیر از آن نیافتم اون نظر را دادم

  23. ذد می گوید

    من ام

  24. محمد می گوید

    فک می کنم خود یک پزشک در مورد همین موضوع قبلا پست گذاشته بود درست نمی گم آقای مجیدی؟

  25. نیمانی می گوید

    نحوه‏ ‏بیان‏ ‏خبر‏ ‏از‏ ‏خود‏ ‏خبر‏ ‏مهم‏ ‏تره‏ ‏…‏ ‏میتونه‏ ‏یه‏ ‏خبر‏ ‏خوب‏ ‏رو‏ ‏زرد‏ ‏جلوه‏ ‏بده‏ ‏یا‏ ‏یک‏ ‏خبر‏ ‏زرد‏ ‏رو‏ ‏مهم‏ ‏و‏ ‏عمیق‏ ..‏ ‏من‏ ‏کاری‏ ‏به‏ ‏اصل‏ ‏خبر‏ ‏‏ ‏ندارم‏ ‏،‏ ‏ممکنه‏ ‏کسی‏ ‏دوست‏ ‏داشته‏ ‏‏ ‏باشه‏ ‏خبر‏ ‏رو‏ ‏یا‏ ‏نداشته‏ ‏باشه‏ ‏.‏ ‏اما‏ ‏از‏ ‏خود‏ ‏تیتر‏ ‏بگیرید‏ ‏تا‏ ‏انتهای‏ ‏متن‏ ‏نخوه‏ ‏خبر‏ ‏رسانی‏ ‏… (والا‏ ‏الان‏ ‏چند‏ ‏دقیقست‏ ‏دارم‏ ‏فکر‏ ‏میکنم‏ ‏در‏ ‏ادامه‏ ‏چی‏ ‏بنویسم‏ ‏باعث‏ ‏دل‏ ‏سردی‏ ‏‏ ‏و‏ ‏ناراحتی‏ ‏نویسنده‏ ‏نشه‏ ‏)

  26. سمن می گوید

    تا حالا ندیدمش ولی با خوندن این مطلب احتمالا امشب میبینمش.

  27. بابک می گوید

    من دست و پام داره میلرزه

  28. به آموز می گوید

    این قضیه مثل این می مونه که علایم یک بیماری از تلویزیون گفته بشه فردا تعداد زیادی از مردم فکر می کنند به اون بیماری مبتلا هستنند.
    توی مطب روانپزشک اگر عکس این شخص رو گذاشتند ، خیلی احتمال داره که به دید مردم آشنا بیاد.مثلا خیلی وقتها آدم فکر می کنه اتفاقی که داره می افته رو قبلا خواب دیده اما واقعا این جوری نیست.

  29. saeed می گوید

    با این مطلب شما فکر کنم هر کی ندیده بود دیگه در روز های آینده ببینه.

  30. علی می گوید

    شبیه دکتر مجیدیه :دی

  31. ﺣﻤﻴﺪﺭﺿﺎ می گوید

    ﺁﻗﺎﻱ ﺿﻴﺎ ﻋﺰﻳﺰ .ﺩﺭ اﻳﻨﻜﻪ ﻣﻂﺎﻟﺐ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ ﻗﺸﺮﻫﺎﻱ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺧﻮاﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺟﻠﺐ ﻛﻨﻪ ﺷﻜﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﻭﻟﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﮔﺮاﻣﻲ اﻳﻦ ﻣﻂﻠﺐ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺣﺪ ﭘﺎﻳﻴﻨﺘﺮﻳﻦ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭﺩﻫﺎﻱ ﻳﻚ ﭘﺰﺷﻚ ﻫﻢ ﻧﻴﺴﺖ.ﺑﺮاﺩﺭ ﻋﺰﻳﺰ ﻓﺮﺿﻴﻪ ﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﻂﺮﺡ ﺷﺪﻩ ﻫﻴﭽﻜﺪاﻡ اﺻﻼ ﻋﻠﻤﻲ ﻧﻴﺴﺖ…ﻫﺰاﺭاﻥ ﻣﻂﻠﺐ ﺷﺒﻪ ﻋﻠﻤﻲ ﺩﺭ اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﺩﻭﻟﻲ ﻳﻚ ﭘﺰﺷﻚ ﺗﺎ ﺑﻪ اﻣﺮﻭﺯ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻜﺎﻧﻲ ﺑﺮاﻱ ﭘﺮﺩاﺧﺘﻦ ﺑﻪ ﻋﻠﻢ ﺑﻮﺩﻩ و ﻧﻪ ﺷﺒﻪ ﻋﻠﻢ ..ﻛﻤﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﺭ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﻂﺎﻟﺐ ﺩﻗﺖ ﻛﻨﻴﺪ

  32. علیرضا می گوید

    من اینو ساعت 4 صبح وقتی لامپ ها خاموش بود خوندم. بعد از مدت ها یه ترس واقعی تجربه کردم.
    من یاد اینسپشن انداخت.

  33. mehdi می گوید

    خیلی ترس ناک و مرموز به نظر می رسه،بعید می دونم این معما قابل حل باشه!

  34. آپلود عکس می گوید

    ممنون سعید جان بابت این مقاله جالب !
    ۲۰۰۰ نفر یک مرد را در خواب میبینند که با بعضی ها مهربان بوده و اون ها رو راهنمایی کرده و برای عده ای دیگر یک قاتل !
    فرضیه که این فرد توانایی سیر در رویای افراد را دارد به نظر اشتباهه ، به دلیل اینکه این فرد از زندگی طرف آگاهه و حتی نام او را هم میداند پس قاعدتا انسان عادی نیست

  35. سیده مریم می گوید

    به نظرم این مطلب رو قبلا هم منتشر کرده بودید.

  36. علیرضا می گوید

    این سایت توسط یک تحلیلگر بازاریابی ایجاد شده و توسط یک شرکت فیلم سازی خریداری شده است تا برای تولید یک فیلم با نام this man به کار گرفته شود. تصویر این چهره به گونه ای است که به اغلب افراد احساس آشنا بودن را القا می کند.
    EVERYMAN – The face of This Man is an amalgamation of many common facial features, designed as a kind of catch-all to rouse a sense of familiarity… The hair is full and yet also balding. His eyes could be any color at all. His lips are partly full and partly thin. He has no distinctive race. His face shape is simultaneously angular and round. Cover the lower half of his face and he looks old; cover the upper half and he looks young. Cover the right half and his eye is hooded, his nose large, his lips full; cover the left half and his eye is smaller, his nose petit, his lips thin – in fact it’s a very different face altogether. These myriad common features mean that many people, from all over the globe, might find familiarity in his face and therefore seek to perpetuate the viral nature of This Man.
    و البته شباهت زیادی با یک آهنگساز معروف
    ANDREW LLOYD WEBBERMAN
    این مطالب را از سایت زیر استخراج کردم:
    http://www.world-of-lucid-dreaming.com/ever-dream-this-man.html

  37. حسین قادری می گوید

    واقعا که از یک وبلاگ حرفه ای مثل شما بعید بود. این پست بازتولید یک شایعه اینترنتی تاریخ مصرف گذشته است . فقط کافیه this man hoax رو تو نت جستجو کنید . این مرد یک ایده تبلیغاتی هستش برای تولید یک فیلم به همین نام که از قضا کمپانی فیلم سازی سم ریمی Ghost House Pictures قراره تولیدش کنه . حتی اگه تو imdb هم جستجو کنید معلومتون میشه. ولی جون هرکسی که دوست دارید تو گذاشتن پست دقت کنید تا ذهن مردمو بیخود مشوش و آلوده نکنید. البته من با اپلیکیشن شما کامنت گذاشتم ولی فکر کنم درست کار نمی کنه برای کامنت میهمان.

  38. رامین می گوید

    چرند پراکنی این بار در وب سایت یک پزشک!!!

  39. مهدی می گوید

    آقای مجیدی این عکس چقدر شبیه شماست!!!

  40. حسین می گوید

    فرضیه های مطرح شده بسیار غیر معقول اند. به نظر من ! یک سندروم روانی مغزی عصبی ادراکی است که منجر به دیدن این فرد می شود. و در مورد همه بیماران این فرآیند تکرار شده است.

  41. تیلیم می گوید

    چرا اینگونه خبرها را می گذارید و رعایت حال خوانندگان خود را نمی کنید؟ من ترسیدم.

    1. امیر می گوید

      منم همینطور

    2. جوجو می گوید

      خو نترس بچه جان

  42. ميثم می گوید

    من رو یاد سریال فرینج میندازه یک داستان پیچیده واسه والتر

  43. saghi می گوید

    جالب بود ولی خیلی ترسیدم ممکنه بیاد تو خوابم:)))))

  44. جلال می گوید

    خیلی جالب بود، منم اینو دیدم، تو خوابم به شیوه دکستری کشتمش .

  45. Khashayar Jan می گوید

    Slender man قدیمى شد
    باید یک چیز دیگه جاش رو بگیره!

    1. parsa می گوید

      وقتی کلتو از درخت جنگل اویزون کرد اونوقط میفهمی

  46. س . ح می گوید

    من هم این مرد رو در خواب چند بار دیدم اما پیرتر از این بود .

    1. مری می گوید

      خوب حتما پیر شده..خخخخخخخخخخخخخخخ

  47. پیمان می گوید

    2000 نفر عددی نیست که بشه براش این طور هیجان زده شد. عکس منو بفرست برای همون افراد مطمئن باش نزدیک 2000 نفر پیدا میشه که من رو تو خواب دیده باشه

  48. مرضیه می گوید

    مذخرف…..
    باور نکنید…..

    1. جوجو می گوید

      برو یره من خودم واقعا دیدم ولی با چشمای ورقلمبیده تر…. قبل از دیدن این عکس هم دیدم

  49. آتوسا گورابی می گوید

    من چهره این مرد رو در خواب دیدم. ولی اصلا از محتویات خواب چیزی به خاطر ندارم. از طرفی اصلا لب و فک اون مرد این شکلی نبود. اما چشماش رو خیلی خوب یادمه. مهربان و نافذ. مطمئنم که همین چشم ها بود.

  50. مرتضی (وبلاگ فیزیولوژی) می گوید

    جالبه. البته وجود قسمت مشترک «نمیتونستم کاری انجام بدم؛ فرار کنم؛ قادر به صحبت نبودم؛ گلوم درد می کرد و …» در تقریبا همه افراد؛ حاکی از این داره که فرد در خواب در مرحله REM بوده! این مرحله از خواب فعالیت مغزی بیشترین حالت رو داره (برعکس تصور اغلب ماها از آرامش مغزی در خواب)؛ ولی از طرف دیگه؛ عضلات کمترین تونوس و انقباض رو دارن. (همون چیزی که عوام می گن بختک)
    این از طرفی قابل اثبات هست که افزایش فعالیت مغزی با رویا دیدن در همه افراد همزمانی داره! و در همین مرحله از خواب هم عضلات انقباض و تونوسی ندارن! (عدم فرار و …)

    دنیای جالب و عجیبیه خواب!
    مخصوصا فیزیولوژی خواب 🙂

    1. سید علی می گوید

      ممنون بابت نظر مفید شما

  51. مینو می گوید

    اتفاقا به نظر من پست جالبی بود اقای ضیا. ممکنه که یه حقه باشه و به این 2000 نفر تلقین شده که این مرد رو در خواب دیدن. اما با خوندن این متن تو ذهن خودم یه داستان علمی تخیلی جالب ساختم و کلی ازش لذت بردم

  52. علی می گوید

    ایشون چقدر شبیه جک نیکلسون توی فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته است!!

    خودمونیم. کیفیت مطالب مدتیه که در حد مجلات زردی که توی سوپرمارکت ها میفروشن افت کرده… کم کم دارم به این فکر می افتم که بعد سالها دیگه به این سایت سر نزنم. وقتی از اینجا بیرون میرم احساس می کنم وقتم رو طلف کردم.

    1. ارش می گوید

      من هم مدتیه به همین نتیجه رسیدم

  53. فروغ می گوید

    کاری به درست و غلط بودنش ندارم ولی نظراتو که میخوندم یه چیزی برام خیلی جالب بود اونم ترس آقایون . اگه ادا نبود که واقعن که … : ))

    1. محمد می گوید

      من یه مردتنهام سرگرمیم کتاب خوندنه ترس معنی نداره اگه عزیزترینت که خداست باکارای زشت ازدوروبرت نپرونیش هیچوقت تنهانیستی که بترسی

  54. حامد می گوید

    سوژه‌‌‌ خوبیه.برا‌فیلم‌ ساختن

  55. تیلیم می گوید

    دکتر لطفا درباره مطالب ارسال شده یک فیلتری بگذارید،آخر این پست به چه دردمان می خورد؟ جز ایجاد ترس و توهم چه چیزی ممکن است ذر پی داشته باشد،اینرا از سر خیرخواهی می گویم واقعا کیفیت سایت و مطالب شما بسیار پایین آمده، لطفا تجدید نظری بکنید. کیفیت را فدای کمیت نکنید. این پستتان هم واقعا مزخرف بود.

  56. محمد می گوید

    اِ، اینکه دکتر مجیدی خودمونه!

  57. محمد امین می گوید

    شبیه دکتر مجیدیه نیست؟
    من خودم اول که دیدم اولین کسی که ذهنم اومد خود دکتر علیرضا مجیدی بود!

  58. ناردن می گوید

    وای…به فکر آدم های فوق ترسویی مثل من هم باشید !

  59. نعیم می گوید

    به نظرم حتی اگر این مطلب درست باشه هم جایی توی یک پزشک نداره. بنظرم یک پزشک باید با بقیه وبلاگها و سایتهایی که از هر خبری برای جذب بازدید کننده استفاده میکنند متفاوت باشه. این چیزیه که تا حالا بوده و بنظرم بیشتر باید روش کار بشه.
    بنظرم بیشتر شبیه مطالب خرافی بود تا یک مطلب درست و حسابی و بدرد بخور،
    و باید بگم متاسفانه منم قبل از خواب خوندمش 🙁 😐

  60. سارا می گوید

    به نظر من که خیلی ترسناکه، یاد داستان های اچ. پی. لاوکرافت افتادم. کاش ساعت دوازده شب این پست رو نمی خوندم.

  61. پیمان مهربانی می گوید

    مطلب بیشتر به شبه علم شبیه بود تا یک پدیده علمی.مطالب واقعی تری که به این اندازه هیجان انگیز باشه هم وجود داره ، مثل معمای اینترنتی cicada 3310 و یا هویت ساتوشی ناکاماتو خالق مرموز بیت کوین که می تونید به اونها بپردازید.

  62. محمد می گوید

    با دیدن این مطلب در یک پزشک بسیار متاسف شدم! اینکه نویسنده جدید مطلبی را با شتاب‌زدگی و عجله آماده کرده باشد قابل درک است. اما از دکتر مجیدی تعجب می‌کنم که هنوز مطلب را بروزرسانی نکرده و اعلام نکرده‌اند که این مطلب شایعه‌ای بیش نیست.
    این ماجرا قبلا هم در اینترنت دست به دست می‌چرخید، اما نه تنها هیچ کار پژوهشی مستقلی روی آن و افراد مدعی انجام نشده، بلکه همه صرفا در حال استناد به وب سایت این ماجرا هستند.
    کاملا واضح بوده و هست که این داستان فاقد اعتبار است و جدا جای تاسف دارد در یک پزشک دیده شود. متاسفانه بالا بردن کمیت در حال کاهش شدید کیفیت خروجی یک پزشک است دکتر مجیدی عزیز. لطفا بر مطالب بیشتر نظارت کنید.

  63. محمد می گوید

    سیر در رویای افراد؟
    حتما میخواید بگید که خواب دیدن نتیجه سفر کردن روخ آدم در دنیا های ماورا الطبیعه است!!!
    به نویسنده مطلب توصیه میکنم در مورد قابلیتهای مغز انسان کمی مطالعه داشته باشن.
    با احترام

  64. 2 پزشک می گوید

    اقای دکتر بر طبق تفکرات و تحقیقات من ! خوده شما این اقایی! اصلانم عجیب نیست چون در روز حداقل تو محل کارتون دسته کم 50 نفر شمارو میبینن.همین کافیه تا شب خابتو ببینن و توصیه های پزشکی رو که بهشون گفتی رو مثل یک چیزه الهی تصور کنن! اونایی هم که تو خاج کشور دیدنت هم توجیح هست واسشون!تعریفِ تو شنیدن! خلاصه آقای دکتر قبلا 1پزشک جهانی بود و الان خود شما 🙂

  65. کیان می گوید

    دکتر مجیدی عزیز، شنیدن در باره چنین وقایعی چالب و تامل برانگیزه.

    اما مسئله ای که هست، سایت شما رو همیشه با نگاه علم دوستانه میخوندم. در بار هر پدیده ای دیدگاه علم دوستانه ای داشتید. اما در این مطلب نگاه نویسنده کاملا مخالف علم و منطق هست. در پاراگراف آخر انگار نویسنده این مطلب از قرون وسطی می‌نویسه. “سیر در رویای افراد”، “فرضیه های قوی” ؟! آیا شما واقعا چنین فرضیه ای خواهید داد؟ آیا هیچ توضیح منطقی تر و عقلانی تر به ذهن نمیرسه؟ حتی در این صورت، آیا به جای تحقیق و بررسی بیشتر با روش علمی، عقلانیست جهیدن به جادو و جمبل و توانایی های ماوراء طبیعه همچون ابر فهرمان های DC Comics?!

    متوجه هستم که نویسنده این مطلب شخص شما نیستید، و پست هم ترجمه ای از منبع هست. اما قبلا شما در مطلاب دخل و تصرف داشتید و بینش خودتون رو بهش اضافه می‌کردید.

    انتشار در بلاگ شما به مطلب اعتبار بالاتری میده. از این رو حیف میدونم که وبلاگ شما به چیزی شبیه Gossip column ها و طالع بینی چینی مجلات بدل بشه.

    لطفا به احترام خواننده های وفادارتون کمی سخت گیرانه تر در انتشار مطالب برخورد کنید.

    ممنون

    1. سعید ضیاء می گوید

      متاسفانه دوستان بدون اینکه کامنت های قبلی من رو بخونن باز هم تکرار مکررات میکنن.دوست عزیز
      1-من این مطلب رو نه تایید می کنم و نه تکذیب و بنا بر اینکه بسیاری از خبرگزاری های معتبر داخلی و خارجی(که از ذکر اسمشون در اینجا معذورم) این خبر رو پوشش داده بودند من هم در اینجا به این مطلب پرداختم و کسی هم تا این لحظه نیست که با استفاده از سندی معتبر این خبر رو نفی کنه.درست بودن هر خبری ممکنه یک روز نفی بشه و این دلیل نمیشه که ما اون خبر رو پوشش ندیم مثلا ممکنه امروز بگیم که سیب برای سلامتی مفیده و 10 سال بعد علم ثابت کنه که سیب برای سلامتی ضرر هم داره پس هر خبری که پوشش داده میشه ممکنه یک روز نقض بشه.
      2- از نظر علمی هم شما اگر درمورد قابلیت های مغزانسان اطلاعات دارین پس میدونین که ما انسان ها فقط از 10 درصد قابلیت های مغزمون استفاده می کنیم و اگر یه انسان بتونه بیشتر از 30 درصد مغزش استفاده کنه نه تنها قابلیت رویاسازی برای دیگران رو پیدا می کنه بلکه میتونه مغز هر انسانی رو به کنترل بگیره و اطلاعاتش رو بدست بیاره.در این زمینه به شما پیشنهاد می کنم فیلم لوسی با بازی مورگان فریمن رو ببینید.
      3- امیدوارم دوستان حساب بیشتری بر روی قوه ی تخیل خودشان باز کنند و در برخورد اول با این قبیل از خبرها به مخالفت صریح نپردازند.چیزی که باعث پیشرفت و تکامل انسانها می شود قوه ی تخیل انسانهاست همانطور که پرواز کردن برای انسانها روزی خیال و رویایی بیش نبود و حالا به واقعیت تبدیل شده. رسیدن به قدرت های ماورایی هم قابلیت تبدیل شدن به واقعیت را دارد.

      1. علیرضا می گوید

        متاسفانه شما سطحی نگر هستید.
        فیلم لوسی اصلا پایه و اساس علمی ندارد و ما از تمام مغزمون استفاده می کنیم و نه از ده درصد اون!!!
        http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1_%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA_%D8%AF%D9%87_%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF_%D8%A7%D8%B2_%D9%85%D8%BA%D8%B2

        1. سعید ضیاء می گوید

          جالبه.از نظر شما من یک فرد سطحی نگر هستم ولی خودتون به یک منبع اوپن سورس استناد می کنین.دوست من ویکی پدیا منبعی هست که حتی یک بچه ی 10ساله هم میتونه ویرایشش کنه.طرز فکر هرکس قابل احترامه…موفق باشید

          1. این مرد! می گوید

            کافیه این پاسخ رو مطالعه کنید:
            https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120423121706AAi8fQn
            این تصویر مربوط به یک شرکتی هست که فیلم های ترسناک رو می سازه. مالکیت وبسایتی که معرفی کرده بودید (Thisman.org) هم مربوط به همین شرکت میشه. نام این فیلم هم قراره همون Thisman باشه. کافیه داخل IMDb هم جستجو کنید تا دقیقاً توضیحات پروژه ای که برای این فیلم در نظر گرفتند رو مطالعه کنید.

          2. حسین می گوید

            قطعا سطحی نگر هستید چون ده ها نفر نگهبان ویکی پدیا و قوانین سخت گیرانش رو نادیده میگیرید.

          3. پژمان می گوید

            عجب… لایسنس ویکی از کی اوپن سورس شده؟! والا پایین سایت که زده CC
            بعد لایسنس چه ربطی به نوشتار تیمی داره؟!
            در نوشتار تیمی ویکی، مصحح تیمی نیز هست، دقیقا همون چیزی که در یک پزشک نبود که جلوی انتشار این مطلب شما رو بگیره.
            این درسته که انسان از ۱۰% مغز استفاده میکنه ، تو ویکی هم گفته!
            ویکی برای بابای من نیست که بخوام ازش طرفداری کنم ولی اشتباه خواندن مطالب سایت ویکی تا حدی مصداق حماقت است

        2. 1111 می گوید

          من که یه بچه دوازده ساله هستم می دونم انسان از تمام مغزش استفاده نمی کنه و تا حالا هم نشنیدم که ما انسان ها ازتمام مغزمون استفاده می کنیم

      2. کیان می گوید

        آقای ضیا عزیز.

        1- خیلی چیز ها رو نمیشه نفی کرد.
        Flying Spaghetti Monster
        قوری Bertrand Russell
        اسب تک شاخ
        فرشته‌ی دندون
        بابا نوئل
        و …..

        اینها فقط بعضی موارد شناخته شده هستند. من هم شخصا میتونم ادعاهای زیادی رو بهشون اضافه کنم که نشه اثبات کرد وجود ندارند. اما این ها هیچ اعتباری ندارند. ناتوانی در اثبات عدم وجود یه فرض، اثباتی برای اون فرض نیست.

        2. در همون ابتدا گفتم: شنیدن در باره این وقایع جالبه. ایرادی که من به این مطلب گرفتم، علاقه ظاهری به معتبر نشون دادن و ارائه‌ی جادو و خرافه به عتوان فرضیه ای معتبر و قابل پذیرش!! که به نظر بنده بسیار شرم آوره. جای اصلاح و عدرخواهی داره. (کاری که به شخصه خودم می‌کردم)

        3. شما در پاسخ به یک فیلم تخیلی استناد می‌کنید. چیزی که من در همون ابتدا بهش اشاره کردم. داستان های ابرقهرمان های DC Comics. اگر به نظر شما این قابل قبوله من شدیدن متاسف میشم. همچنین حضور Morgan Freeman و یا حتی یک دانشمند شناخته شده مثل Steven Hawking هم به فیلم اعتبار علمی نمیده.

        4. ممکنه دانشمندان ادعایی کرده و اثبات کنند، و در آینده شواهد بیشتر تغیرات بنیادی در ایده های اولیه بده. اما این هیچ ربطی به این مطلب نداره. آیا با این تقکر باید بگی پس شاید روزی جادو و خرافه هم اثباتی براشون پیدا شد، پس جادو و خرافه رو بپذیزیم؟! — دکتر مجیدی در مورد اینکه زمانی از عنصر رادیواکتیو رادیوم در کالاهای مصرفی مثل خمیر دندان برای فروش بهتر استفاده میشده مطلبی دارند که به هیچ وجه قابل قیاس نیست با این مطلب. —

        باز هم میگم ایراد به پخش خبر نیست. ایراد در ارائه‌ی اون به این شکل و جای زدن خرافه به عتوان فرضیه های معتبر و قابل قبول هست. پاراگراف آخر این مطلب ضربه ای به اعتبار این وبلاگ هست.

      3. عمادالدین می گوید

        نویسنده محترم!
        واقعا درک نمی‌کنم چرا به استدلال‌های غیر علمی خود همچنان تاکید می‌کنید! استدلال شما دقیقا شبیه جریان هیولای اسپاگتی پرنده هست که می‌تونید با سرچ در وب بخوانید. طبق استدلال شما میشه گفت هیولای اسپاگتی پرنده هم ممکنه وجود داشته باشه، چون هنوز کسی دلیل عملی برای رد آن ارائه نکرده! جدا که مسخره است! متاسفم که این شکل دیدگاه‌ها به یک پزشک راه پیدا کرده‌اند.
        دوست عزیز “روش استدلال علمی” کاملا مشخص هست و باید پایه بررسی همه چیز قرار بگیرد. ضمنا از اصول اولیه منطق و فلسفه این است که مدعی باید برای اثبات ادعا دلیل ارائه کند، وظیفه ما دیگران نیست که برای رد آن دلیل بیاوریم! اگر غیر از این باشد باید باور کنید که یک هیولای اسپاگتی پرنده وجود دارد، چرا که قادر به رد آن با دلیل قطعی نیستید.

  66. سلما می گوید

    ایشون هر کسی هستند قطعا قصد کمک به کسی نداره! اینکه میاد و پیامهای مثبت و امید بخش میده و میگه این کار و کن و اون کارو نکن قطعا نمیتونه بعد مثبتی داشته باشه… اون کسی که تنها حق تصمیم گیری در مورد زندگی من داره فقط و فقط من هستم و تنها کسی که ازش کمک می خوام و پاسخ میده خداست… همین

  67. علی می گوید

    مشابه این مطلب رو پارسال توی وبلاگ خواب بزرگ دیدم:
    https://bigsleep.wordpress.com/2014/09/19/this-man

  68. محمد دهقانی می گوید

    اگر قرار باشه وبسایت شما هم جایی برای پرداختن به این جور مسائل شبه علمی بشه دیگه تفاوتی با وبسایت های زردی که پر از پست هایی شبیه اینه نخواهید داشت. منم میتونم همین الان یه وبسایت درست کنم و عکس مامان بزرگمو بزارم توش و ادعا کنم تا به حال یه میلیون نفر این زنو دیدن قیافشم خیلی امید بخش تر و مهربون تر از این کچله هست. اسمه وبسایتم میذارم that woman .gov و ادعا میکنم داریم تحقیقاتی زیر نظر ارتش آمریکا هم انجام می دیم.

  69. لیلا می گوید

    خیلی قیافه ترسناکی داشت من نتونستم خیلی بهش نگاه کنم یه جوری زنده میومد 🙁 ساعت 12 نصفه شبه واییی

  70. رهام می گوید

    این شبیه خود شماست آقای مجیدی!!

  71. حسین تاتی می گوید

    اگر دهه شصت کسی تو رشت زندگی میکرده، نزدیک میدون توشیبا یه کله پزی بود که معروف بود به آقای کله رشتی، این عکس کپی کپی خودشه.

  72. سعید می گوید

    تمام فرضیه های مطرح شده،مزخرف بود.زاییده ذهن افراد ساده لوح و خود گول زن

  73. رضا می گوید

    یعنی پوکوندنتا ! خوب پسر جان یه مقدار مطالعه کن ، این مطالب زرد رو منتشر نکنی گلم ، اعتراف به اشتباه زیادم سخت نیست ، راستی اون مطالب معتبر و اینا رو هم برا من نزار ، یا لینک بده ! این قضیه قدیمیه گلم قبلا هم در موردش صحبت شده بود و ردشم زدن که یه شرکت فیلم سازی اینو درست کرده گلم ، فیلم لوسی هم به جز چیزی که به قول شما از فتنش معذورم ! نکته علمی نداشت ، 10% واقعا ؟ اینطور فکر میکنی ؟ بلا به دور !

  74. سینا سلمانی می گوید

    من هم دیدم…. حرف که کش و پیمون نداره. 2000 نفر تعدادی نیست آخه….از یک پزشک بعید بودا….

  75. احسان می گوید

    سایتی که این مطلب را منتشر کرده بود اعلام کرد که Hoax بوده :

    It’s also entirely made up and fake

    http://www.vice.com/en_uk/read/we-got-hoaxed-about-that-this-man-dream-haunter-979

  76. ne می گوید

    نویسنده برای این مطلب زحمت کشیده لطفا بی ارزش ندونید مطلب رو . اینکه مطلب باب میل شما نبوده دلیل نمیشه به تندی انتقاد کنین.
    ضمنا 60 درصد مردم هنوز بر این باورن که میزان استفاده از مغز 10 درصده نویسنده هم فعلا جز اونهاس

  77. امید می گوید

    لطفا از مطالب پارانورمن و متافیزیک هم بیشتر بگزارید.
    البته با دخل و تصرف
    بد نیست ماجرای این هم نگاهی بی اندازید
    http://www.warrens.net/Annabelle.html
    بازم مرسی

  78. علی می گوید

    خوب بعد این همه مطلب ترسناک و غیر ترسناک و بازنشر پر تعداد این تصویر معلومه که همچین چهره ای می تونه توی خواب هرکسی بره … چون حالا شما برای مغزش یه تصویر ترسناک معرفی کردین که می تونه توی خواب ازش استفاده کنه !!!

    چرنده …

  79. یکی مثل شما می گوید

    هممون فقط بلدیم انتقاد کنیم؟؟ ؟ حالا اشتباه یا درست و قتی چند نفر انتقاد کردن ، شاید دیگه نیازی نباشه یه مفهوم تکراری رو با جمله بندی هایه متفاوت عنوان کرد.

  80. آرمان می گوید

    حالت چشم و لب‌هاش (و شاید ته‌چهرش) منو یاد یکی از شخصیت‌های فیلم Lost Highway میندازه، دقیقه ۲۹ از فیلم.

  81. خرافی می گوید

    خداوکیلی ما خودمون استعدادمون تو خرافات کمه. شما هم برای کلیک خور اینا رو ترجمه و منتشر میکنی. از فردا عکسش رو تو خیابونا میزنن :دی

  82. یاسمین می گوید

    اللان واقعا توقع دارین مردم همچین چیزی رو باور کنن؟!!!
    چهره اونقدر معموله که هرکسی نگاهش کنه براش آشناس. حالا یه سری هیپنوتیزم پذیری بالایی دارند برای خودشون داستان سازی میکنند. بیشتر از اینکه اینو عجیب بدونین باید برید رو روان کسایی که این خواب هارو میبینن کار کنین ببینین اختلالشون چیه.
    خیلی بی نمک بود.

  83. داشاکل می گوید

    پستهای زرد…
    قبلاً وقتی بعد از مدتی به سایت یک پزشک سر میزدم از این کار خودم خوشحال میشدم اما الان هر بار بیشتر از بار قبلی پشیمون میشم. یه چندتا تبلیغ چشمک زن و پنچره پاپ آپ هم اضافه کنی دیگه تکمیل میشه. دیگه دوران اون «یک پزشکی» که با همه فرق داشت و ناب بود تمام شد.

  84. حسین ذریعه می گوید

    به دوستانی که سایت رو مزمت میکنند به خاطر علمی نبودن قضیه بخونن,این نه خیالیه نه تلقین,دقیقا سال ۲۰۰۶بود,دستم توی گچ بود و من در خواب و بیداری,احساس کردم کسی دستمو که توی کچ بود رو گرفت و نوازش کرد,خیال کردم مادرمه برگشتم و دیدم مردی که نوری نقره ای ساطع میکرد بالا سرم نشسته,چنان آرامشی به من داد که تا حالا نه چشیدم و نه خواهم چشید,بعد سعی کرد منو به پرواز در بیاره کمی بالا رفتیم ولی کامل از زمین بلند نشدیم,افتادم و اون رفته بود,این بهترین حالی بود که تا حالا تجربه کردم,این توی ذهنم بود که دو سال پیش چهره این مردو تو سایت دنیای اسرارآمیز دیدم,داشتم شاخ در میاوردم,خودش بود,برای اینکه مطمئن بشید به سایت دنیای اسرار آمیز برید و دنبال مطلب مرد اسرارآمیز بگردید,توی دیدگاهها همین دیدارو شرح دادم,تارخشم برای دو سال پیشه,در ضمن اونایی که اینقدر سنگ علم رو به سینه میزنن اگه کمی بیشتر مطالعه کنن میفهمن که برون فکنی توسط علم تایید شده و البته شک من هم در مورد این قضیه به استاد مسلم برون فکنی پان آندو هست,او باید مسافر بعد چهارم باشد

  85. دختر بلا می گوید

    من که یه دخترم ترسیدم وای به حال پسرها

    1. مهدی می گوید

      وای وای

  86. این مرد می گوید

    من این مرد را دیده ام ولی نه در خواب بلکه در خیابون و به من لبخندی زد و رفت

  87. سید مرتضی می گوید

    این تو کوچه ما سبزی میفروشه

  88. مالفیسنت می گوید

    من هم این مردو تو خوابم دیدم

  89. مالفیسنت می گوید

    من اینو تو بیداری هم دیدم

  90. مالفیسنت می گوید

    یه بار تو خونه تنها بودم برقا هم رفته بود بد که برقا اومد چراغا که روشن شد دیدم جلوم وایساده بعد جیغ زدم وقتی جیغ زدم غیب شد 🙁

  91. جوجو می گوید

    من واقعا دیدمش ولی با چشمای ورقلمبیده تر…. قبل از دیدن این عکس هم دیدم

  92. مجید می گوید

    فرافکنی و رویاسازی واقعیت داره این موضوع چیز عجیبی نیست

  93. حسین غلامی می گوید

    به نظر من صورت این شخص مخلوطی از صورتهاست که به شکل درآمده.

    1. مهشاد مجیدی می گوید

      ب نظر من اصلا چهره اش ترسناک نیست خیلی هم مهربونه تو بچگی تو خواب من اومده

  94. محمدرضا می گوید

    این که بچه محل ماست!! خخخخخخ

  95. یلدا می گوید

    بدترین خوابی که تو زندگیم دیدم این بود که آلفردمولینا در نقش دشمن مرد عنکبوتی شماره 2 که شکل داییمه منو با اون بازوهاش گرفته ، لامصب انقد قلقلکم میومد که وقتی از خواب پا میشدم تا 2 روز کمر درد داشتم . این دیگه ته ته خواب بدم بود این آقاهه رو تا حالا ندیدم خدا رو شکر .

  96. سبحان می گوید

    سلام من این مردو هزاران بار در خوابم دیدم !! چند تا رو تعرفیم یکنم من وقتی که بچه بودم البته الان 13 سالمه منظورم 7 سالگیمه 😐 خب این فرد همیشه میومد به خوابم که 3 نفر بودن که هر 3 تاشون شبیه این بودن منو میگرفتن میدزدیدن و میکشتن البته من از خواب میپریدم همش این خوابو میدادم هر شبببب که میومد خونمون و اینکارو میکرد بعدش من هرشب سوره ناس با فلقو میخوندم ولی بدتر شد این منو میگرفت من نمیتونستم تکون بخورم هی سرم گیج میرفت هی سرم گیج میرفت انگار داشت دور سرم میچرخید 😐 مریض بود 😐 میشد گفت که 32 سالش بود و لباسش سیاه بود کم مو داشت خب این که واضحه ولی بعد… نمیگم میترسم باز بیاد تو خوابم :(( خیلی ترسناکه همش میخواد منو بکشه :||

  97. ariya می گوید

    من این مرد رو در خوابم دیدم سعی کرد منو بکشه خواهشا کمکم کنید

  98. saba می گوید

    سلام من دیشب خواب دیدم 3تا آدم فضایی اومده پیشم و باهام حرف میزد و گفت تو از ساعت ده شب تا 7 صبح یک میلیون فکر از ذهنت رد شده ذهن مشغولی داری. تو گوگل زدم تعبیر آدم فضایی وقتی عکس این مرد و دیدم وحشت کردم خودش بود خود خودش تموم موهای تنم سیخ شد . داستان چیه

  99. قاسم می گوید

    من این یارو تو خواب دیدم خیلی جالبه اصن نمیتونستم جیغ بزنم چیزای که نوشته درسته باور کنین راست میگم یادم نیس دقیقا چیشده بود ولی وقتی چهره ای این مرد رو میدیدم میخواستم جیغ بزنم ولی هیچ صدایی از گلوم در نمیومد چهره اش آدم رو یاد شیطان میندازه همون اول که این عکس رو دیدم شناختمش

  100. بهروز می گوید

    من دقیقا 2 سال پیش خواب همینو دیدم/همینجوری تو نت سرگرم بودم و عکس همین رو دیدم یاد همون موقع افتادم فهمیدم همونیه ک تو خوابم بود مث بختک بود داخل 1 قفس بود میخندید و اشاره میکرد بیا جلو وقتی رفتم جلو با دستش گرفت و نه نفسم در میومد نه صدا نه چیزی!!!واقعا دارم میگم مث همین بود چهرش با 1 لباس سیاه کثیف و موهای ریخته و غوز کمرش و قد کوتاهش

  101. سارا می گوید

    چقدر عجیب
    من دیشب تو بیداری قیافه این اقا اومد تو نظرم . درشتی اجزای صورتش و عبوسیش نظرمو جلب کرد همون لحظه فراموشش کردم
    ولی قسمت عجیب تر قضیه اینه که امروز اومد تو نت و خیلی اتفاقی به چهره ی این مرد برخوردم و دیدم این همون دیشبیس…………

  102. سارا می گوید

    فرزام شما که مقالشو خوندی دلیلشو میگفتی خب بعضیا الکی هی میان میگن نه و اینا
    خب حرفتونو کامل بزنین

  103. علیرضا می گوید

    منم دیدمش . میگفت آفریت ادامه بده !

  104. آرین می گوید

    دوستان من تقریبا یک هفته پیش این مردرو تو خوابم دیدم.
    باور کنید.
    خیلی ترسناک بد جوری که تا یک روز بدنم می لرزید.
    مرد عوضی قاتل.
    بعد خوابم حدود سن روز بعدش عکس این مردو تو کانال نیگاکن دیدم.

    1. محمد می گوید

      خداییش راست گفتی یااحساساتی شدی

  105. جلد الخالق می گوید

    این شبیه منه

  106. نسترن می گوید

    خدا چکارتون نکنه فک کنم تا یه سال خوابشو ببینم

  107. Ghost می گوید

    قیافش برام آشناست یه جایی تو بیداری دیدمش

  108. ParsaPN7 می گوید

    امروز مادرم گفت من یه مردی تو خواب دیدم که منو دنبال کرد و دستمو گرفت و میخواست رگ دستمو بزنه ولی یهو از خواب پریدم بعد من عکس این مرد رو نشون دادم گفت خودشه همین مرد بود.

  109. sara می گوید

    این داستان حقیقت داره در سایت زیر تمام اطلاعات کامل موجود کسانیی که باور ندارید برید بخونید تا متوجه بشید توی تمامی کشور ها حتی ایران هم خواب این مرد رو میبینند و تمام اگهی هام هم با مدرک وجود دارد
    http://www.thisman.org

  110. ebi می گوید

    این یک رویا و دروغ نیست . و فقط دو حالت داره که یک از این حالتها در نظریات امده . حالت اول و اصلی اینه که این روشی در حال ازمایش برتی کنترل زهن مردم و نفوز بر نا خود اگاه مردم است که خیلی از کشورها از این ازمایشات انجام میدن و حالت دوم تبلیغات هستش مثل تصور کنید همه در خواب تبلیغ کوکاکولا ببینن . شرکتهای تبلیغاتی برای کسب در امد بیشتر ممکنه همچین کاری ازمایش کنن تا جایی که اسپانسر این ماجرا یک شرکت تبلیغاتی هستش . ولی حالت اول یعنی تسلت بر افکار عمومی مورد قبولتر هست . حاکمان زمین برای تسلت بر مردمانشان هر کاری میکنند . مثل این که این مرد در خواب به همه یک دستور و فرمانی بده .

  111. C.j.s می گوید

    چقدر ترسنااااااک ،،،،،بدنم داره میلرزه ?????

  112. نابودگر می گوید

    سلام میشه بگین ایشون کی هستن اطلاعی دارین؟به خاطردلایلی باید بفهمم کیه من اهل تهرانم دقیقا یک سال پیش توخواب دیدم اونم باهمین چهره به نظرم خارجی اومد اما فارسی حرف میزد نه بهم نزدیک میشد نه دور گاهن فک میکنم توخونه دارم باهاش زندگی میکنم حتی غذاخوردنم معدبانه ترشده ولباس پوشیدن وعوض کردن سخت درست یک ساله خوابشومیبینم ووضع زندگیم بدوبدتراخلاقم سردتر میشه مادرم بهم شک کرده
    روانپزشک هم رفتم فایده نداره

    1. A.z می گوید

      ایشون یه بچه است که پیشونیش و موهاش مال یک آدم با سن بالاست!
      برا همینه که کسی نمیتونه شناسایش کنه عزیزم!

      1. دوست می گوید

        اگر دقت کنید جریان پاسخ ها یک سیر چند مرحله ای دارد در مرحله اول ترس وانکار ناشی از ترس غالب است در مرحله دوم شک غالب است در مرحله سوم هجوم رد وانکار قوی است در مرحله چهارم که کامنت ها ادامه می یابد نوعی باور توام باشک قالب است در مرحله پنجم موج رد قوی است در مرحله ششم موج قبول فعال است در واقع این نشان می دهد که باور های انسانی تا چه حد بی پایه ونسبی وتابع اثر جمعیت است مخصوصا باور های توده ای که سیاستمداران پوپولیست به خوبی قادر به کنترل وبهره گیری از ان هستند

  113. مبینا می گوید

    Loمنم این مرد و تو خواب دیدم قدش خیلی کوتاه بود پشت سرش خیلی بزرگ بود ی جایی با هم دیگ وایساده بودیم ک شروع کردیم پرواز کردن من همیشه این مرد رو تو خواب میبینم اما هیچ کاری باهام نداره

  114. یاسین می گوید

    منم خودم بعد از اینکه این تصویر رو دیدم یه جوری شدم یعنی که خوف برم داشت برای چند لحظه هم نمیتونستم که حرف بزنم تا یکم آب قند خوردم تا حالم خوب شد الآن هم لکنت زبون پیدا کردم ???

  115. سپیده می گوید

    سه شب پیش، من این مرد رو در خواب دیدم. لباس کاملا قهوه ای داشت. با دیدنش دچار وحشت عجیبی شدم و شروع کردم جیغ کشیدن که همسرم بیدارم کرد.
    امروز یادم افتاد چنین خبری رو چند سال پیش در یک پزشک دیده بودم.امدم و متن رو پیدا کردم.همین تصویر بود .
    خیال .رویا.دروغ.راست.خواب. ناخوداگاه…هرچی هست فقط خواستم تجربه امو ثبت کنم. لباس قهوه ای داشت. صورت گرد و همین موه و چشم ها.ا. کمی هم ریش داشت.

  116. سید علی می گوید

    دوستانی که تکذیب میکنن این مطلبو. اینجور خواب داستان یا هرچیزی واقعا ممکن است!من گاها ادم های عجیبی دیدم و کارهای عجیبتر از ان! گفته های بنده نشان بر صحت این مطلب نیست اما نمیشود به راحتی اینمطلب را رد کرد!

  117. Setayesh bieber می گوید

    وایی چ قدر ترسناکه یه حس بدی پیدا کردم ولی ب نظر منم همین طوره ک خییلی ها توی خوابشون یه شخصیتیو میبینن ک قیافشو یادشون میره و وقتی این عکسو میبینن فک میکنن ک این همونه اما اینطور نیس این تلقینه ولی فک کنم این یک نوع موجود ماوراییه یا یه موجودی ک مال زمین نیس

  118. GENS می گوید

    خب چیزایی که من میدونم اینه که این مرد معروف به اسلندر من هست.ماجرا از اونجایی که شما شرح دادین شروع میشه ولی چند سال بعد چندتا دوست میگن که اسلندر من رو دیدن وعکسی رو در فضایه مجازی قرار میدهند بعد چند روز این چند نفر تک تک و هر کدوم هرشب ۱ شون غیب میشدن وهنوز وهنوزه پیدا نشدن دوباره چند ماه بعد ۲خبرنگار وارد چنگلی میشوند که اون چند تا دوست عکس گرفتن و دونبال اسلندر من میگردن بعد وارد کلبه میشوند وجنازه هایی میبینند و شروع به بخش زنده میکندو وقتی میخواهند که از در کلبه بیرون بروند به چیزی برخورد میکنند و پخش زنده متوقف میشود روز بعد پلیس جنازه ی این ۲ خبرنگار بخت برگشته اویزون از یک درخت داخل جنگ پیدا کردن ۳ روز بعد ۵۰ نیرویه ویژه به جنگل رفتن تا ان کلبه پیدا کنند توی همون روز یکی از نیرو ها به فرمانده ی خود با بیسیم گفت که کلبه را پیدا کرده یک ساعت که تمام نیرو ها به جنگل رسیدند تنها چیزی که پیدا کردند جسد ۵۰ تا نیرویه ویژه بود نه کلبه ای نه اسلندر منی

  119. GENS می گوید

    ولی این شخصی که من میگم بینی نداره و فقط دو تا چشم تو خوابم نمیاد میاد جولت حرف مزنه با قد تقریبا ۳ متر

  120. اشکان می گوید

    به نظر من همه چیز برعکس اون چیزیه که فکرش رو میکنیم. یعنی این آدم یک آدم زنده ست و ما خیالات و تصورات و خوابهای او. در حقیقت ما رویاهای این مرد هستیم

  121. h می گوید

    من هم چند بار تو خواب هام از بچگی این ادمو ویدم اون خیلی ناجوانمردانه جلوی من ادمارو و دوستامو میکشه من همیشه تو حواب ازش فرار میکنم قدش ازم کوتاه تره اما خیلی قویه و من همیشه از دستش فرار میکنم چون میخواد منم بکشه

  122. زهره می گوید

    یه حس بدی به آدم میده -_-

  123. این مرد می گوید

    این منم.

  124. یه بنده خدا می گوید

    بابا من اینو میشناسم,دوران هنرستان دو تا داداش دوقلو انباردارمون بودن ,این یکی از اوناس حالا نمیدونم کدومشون چون قیافشون یکی بود

  125. Shidaaa می گوید

    شبیه مدیر مدرسه قبلیمه
    خخخخ

  126. saleh می گوید

    من هم او را در خواب دیده بودم مثل داستان شماره 2

  127. الهام می گوید

    میدونید..الان من دقیقا همین نرم افزار ساخت چهره رو دارمش.بارها باهاش چهره های مختلفی ساختم تا اینجاش ربط نداشت اما خب حرفم اینه منم میتونم ی چهره بسازم از این مرموز تر و بگم 2000نفر اینو توی خواب دیدن..خخخخخ.چ بی ربط..در کل گفتم بگم چرنده…خود درگیریه بابا جدی نگیرید&__&

  128. amin555 می گوید

    امان از دست کم خردی و البته کلاهبرداری .کافیست یک کم خرد و یک کلاهبردار را درون یک کافه قرار دهید تا بعد از نیم ساعت نتیجه را ببیند ..هههههههه

    این چهره فقط یک توهم است.
    توهم ؟؟!! بله توهم .. خود توهم تعاریف چندگانه دارد که هر کدام میتواند صحیح و یا یک تعریف مزخرف وچرند باشد !!!
    چرند و پرند بودن یک تعریف از هر نوعی که باشد و متعلق به هرمقوله ای؛ بستگی به قرار گرفتن در شرایط همان موضوع دارد. در واقع این شرایط و موقعیت ها هستند که تعاریف گوناگون را خلق می کنند . از اینرو این تصویر نیز فقط یک توهم است توهمی که با تکرار میتواند تبدیل به واقعیت شود. 2000 نفر در میان 5 میلیارد انسان؛ در موقعیتهائی خاص ممکن است شرایط شبیه به هم داشته باشند و این رقم به تناسب رقم کل تقریبا صفر است.
    چهره این فرد از ابرو به بالا متعلق به بالای 50 سال است؛ چشمها و بینی متعلق به یک 12 ساله، گوشها و چانه متعلق به یک 20 ساله ..
    خوب مجموع این ناهمگونی نتیجه ای به جز یک توهم مسخره را ندارد.این یعنی اینکه 2000 نفر که هیچ اگر 20000 نفر هم انرا دیده باشند باید سریعا به یک روانپزشک مراجعه کنند .. البته روانپزشک سالم نه یک متقلب!

  129. ف ا ط ی می گوید

    واسه چی الکی مردمو میترسونین. بیکار بودنم حدی داره

  130. . می گوید

    منم این فرد رو تو خوابم دیدم ولی خیلی پیر تر بود و عصا داشت امد و کنارم نشست دستشو روی شونم گذاشت و بهم گفت همه چیز درست میشه خدا بهت کمک میکنه

  131. سیما می گوید

    ساعت یک و نیم شبه. و الان این مطلب رو خوندم.حسااابی ترسیدم…

  132. فرانک می گوید

    سلام . کلا فکر کنم چشمای این مرد برای همه اشنای
    ممکنه همچین مطلبی واقعیت باشه یا نه اما همه چیز زیر سلطه خداونده
    من یبار خواب دیدم که توی یه قسمت که الان یه ساختمون بزرگه یه مکان بزرگ بود که متعلق به ما بود و داخلش جشن گرفته بودیم
    بعدها متوجه شدم این زمین قبلا مال اجدادمون بوده دقیقا همون قسمت سهم پدر بزرگ من بوده
    با اینکه هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتم

  133. زهرا راستروان می گوید

    سلام. شاید یه فرد زنده نیست یک قسمت از مغزه که آدم ها در شرایط خاص اینطور می بینن مثلا در شرایط حاد بغرنج روحی جسمی .یک قسمت از ناخود آگاه که برای یک سری انسان ها تحت شرایط خاصی ظهور میکنه.شاید بقیه مردم در خواب دیده باشند و یادشان نمیاد. البته منم چیزی یادم نیست.شاید یک چهره ترکیبی هست که یک سری افراد با دیدن فیلم ها یا برنامه های مشابه توی مغزشون ایجاد شده. اگر یک جانور عجیب الخلقه بود بحث برانگیزتر بود. جالبه روانپزشکی و هرچه مربوط به مغزه دوست دارم. یا امام زمان هرجا هستی سلام و درود.زودتر بیا.صلوات

  134. زهرا راستروان می گوید

    هرچیز که به ذهن بشر خطور می کند امکان وجود دارد .به هر حال خدا به انسان ذهن خلاق و پر گستره ای عطا فرموده.حتی توهم هم می تواند قسمتی از یک حقیقت باشد…………………

    1. Mona می گوید

      قیافشو میبینم بدنم میلزه?

  135. حسون می گوید

    ها ولک کوکامون مال ابودان چند بار دیدمش فلال میخوره بعد باش رفیق شدم خودش گفت هر چند روز به یجای سفر میکنم ولی نمیتونم ابودان فل کنم رفته برزیل ولی گفت مثل ابودان نمیشه ها کوکا بچه های ابودان معروفن

  136. REZA می گوید

    من تو خواب دو بار دیدمش یه بار توی حیاط خونه مادر بزرگم بودم بعدش با چاقو منو بزنه منم به خواستم بدوم اما نمیتونستم یواش راه میرفتم دومین بار هم توی اتاق خونه مادربزرگم بودم خواستم حرف بزنم نمیتونستم خواستم تف روش کنم نمیتونستم

  137. مریسا می گوید

    اسم من مریساس .من دیشب ساعت چهار خواب دیدم .خواب این مرو ک لبخند میزد و من بش تف انداختم اونم تف انداخت .و لبخند داشت.کچل بود نسبتا چاق بود صورتش سیاه بود ابروی پرپشت داشت چهرش خاطرم نمیره .همون ساعت چهار رفتم تعبیر خواب ک یهو ی سایت و دیدم ب ایم مرد ناشناس واردش ک شدم عکس و ک دیدم نفسم برید این همون مرده من قسم میخورم.

  138. مرضیه می گوید

    این مطلب میتونه واقعی باشه و راه درمان هم داره. میتونید از طریق عرفان حلقه دلیلش رو بفهمید. با دلیل و برهان. الان دلیلش برا من واضحه

  139. سهیلا لطفی نیا می گوید

    سلام
    این اصلا چرندیات نیست و من قبل از اینکه تعبیر خوابم رو سرچ کنم و این مقاله رو بخونم و این تصویر رو ببینم برای دومین بار توی خواب دیدمش که هر دوبار قصد جونم را داشت با چاقو دفعه اول تقریبا یک سال و نیم پیش بود که خیلی وحشت کردم و یه مقاله انگلیسی تو pinterest ازش خوندم و الان ترجمه همون مقاله رو تو این سایت دیدم و دومین بار دیشب بود که دقیقا تو آشپزخانه بودم بدون اینکه اینه ایی تو دستم باشه اون رو پشت سرم دیدم با همین چهره که با یه چاقو وایستاده بود این بار هم ترسیدم ولی نه به شدت سری قبل نمیدونم حس میکنم هروقت که تو زندگیم خیلی حس های خوبی ندارم و استرس دارم و دلواپس ام یا مشکلی دارم این اتفاق برام میافته ولی این خواب با خوابهای معمولی فرق داره و فرقش هم اینکه با جزییات یادت میمونه یعنی من الان یادمه که سری پیش توی یه پارکینگ طبقاتی دنبالم بود و بعد من سوار تاکسی شدم و اون روی موتور دنبالم بود در صورتی که اگه ازم بپرسی دیروز ناهار چی خوردی یادم نمیاد

  140. Sanaz می گوید

    سلام
    من خیلی خواب نمیبینم و اگرم ببینم درست یادم نمیمونه ولی من هفته ی پیش این مرد و خواب دیدم و چهره و نگاهش و دقیق یادمه تنها تفاوتی که داشت سیاه و سفید نبود و صورتش یکم چاقتر بود دیروز با خواهرم صحبت میکردم که خیلی تعریف کردن این خواب که فقط چهرش یادمه بی ربط به حرفامون بود ولی یادم افتاد به خواهرم گفتم من خواب یه آقایی دیدم که هیچ وقت ندیده بودمش ولی هنوز مدل نشستن مخصوصا نگاه کردنش یادمه هیچی از خوابم و یادم نیست ولی صورت و نگاهشو یادم نمیره خیلی معمولی نگاهم میکرد ولی هیچکس تا حالا اینجوری نگاهم نکرده بود و من یه جوری بودم نسبت به نگاهش که تا حالا این حس و نداشتم نمیدونم چجوری بگم ولی انگار دوست نداشتم و انگار از درون سنگین تر از خودم شده بودم و خوابم و اصلا یادم نیست ولی مدل نشستن و نگاهش هنوز یادمه خواهرم گفت نکنه اون آقایی و تو خواب دیدی که سیاه سفیده و خیلیا تو خواب دیدن و اون قیافرو انگار چندین بار دیده بودن . گفتم نه من کسی که دیدم سیاه و سفید نبود تو خواب حس نمیکردم که تا حالا ندیدمش ولی در واقعیت تا حالا ندیدمش و تا اونجایی که یادمه برای اولین باره که تو خواب میبینمش بهم گفت که تو اینترنت سرچ کنم . در حال حاظر تا سرچ گردم مطلب و عکسی که شما گذاشتید و دیدم من به شخصه تو نظرخواهی ها پیامی نمیزارم و زیاد هم حرف خواهرم و جدی نگرفتم ولی با دیدن مطلب شما و عکسی که خودمم تو خواب دیده بودم متعجب و کنجکاو شدم .

  141. ... می گوید

    ما براش اسم هم گذاشتیم. چنگیز صداش میکنیم

  142. NOORA می گوید

    اقا این عکسه فتوشاپه خیلی خنده داره???

  143. SB می گوید

    من که اعتقاد دارنم ولی اگه وجود داره حتما یه روح آزاده

  144. ابوالفضل می گوید

    من دیدمش همون لحظه که قیافشو دیدم از خواب پریدم
    من خواب این مردو چند ماه پیش دیدم
    قبل اون خواب اصلا این مرد رو نمیشناختم

  145. Mona می گوید

    قیافشو میبینم بدنم میلزه?

  146. رویا جعفرزاده می گوید

    من این مرد رو تو خواب دیدم????
    اذیتممم میکرددد

  147. ستایش می گوید

    من در گذشته توی یکی از خواب هایم زمانی که تنها ۵ سال داشتم دیدم چهره اش مرا آزار می‌داد و پشت سر هم داد میزد و سعی داشت به من تجاوز کند اما اجازه نمیدادم دستش به سمت شلوار من دراز شد و آن را پایین کشید اما دیگر اجازه ادامه کار را ندادم و او را هل دادم اینبار عصبانی شد و قصد جان مرا داشت در خواب من او یک تجاوزگر و قاتل بود

  148. Minoo می گوید

    وقتی این عکس رو دیدم اول برام اشنا امد و فکر میکردم که این رو یک جای دیدم .ولی بیشتر که فکر میکردم فهمیدم که این یک تصور سازی و یا تصویر دادن به مغز است.و شاید حدف نقاش ساختن این تصویر در ذهن و مغز ادمها هستش.اما چرا و دلیل این که این تصویر رو خیلی ها دیدیند و یا شاید فقط چون تجسم کردند .نا خوداگاه مغز و ذهن ان تصویر رو شبیه سازی کرده و این تصور به وجود امده که انگار ان فرد را قبلا دیده اند.و شاید هم واقعا دیده شده .اما موضوع این هست که چرا این تصویر برای افرای به شکل یک قاطل بوده.پس این نشان میده که مغز نسبت به شکل و اندازه اون رو تصور میکنه.و این فرد که در خوابها ظاهر میشه می تونه جسمی فیزیکی داشته باشه .و ترکیب تصویر چند فرد مختلف باشه.

  149. Armita می گوید

    یاد اکبر جوجه افتادم??قیافش شبیه اونه یجورایی

  150. امیر می گوید

    من خوابی دیدم دو بار که چهره شبیه ب ایشون بود ولی نمیتونم صد در صد بگم ایشون بوده بعد ها ک چهره ایشون رو تو اینستا دیدم ب نظرم خیلی آشنا اومد و گفتم حتماً دیدمش بعد یاد خواب هام افتادم ی بارش ب من گفت هفت آیه از قرآن رو یاد بگیره دنیا تو نجات بده سری بعدش منو میخاست ببره ب جای ترسناک خودشو خدا معرفی کرد از من پرسید ترسیدی گفتم نه گفت پس بریم سخته ها گفتم باشه ازم پرسید اگر ترسیدی چی ازش پرسیدم اگر خدا نیاشی چی گفت اعتماد کن و رفتیم ب سمت اون جای تاریک ومن بیدار شدم

  151. Amiro می گوید

    من خودم به شخصه اینو توخواب دیدم بالبخند هم نگام میکرد ولی دیگه چیزی ازش یادم نمیادهمین

  152. P می گوید

    منم این رو دیدم داخل خاب فک کنم 2 یا یک بار دیدم خوابمم اینجور بود که داخل خونه وسط حال وایساده بودم بعد سرمو به سمت راست چرخوندم و اون مرد رو دیدم که وایساده بود و با همین چهره لبخندش منو نگاه میکرد و بعدش خوابم اونجا تموم شد

  153. کاوان می گوید

    ۳۰ سال پیش رفیقم بود اسمش کاءاوات بود که مرد حالا نمیدونم الان نمیدونم خواب کیا رفته روحش شاد

  154. فرشاد می گوید

    سلام من دیشب خواب یه پیر مرد و دیدم که کت تنش بود با عصا منو سوار دوشش کرد مسیر خیلی زیادیو راه رفت تا به یه مغازه رسیدیم من پیاده شدم تازه قیافشو دیدم همین عکس بود با همین مدل مو فقط پیر مرد بود بعد کوسه بود ریش نداشت همشم بهم میگفت نمیان نترس هیچی نیست نمیان . اخه داشتم از دست کسی فرار میکردم خیلی واسمجالب من داشتم دونبال تعبیر میگشتم این پیجو دیدم ????

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5