آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس

27

دیشب به وقت ایران سرانجام اپل آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس را معرفی کرد. باید بگویم که این رونمایی، حاوی نکات تازه خیلی کمی در مورد این گوشی‌ها بود، چون بیشتر مطالب مهم را در مورد نسل تازه گوشی‌های آی‌فون، قبلا از طریق درز از منابع مختلف می‌دانستیم. برای مثال شکل ظاهری آی‌فون 6 و 6 پلاس برای ما کاملا معلوم بود.

9-10-2014 3-23-49 AM

با این همه سعی می‌کنم در این پست مروری داشته باشم برای این دو گوشی و با هم نکاتی را که در همایش شنیدیم، جمع‌بندی کنیم.

هر دو مدل تازه، لبه‌ای و کناره‌های گرد دارد. حالا دیگر آی‌پد و آی‌فون اپل، یک نوع طراحی را دارند. جنس بدنه گوشی از آلومینیوم است.

آی‌فون 6، اندازه‌اش 4.7 اینچ است و وضوح صفحه نمایشش 1334 در 750 پیکسل است.

آی‌فون 6 پلاس اندازه‌اش 5.5 اینچ است و وضوح صفحه نمایشش 1920 در 1080 است.

9-10-2014 3-26-31 AM

اپل وضوح صفحه نمایش آنها را رتینا اچ دی نامگذاری است. تعداد یکسل‌های آی‌فون 6 پلاس 185 درصد بیشتر از آی‌فون 5s است.

هر دو مدل لاغرتر از آی‌فون 5s هستند. آی‌فون 6 ضخامت‌اش 6.9 میلیمتر است، در حالی که ضخامت آن دیگری 7.1 میلیمتر است. آی‌فون 5s ضخامت‌اش 7.6 میلیمتر بود.

اپل در جریان همایش نشان داد که این صفحات نمایش بزرگ می‌توانند، اجزای بیشتری از اپ‌های را نمایش بدهند و به این ترتیب برای کاربر مفید باشند.

در آی‌فون‌های جدید در وضعیت لنداسکیپ، هوم اسکرین به صورت خودکار تغییر چینش پیدا می‌کند.

هر دو مدل جدید، یک فرمان اشاره‌ای یا gesture جدید موسوم به reachability دارند. با این کار همه صفحه نمایش به پایین سُر می‌خورد، طوری که قسمت بالای صفحه نمایش در پایین صفحه نمایش داده می‌شود و به این ترتیب کاربر می‌تواند به قسمت‌هایی از صفحه نمایش که انگشت شست نمی‌توانست به آسانی به آنها برسد، تعامل کند.

9-10-2014 3-31-02 AM

مثلا اگر در حالت وب‌گردی با یک دست باشید و لازم باشد روی لینکی در قسمت بالا و چپ تپ کنید، طبعا مجبور می‌شوید در حالت عادی از انگشت دست دیگرتان استفاده کنید، اما با این ترفند، قسمت بالای صفحه پایین می‌آید و شما به آسانی می‌توانید روی لینک مورد نظر تپ کنید.

دکمه پاور به قسمت پهلوی بدنه رفته است تا فشار دادن و دسترسی به آن آسان شود.

پردازنده جدید A8 که 64 بیتی است و 2 میلیارد ترانزیستور دارد، 25 درصد بر قدرت پردازشی آی‌فون‌ها می‌افزاید. از نظر گرافیکی آی‌فون‌های جدید 50 درصد سریع‌تر هستند.

9-10-2014 3-59-02 AM

چیز جالب دیگر این است که در وضعیت کار حداکثری پردازنده، گرم شدن تدریجی پردازنده رخ نمی‌دهد و بنابراین افت تدریجی کار پردازنده را نداریم. این ویژگی مسلما به سازندگان گیم‌هایی که به توان پردازشی بالا نیاز دارند، کمک خواهد کرد.

آی‌فون‌های جدید علیرغم اینکه مسلما مصرف انرژی بالاتری به خاطر صفحه نمایش بزرگ‌تر و شاید پردازنده توانمندتر دارند، اما نظر شارژ اصلا کم نمی‌آورند و حتی در مورد آی‌فون 6 پلاس بنا به ادعای اپل مدت  زمانی که با تماس تلفنی روتین با 3G شارژ باتری دوام می‌آورد، 24 ساعت است که بسیار چشمگیر است.

نسل تازه پردازنده M8 هم وارد آی‌فون‌های جدید شده است و M8 motion coprocessor نام دارد. این تراشه می‌تواند تفاوت دوچرخه‌سواری و دویدن را تشخیص بدهد. آی‌فون‌های جدید می‌توانند متوجه تغییر ارتفاع هم بشوند چون بارومتر دارند.

از نظر پشتیبانی از پروتکل‌ها ارتباطی، وضعیت آی‌فون‌های جدید بهتر شده است که چون بیشترشان برای ما کاربردی ندارند، از این قسمت سریع می‌گذرم.

از نظر دوربین، تغییر عمده استفاده از فناوری «فوکوس پیکسل» است که تا حالا فقط در دوربین‌های SLR استفاده می‌شدند، این فناوری کار فوکوس خودکار را 2 برابر سریع‌تر می‌کند.

9-10-2014 3-35-04 AM

با آی‌فون جدید می‌شود پانوراماهای با جزئیات زیاد 43 مگاپیکسلی گرفت.

وضعیت تشخیص چهره و تمیز دادن پلک زدن/لبخند بهتر شده است.

آی‌فون 6 پایدارساز دیجیتال دارد، اما جالب است که آی‌فون 6 پلاس مجهز به پایدارساز اپتیک هم شده است.

از نظر گرفتن فیلم و ویدئو، می‌توان با آی‌فون‌های جدید فیلم‌های با وضوح 1080p گرفت. حتی می‌توان فیلم‌های اسلوموشن 120 و 240 فریم در ثانیه‌ای گرفت.

هر دو گوشی ویژگی cinematic video stabilization دارند، که منجر به گرفتن فیلم‌های واضح‌تر در وضعیت‌های عدم تعادل فیلمبردار یا حرکت سریع او می‌شوند.

دوربین جلو ارتقا پیدا کرده است و با آن می‌توان به صورت سریع سلفی گرفت.

9-10-2014 4-14-37 AM

البته قیمت‌های بالا، قیمت‌های تحت قرار داد گوشی‌ها هستند، قیمت نسخه آنلاک فکتوری این گوشی‌ها که مسلما برای ما مهم است، به شرح زیر است:

قیمت آیفون‌های جدید آنلاک به دلار آمریکا
iphone6 : 649/749/849
iphone6 plus : 749/849/949

به گمانم بیشتر ماها نسخه 64 گیگ این گوشی‌ها را طالب باشیم، چون نسخه 16 گیگ خیلی کم‌ظرفیت است و نسخه 128 هم ارزش 100 دلار اضافی را ندارد. با این حساب با دلار 3200 تومانی، قیمت گوشی‌ها دو میلیون و 400 هزار تومان و دو میلیون و 720 هزار تومان می‌شود. البته پیداست که دست‌کم در یک ماه اول ورود به بازار ایران، قیمت‌ها بسیار بیشتر از این خواهند بود و بعد از آن هیچ گاه قیمت‌ها حاصل ضرب بهای دلاری گوشی در قیمت ارز نخواهند بود!

قیمت‌ها مربوط به نسخه‌های 16 – 32 و 128 گیگ این گوشی‌ها هستند.

آی‌فون جدید 4.7 اینچی در کنار آی‌فون 5s:

9-10-2014 3-32-42 AM

عکس‌هایی از آی‌فون 6:

9-10-2014 3-32-25 AM

9-10-2014 3-31-59 AM

9-10-2014 3-31-43 AM

9-10-2014 3-31-31 AM


شما چه فکر می‌کنید، آیا مثل من وضعیت طراحی پشت آی‌فون‌ها مأیوس‌تان کرده و از به فکر خرید یک کیس چرمی اوریجینال اپل برای پوشاندن این وضعیت هستید؟!

9-10-2014 3-28-51 AM

9-10-2014 3-28-12 AM

9-10-2014 3-26-06 AM

به نظرتان آی‌فون 5.5 اینچی بیش از حد بزرگ نیست؟ اگر قرار باشد آی‌فون نسل جدید بخرید، آی‌فون 6 می‌خرید یا 6 پلاس؟

9-10-2014 3-33-45 AM

9-10-2014 3-33-23 AM


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

اگر قرار بود ابرقهرمان‌ها، لباس‌های قرن نوزدهمی می‌پوشیدند

ما عادت کرده‌ایم ابرقهرمان‌ها را در لباس‌های امروز ببینیم و فیلم‌های زیادی هم که بر مبنای کامیک‌بوک‌ها ساخته شده، این تصور را در ذهن ما تشدید کرده‌اند.اما اگر قرار بود همین ابرقهرمان‌ها لباس‌های قرن نوزذهمی می‌پوشیدند، چه می‌شد؟…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
27 نظرات
  1. کامران می گوید

    چرا باید لنز بیرون باشه؟
    به نظرم طراحی پشتش قشنگ نیست البته باید از نزدیک ببینم
    و فکر نمیکنم 24 ساعت با اینترنت روشن باطری دوام بیاورد

  2. علی می گوید

    دکتر جان
    یک چشمم اشکه و یک چشمم خون
    دلم میخواد بزنم تو سر جانی ایو ولی چون دستم بهش نمیرسه الان دو دستی دارم میزنم تو سر خودم.
    ۱. این خطهای زشت پشت آیفون ۶ که تا لبه ها هم دیده میشه یعنی چی ؟ خیلی زشته . حالا زیر لنز بود فقط زشتیش کمتر بود ولی چرا بالای لنز و چرا اون پایین ؟؟!!!
    ۲. چرا لنز دوربین مثل چشم ماهی زده بیرون !! اینو کجای دلمون بزاریم
    ۳. چرا باید ملت دیگه ایپد مینی بخرن وقتی این سایز ایفون اینقدر بزرگ شده
    ۴. سلامتی کیلو چنده ما فکر میکردیم با ساعت اپل بشه مستقیم مکالمه تلفنی کرد بدون یدک کشیدن ایفون ! این یک کار انقلابی بود نه طلاکاری کردن جنسش ، بنده بخوام ورزش کنم ایفون غول پیکر تو جیبمه که مسیر بده به ساعتم !؟ اینکار یعنی استفاده از جی پی اس ایفون غول پیکر برای مسیر یابی در دویدن و ورزش خیلی عجیبه
    نتیجه گیری : ایفون ۵ اس واقعا زیباتر و شکیل تر از ۶ هستش . هرکی داره دو دستی بچسبش . ساعته باعث خنده ساعت سازان سوئیس شد امشب چون خیلی زشت بود و زمخت با اون دگمه گنده کنارش
    من برم بخوابم صبح شد ( با چشمانی اشکبار)

    1. کیان می گوید

      من شخصا با iPhone 6 (نه plus) مشکلی ندارم، و به نظرم به مرور زمان ذهمون عادت میکنه حتی اون خطوط رو هم دوست داشته باشیم.

      اما iPhone 6 plus بیش از اندازه بزرگه و هیچ قابلیت ویژه ای نداره که از این اندازه استفاده بهینه کنه. چرخوندن صفحه که الان تو هر گوشی هست مزییت محسوب نمیشه. تو این اندازه تنها سری Note هستند که دارن از این اندازه بزرگ استفاده میکنه.

      ساعت اپل با اون همه امید و آرزویی که براش بود و قرار بود ساعت ساز های سویسی رو به زیر بکشه، نا امید کننده بود. اما احتمال داره در چند سال آینده هم از نظر کاربرد و هم طراحی به سطح قابل قبولی برسه. یه نکته اینه که اپل به انتخاب های اولیه خودش پایبند بوده و فکر نمیکنم اون پیچ تنطیم رو حدف کته، پیچ بدترین بخش ساعت بود که باید ازش حذف بشه و اپل با افتخار اونو اضافه کرده!

      البته پایندب به انتخاب های اولیه مربوط به اپل جابز بود که تصور داشت نیاز های کاربران رو بهتر از خودشون میفهمه، اون اپل این iPhone هارو معرفی نمیکرد، پس معلوم نیست نسخه بعدی ساعت اپل چی بشه D:

  3. جواد می گوید

    این pixel focus اسمیه که اپل روی phase detection AF گذاشته که اولین بار روی گالکسی اس 5 استفاده شد و اولین نیست در این مورد.
    ولی در مورد پشت ایفون واقعا باهتون هم نظرم برعکس جلوش واقعا زشته مخصوصا اون پلاستیک بالایی که به خاطر وجود چیپ NFC به این حال افتاده

  4. فرشاد می گوید

    صفحه‌نمایش 5.5 اینچ! کجا هستن اونایی که میگفتن گوشی موبایل رو باید فقط با یک دست باهاش کار کرد؟!
    برجستگی دوربین هم افتضاح بزرگیه در طراحی! طراحی استاندارد رو فدای باریک کردن بدنه کردند، چون نمیتونستن دوربین رو در بدنه نازک جا بدن. اگه از کاور استفاده نکنیم، بخاطر همین برآمدگی گوشی روی سطح صاف باید لنگر بزنه!

    اپل‌زامبی‌ها زیاد ناراحت نباشن. ما به روی خودمون نمیاریم ((:

  5. صادق می گوید

    iPhone 5s به مراتب شکیل تر، زیباتر و خوش فرم تر بود. ابهتی داشت واسه خودش. تو دست چقدر راحته. اما الان با این ظاهر 6 مایوس کنندست …
    🙁

  6. محمد می گوید

    شوی دیشب تیر خلاصی بود برای این شرکت انحصار طلب.
    واقعا کار این شرکت در بزرگنمائی محصولات حقیرانش و تولید isheep تهوع آور است.

  7. علیرضا می گوید

    از لحاظ طراحی خیلی شبیه به galaxy note1 شده!
    از پشتش هم که بگذریم!
    ولی در نهایت استاندارد دست! تغییر کرد!

  8. دکتر ریتالین می گوید

    طراحی آیفون جدید رو دوست ندارم. به نظر من طراحی قبلی (تا 5S) این گوشی رو متمایز کرده بود از بقیه گوشی ها ولی با گرد شدن لبه ها این تمایز از بین رفته. همینطور لبه دار بودن دوربین عقب. ولی ساعت اپل واقعا چشمم رو گرفت. به نظرم گجت به دردبخوریه که به زودی جای خوشو باز می کنه.

  9. حمیدرضا می گوید

    ممنون بررسی کاملی بود
    راستش پشت گوشی مأیوس کنندست مخصوصا خطهای ناجورش
    مورد دیگه هم لبه های گرده که باعث میشه دیگه گوشی روی کناره ها نتونه تعادل خودش رو حفظ کنه مثل قبل و قابلیتهای عکاسی و کار با cycloramic عملا تضعیف میشن
    برآمدگی لنز هم خودش میتونه تو ذوق بزنه البته من با این مورد مشکلی ندارم
    از نظر مشخصات فنی هم همیشه cpu , gpu های آیفونهای جدید حداقل دوبرابر سریعتر از مدلهای قبلی بودند اما اینبار این مقدار به کمتر از 50% پیشرفت داشته

    البته باید منتظر موند تا نتایج بررسی های دقیق و بنچمارکها بیاد و مورد دیگه اینکه اپل همیشه نشون داده تجربه ی تماس مستقیم و به اصطلاح توی دست گرفتن محصولاتش تجربه ی بینظیریه و شاید این مورد بتونه همه ی ضعف ها رو پوشش بده…

  10. پدرام می گوید

    هیچ دلیلی برای تبدیل 5s به 6 ندارم عملاً NFC بیشتر داره که اونم تو ایران کاربردی نداره

    1. پدرام می گوید

      البته ارتفاع سنج بارومتریش خوبه ولی باز هم به ظاهر ناامید کنندش نمیارزه

  11. کیان می گوید

    دکتر اگه قرار باشه کیف چرمی بزاری که دیگه اون نازکی و بدنه آلمنیومی فایدش چیه؟

    بهتر نیست Moto X بگیری که خودش از همون اول چرم، چوب و … هست؟

    به نظر من از موتورلا گوی نوآوری و خلاقیت رو از اپل ربوده. هم با Moto X و هم با ساعت Moto 360

    ساعت Apple که فاجعه طراحی هست. نه فقط از نظر ظاهری، بلکه کاربردی. پیچوندن پیج تو ساعت اوتم فقط تنظیم ساعت و تاریخ هر چند ماه یبارش آزار دهندست، حالا اگه در روز مرتب قرار باشه پیچ بچرخونید که خیلی بده.

    این ساعت منو یاد MacBook جعلی میندازه که چند سال پیش خبرش پخش شد و به جای کیبورد به کلیک ویل گنده شبیه آیپاد داشت. اون خبر ساختگی و واسه شوخی بود، اما این ساعت واقعیه D:

  12. شهاب الدین می گوید

    علیرغم تمام نظرات منفی راجع به این محصولات جدید، من فکر می‌کنم مثل آی‌پد که در ابتدا همه اونو فقط یه آی‌فون بزرگ می‌دیدند، امّا کوتاه زمانی بعد ارزش خودشو نشون داد، این محصولات جدید هم جایگاه واقعی‌شونو بدست میارند. خوب یا بد، اپل نشون داده که اگه محصولش به درد بخور باشه، تو دل مردم جا باز می‌کنه و راه نوآوری‌هاش با مایکروسافت و خیلی شرکت‌های دیگه متفاوته. من نسبت به ساعتش بسیار خوش‌بینم هستم.

  13. حمید رضا گنجی می گوید

    آیفون 6 رو مفتی هم بدن حاضر نیستم بگیرم. چون اصلا از طراحیش خوشم نمیاد

    1. رامین می گوید

      منم از طراحیش خوشم نیومد، ولی مفتی بدن میگیرم

  14. حمید می گوید

    در مورد ساعتش هنوز نمیشه به طور قطعی نظر داد اما تو طراحی ایفون واقعا نسبت به مدل 5s یک عقبگرد وحشتناک رو می بینیم.این رو هم در نظر بگیرید که گفته میشه که این اولین محصولیه که به طور کامل تحت مدیدریت تیم کوک ساخته شده و مستقل از دوران مدیریت جابز هست.شاید واقعا تیم کوک فقط یک مدیر عملیاتی قوی هست نه یک مدیر عامل قوی.

  15. مسعود می گوید

    تقریبا تمام شو های اپل رو تا الان دنبال کردم و باید بگم که بعد از معرفی هر محصول جدید یک حس منفی نسبت به کمبود ها و ضعف ها احساس میکنیم و فکر میکنیم که این بار دیگه شروع شکست اپل هست! و باز دوباره اخبار رشد خیره کننده فروش رو میبینیم!

    با اینحال اونچه که شدیدا تو ذوق میزنه، دقیقا اون خط های زشت پشت گوشی ست. از نظر متریال هم پسرفت قابل توجه ای داشته، آلمینیوم بجای شیشه و استیل و نبود شیشه سافایر. اون حلقه دور لنز هم که دیگه جایی برای خوشحالی نگذاشته. آیفون دیگه یک گوشی معمولی بنظر میاد مثل بقیه گوشیها.

    از نظر فنی، دوربین آیفون واقعا ناامید کننده ست. هیچ تغییر ملموسی در سخت افزار اون انجام نشده و دربرابر نوکیا و سونی مطمینا کم خواهد آورد. و برای من که دوربین آیفون مهمترین دلیل خریدنش بود، فقط به این فکر میکنم که با توجه به کاهش قیمت 5S و مشابه بودن دوربین و از طرفی متریال عالی اون، چرا باید یک میلیون تومان اضافه تر پرداخت کنم ؟؟؟؟

  16. پوریا می گوید

    نتیجه همایش دیشب اینکه: بهترین آیفون ساخته شده از زمان آیفون = آیفون 5s
    از نظر زیبایی ک در حال حاضر و قطعا حداقل تا یک سال آینده و احتمالا بیشتر زیباترین و خوش دستترین گوشی اپل آیفن 5 اس خواهد بود.
    شاید زیباترین و ارگونومیک ترین گوشی با صفحه نمایش بزرگتر در حال حاظر htc m8 باشه.
    منصفانه برخوردکنیم آپدیت جدید اپل کم نبوده و فقط انتظارهایی رو براورده نکرد که معیارشون همون استاندارهای اپل بودن درواقع اپل از خودش نتونست پیشی بگیره وگرنه هنوز هم آپدیت جدید این گوشی از تمام آپدیتهای گوشی های دیگه از شرکت های مختلف قوی تر و بالاتره. بشخصه باتوجه به انتظاراتی ک از اپل داشتم این گوشی به هیچ وجه منو وسوسه نمیکنه برای خرید و هنوز آیفون 5 و 5s بهترین انتخابن.

  17. بابک می گوید

    آیفون 6 بد نبود فقط اون لنز پشت دستگاه که زده بیرون خیلی تو ذوق میزنه…یادم نمیاد گوشی دیگه ای با این طراحی عجیب دیده باشم…اگه یکی نخواد از گاور استفاده کنه و بخواد گوشی رو روی یه سطح صاف بزاره خیلی شرایط افتضاحی پیش میاد از نظر طراحی…
    در مورد ساعت اپل خواسته با اون پیچ یجورایی حس ساعتایی که هست و مردم استفاده میکننو القا کنه…یه طراحی فوق العاده افتضاح آخه مگه بیکاریم وقتی میتونیم با دوبار ضربه روی صفحا رو نقشه زوم کنیم بریم پیچ بقل ساعتو بچرخونیم اصلا درک نمیکنم این پیچ برا چیه؟؟؟از gps گوشی هم که استفده میکنه پس اصلا نمیشه بدون گوشی ازش استفاده خاصی کرد…فقط هم که با آیفون کار میکنه که اینم جالب نیست…ساعتی که جنس بدنش از طلا باشه چه چیز خاصی برا کسی که فک میکرد الان با یه انقلاب تو طراحی ساعت رو ب رو میشه داره؟؟؟کلا به نظر من ساعته یه افتضاح به تمام معناس…

  18. محمد می گوید

    به قول بلاد کفری ها اصلا حس wwoooooooowww را در من بوجود نیاورد. یک کنفرانس کاملا معمولی.

  19. میلاد می گوید

    لطفا اصلاح کنید:
    هر دو مدل لاغرتر از آی‌فون ۵s هستند. آی‌فون ۶ ضخامت‌اش ۶٫۹ اینچ است، در حالی که ضخامت آن دیگری ۷٫۱ اینچ است. آی‌فون ۵s ضخامت‌اش ۷٫۶ میلیمتر بود.

    به جای اینچ از میلیمتر استفاده شود.

  20. morteza می گوید

    واقعا ما ایرانی ها استادیم!
    از اینجا نشستیم برای محصوالات واقعا انقلابی اپل نظر میدیم، اشکال می گیریم و …
    بله من طرفدار اپل هستم اونم از نوع شدید!
    نصف کتابام هم در مورد استیو جابز و اپله!
    فقط یه 2 ساعت اپل رو بدن به شماهایی که خرده میگیرین بگن اداره کنید! کدوم یکی از ماها می تونیم اداره کنیم!
    فقط دوست داریم حرف برنیم و خبرگذاری هایمان عکس های لورفته ی ایفون 6 باشه!
    بسه دیگه!

    1. کیان می گوید

      نقش ما خرید، استفاده، مقایسه و انتقاد هست. نه مدیریت اپل.

      برای من سواله آیا اپل (یا سایر برند های مطرح) برای شما طرفدار ها به توعی یک کیش یا مذهب هست؟

      من دلیلی برای طرفداری از یک برند رو درک نمیکنم. جز خرید محصولاتش.

      مثلا افرادی که لباس هایی با مارک فراری یا پروشه میپوشن، ادکلن فراری و پورشه میزنن، با طرفدار های طرف قابل درگیر میشن، اما هیچ کدوم نه فراری داشتن و نه پورشه!

  21. محسن می گوید

    با وجود اینکه هیچ وقت محصولات اپل نداشتم و از خود بزرگ پنداری اپل خوشم نمیاد ولی از ساعتش خوشم اومد کلا “ساعت باید ساعت” باشد یا ” ساعتی که ساعت نباشد ساعت نیست”
    این ساعت رو میشه همه جا و توسط همه کس پوشید ( البته فکر کنم به سلیقه زنها زیاد توجه نشده) اونهایی که از این ساعت ناامید شدن گیک ها هستند که انتضارات زیادی دارند (البته ممکنه تو نسخه های بعد براورده بشه). با توجه به ظاهر ساعت های هوشمند دیگه فکر نمیکنم کسی اونها رو بپوشه و سرکار بره ولی ساعت اپل خیلی رسمی هست.
    در مورد اون پیچ کنار ساعت هم فکر نکنم مشکلی باشه و احتمالا خیلی راحت و با اشاره یه انگشت میچرخه

  22. ناشناس می گوید

    طراحیش خیلی مزخرفه

  23. هادی می گوید

    من آیفون ۶ می خرم چون ۶ پلاس جیب دوست نیست و کلا از گوشی بزرگ تر از این خوشم نمیاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5