در همان ساعت‌های اول پیش‌خرید آی‌فون 6 و 6 پلاس، همه موجودی اپل به فروش رسید+ نظرسنجی

23

سایت‌های متعددی از هجوم مردم به سایت اپل برای پیش‌خرید آی‌فون‌های جدید، خبر داده‌اند. حجم تقاضا آنقدر بالا بوده است که عده قابل توجهی از مردم نسبت به سیاست‌های اپل شاکی شده‌اند و از نبود سامانه‌ای برای تقسیم منطقی آی‌فون‌ها شکایت کرده‌اند.

برخلاف چیزی که شاید تصور می‌کردیم، آی‌فون 6 پلاس هم تبدیل به کالای محبوبی شده است، طوری که عملا چیزی از تولیدی اولیه باقی نمانده است و افرادی که موفق به پیش‌خرید نشده‌اند باید چند هفته صبر کنند تا موفق به سفارش آی‌فون 6 پلاس شوند.

یکی از چیزهایی که باعث خشمگین شدن مردم شده است، این است که برخی‌ها تنها به سبب اینکه در مناطق زمانی مناسب زندگی می‌کنند، در پیش‌خرید موفق‌تر بوده‌اند، برای مثال کسانی که در مناطق شرقی زندگی می‌کردند و ساعات اول پیش‌خرید اصل، مصادف با ساعات بعد از نیمه‌شب آنها بوده و رنج بیدار ماندن را بر خود هموار نکرده‌اند، بعد از برخاستن از خواب متوجه شده‌اند که انتخاب‌هایی که پیش رو دارند، بسیار محدود شده است.

در عین حال برخی‌ها در توییتر گزارش کرده‌اند که در مواردی حتی سایت اپل داون شده است، یا اینکه در دقایق اول، امکان خرید بعضی از محصولات نبوده و بعد از چند دقیقه، این امکان فراهم شده است.

9-13-2014 7-01-48 PM


همان طور که می‌دانید، امکان پیش‌خرید برای شهروندان ایرانی فراهم نیست و این مسئله باعث می‌شود که آن دسته‌ کاربران مشتاق فناوری که میل به تهیه زودهنگام آی‌فون هستند، با مشکلات زیادی مواجه شوند.

در فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین ایرانی، ظرف مدت کوتاهی سر و کله آی‌فون به صورت محدود و با قیمت‌های غیرواقعی پیدا می‌شود.

شاید چندان نشود از این قیمت‌های غیرواقعی خرده گرفت، چون بازار به هر حال از قوانین عرضه و تقاضا پیروی می‌کند و وقتی گوشی از طریق واسطه تهیه می‌شود، همیشه بهانه لازم وجود دارد.

در فروشگاه‌های آنلاین ایران فعلا خبری از سیستم پیش‌فروش با قیمت‌های منطقی و با تضمین زمان تهیه شدن گوشی وجود ندارد. البته با توجه به آن چیزی که در اول پست خواندید، عملا مدیران فروشگاه‌ها، نمی‌توانستند برای پیش‌خرید روی تهیه موردی گوشی‌ها از طریق پیش‌خریدهای محدود، حساب باز کنند.

9-13-2014 6-51-28 PM


نظرسنجی:

آیا شما جزو کسانی هستید که در نخستین روزهای ورود آی‌فون 6 و 6 پلاس در ایران، اقدام به خرید آن از فروشگاه‌های آنلاین یا آفلاین خواهید کرد؟

منابع: + و + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
23 نظرات
  1. فرشاد می گوید

    می‌خوام ولی نمی‌تونم!

    1. فرشاد می گوید

      ببخشید پیش از پاسخ‌دادن نظرسنجی لود نشده بود واسه همین کامنت گذاشتم، ولی الآن لود شد و نظر دادم.

    2. حامد می گوید

      میتونم بخرم ولی از ایغون 6 فعلا حالم گرفته است و نمیخرم. منتظرم نسخه اس اون میمونم

  2. ashkan می گوید

    چقد کشته مرده داره این اپل:)
    من تا سه سال دیگه موبایلمو عوض نمیکنم ببینم تا اون موقع چی
    میشه:)

  3. فردید می گوید

    یک امپراتوری وقتی رو به گری گرفت یعنی نزدیکی های فاتحه خانی ست…
    دیکتاتوری اپلی، کم کم گندش بالا می آید
    ساده انگاری در پخت و پز این محصول، خوشایند ذهن های آزادی طلب ست

  4. فرشاد می گوید

    منتظر انعکاس نتیجه هستیم دکتر (:

  5. حامد می گوید

    درضمن دوستان الان بهترین زمان خرید 5 اس است.
    اگر با گوشی خیلی بزرگ حال نمیکنید.

  6. امین می گوید

    دکتر ممکنه نظر خودتونم در این نظر سنجی اطلاع بدهید؟ (شاید بعد از اتمام نظر سنجی)

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      برای این مژده با تردید، پول خرج می‌کنم 🙂

  7. محمد می گوید

    دکتر میشه بفرمایین شما خودتون از چه دیوایسی استفاده می کنین؟
    من از عکسها و … ای که در مقالاتتون می دیدم فک می کردم که کاربر اندروید خالص هستین!

    همیشه دیوایس های اپل در سری اس خیلی بهتر شدن.
    به نظرم اگر کسایی هستن که با بازار نمی خوان حرکت کنن عاقلانه تر اینه که سری اس رو بخرن.

    1. علـــی می گوید

      سلام.
      در آی‌فون بعدی اپل (طبق رویه زمانی این شرکت)، بیشتر بهبودهای زیرساختی و سخت‌افزاری انجام خواهدگرفت، تا بهبودهای ظاهری. من هم فکر می‌کنم خرید آی‌فون بعدی به‌صرفه‌تر باشد. البته خودم کاربر محصولات اپل نیستم.

  8. alexi می گوید

    وقتی که سایت این چند روزه شده ” یک اپل ” به جای ” یک پزشک ” ، و نویسنده سایت هم در یکی از پست های اخیر سعی داشته تاکید بکنه که یک فن بوی تمام عیار نیست ، با این وجود تنها یک نگاه به گزینه های این به اصطلاح نظر سنجی نشون میده که تنها در صورتی گوشی ( یا به اصطلاح مژده ) را می خرید که همراه با جانفشانی باشد ! سایر گزینه ها که هر کدام دلالت بر عدم خرید گوشی هست ، دارای گزینه های خیلی معقول و معمولی هست که در نظر سنجی ها رایج هست اما گزینه آخری که حاکی از خرید گوشی هست ، کاملا با سایر گزینه ها فرق کرده و شور وصف ناپذیری در آن موج می زند ! حیف از گذشته درخشان سایت !

    1. محمد می گوید

      فکر می کنم بیش از حد یه جمله رو جدی گرفتی!
      بیشتر جنبه ی طنز داره تا کنایه.

      البته هیچ لحنی بی دلیل نیست.

    2. سهیل می گوید

      دوست داری چی بنویسن؟ سفارش بده متن بگیر. دوست عزیز حب و بغض و تعصب جلوی چشمت را گرفته. اپل توی دنیا سروصدا کرده و این سایت طبیعیه هم از این سروصدا متاثر بشه. علاوه بر اون هر کسی حق داره سلایق و علایق خودش را داشته باشه و توی سایت شخصیش هم تا حدی انعکاس بده. به مطالب قبلی برگردید و ببینید درباره اندروید هم مطالب اختصاصی و زیادی هست.

    3. حسن می گوید

      من معمولا ار طریق خبرخوان احبار تکنولوژی را دنبال می‌کنم و این روزها انفجاری در خبرخوان من از بابت اخبار مربوط به آیفون بود. آیا اینکه اینجا هم چند روز به این مطلب بپردازد غیر طبیعی است؟ روشن است که انعکاس اخبار آیفون از سامسونگ بیشتر است. جای گفتن دلایلش در اینجا نیست.
      از آن جمله آخر در نظر سنجی من استنباط طنز داشتم و اتفاقا بسیار از این ظرافت لذت بردم.
      ضمنا اینهمه پست مربوط به اندروید در همین سایت هست. به فرض هم یک مطلب ضعیف در اینجا منتشر شود. آیا این به ما اجازه می‌دهد با تاسف نسبت به کل سایت اظهار نظر کنیم؟ واقعا چند سایت مثل 1پزشک در زبان فارسی داریم؟

  9. کیارش می گوید

    من هم تو نظرسنجی رای دادم هم اینجا کامنت میزارم :

    حالم از اپل بهم میخوره.

    1. زمان می گوید

      فن های اپل هم حالشون از تو بهم می خوره

  10. Setayesh می گوید

    همه اینا درست.
    ولی آیفون 5 اس هم شیک تر و قشنگ تره.هم فکرکنم سبک تره.و هم کوچیک تر.

  11. شهاب الدین می گوید

    من مطمئنم همین اتفاق برای ساعت اپل هم می‌افته. آی‌پد هم قبل از ورودش به بازار فقط یه آیفون بزرگ بود اما دیدید که چه زود جای خودشو باز کرد.

  12. نیما می گوید

    دکتر خیلی بیش از معمول شیفته اپل هستی یه خورده خودتو کنترل کن
    چند روزه مطالب اینجا اکثرا از اپل شده انگار که یه بمب منفجر کرده
    خب یه مدل بالاتر از مدل قبلی داده بیرون
    موشک هوا نکرده که !

    1. سهیل می گوید

      این یه سایته که به دنیا وصله. فقط تو این سایت اپل سروصدا نکرده. تو دنیا سر و صدا کرده. دوستانی که نمی دونم از چی ناراحت هستند باید خودشون را کنترل کنند. با معذرت فراوان

      1. alexi می گوید

        انگار شما دسترسی به سایت های بزرگ تکنولوژی ندارید ! یه سر بزنید ببینید چند درصد مطالبشون مربوط اپل هست. در ضمن ، این سایت که حتی یه سایت صرفا تکنولوژی نیست. شما یه نگاه به قبل بندازید ببینید چقدر تنوع مطالب وجود داشت !

  13. مجتبا می گوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5