برگزاری مسابقه عکاسی «غذا و تکنولوژی» با پشتیبانی اپلیکیشن شارژ

5

از زمانی که اینستاگرام بین کاربران ایرانی محبوب شد، ما متوجه محبوبیت بسیار زیاد ژانر خاصی از عکس‌ها شدیم: عکس‌هایی که در آن کاربران تصویری از غذا یا تنقلاتی که قصد خوردنش را داشتند به اشتراک می‌گذاشتند. این محبوبیت تا به جدی بود که ما در «یک پزشک»، پستی را بحث در مورد روا بودن گرفتن عکس از غذاها اختصاص دادیم.

شما هم می‌توانید با رفتن و اینستاگرام و دنبال کردن برچسب «بزن» انبوهی از این عکس‌ها را ببینید.

غذا و تکنولوژی دو بخش مهم در زندگی ما انسانها را تشکیل می‌دهد , هر دو برای سلامتی و آسایش زندگی لازم و ضروری هستند، بدون هر یک زندگی ناممکن و یا سخت می‌شود .

همان طور که ما ازغذاهای جورواجور لذت می بریم ، دوست داریم آخرین امکاناتی که تکنولوژی در اختیار انسانها قرار داده را نیز داشته باشیم تا راحت‌تر زندگی کنیم، یکی برای سلامتی جسم و دیگری برای آسایش و راحتی .

  سایت http://digiato.com/  با همکاری sharjapp.com  یک مسابقه با موضوع غذا و تکنولوژی  برگزار می‌کند. ما از شما می‌خواهیم  با هنر و تیزبینی که دارین این دو مقوله رو با هم ترکیب کنید و عکسهای جالب و متفاوتی را ثبت کنید، البته زیاد سخت نگیرید یه پیتزا کنار یک لب تاب ،یه موبایل داخل هندوانه و یا هر چیزی که به نظر شما جالب باشه می‌تواند سوژه خوبی باشد، کافی است یک  عکس خوب همان لحظه ثبت کنید و برای ما ارسال کنید.

5-29-2014 1-16-11 PM

جایزه : یک عدد نکسوس ۵ و ۱ میلیون تومان شارژ ایرانسل و همراه اول

نکسوس ۵ به عنوان جایزه اصلی به برنده اول اهدا می شود. برندگان بعدی نیز بسته به رتبه خود، شارژ ایرانسل و همراه اول را به ترتیب زیر دریافت می کنند:

  • · نفر اول : یک دستگاه نکسوس ۵
  • · نفر دوم : ۵۰۰ هزار تومان شارژ
  • · نفر سوم : ۲۰۰ هزار تومان شارژ
  • · نفر چهارم : ۱۰۰ هزار تومان شارژ
  • · نفر پنجم : ۱۰۰ هزار تومان شارژ
  • · نفر ششم : ۵۰ هزار تومان شارژ
  • · نفر هفتم : ۵۰ هزار تومان شارژ

نحوه شرکت در مسابقه:

تنها کافیست بر اساس سوژه مسابقه، عکس را تهیه کنید و به ایمیل pic@digiato.com ارسال نمایید. هر نفر تنها می تواند به ۱ عکس در مسابقه شرکت نماید.

5-29-2014 1-20-07 PM

نحوه انتخاب برنده:

هیئت داوران دیجیاتو عکس ها را بر اساس زیبایی و جذابیت سوژه مورد بررسی قرار می دهد و ۵۰ عکسی که بیشترین رأی را از داوران کسب کند وارد بخش قرعه کشی می‌شود. سپس در مرحله قرعه کشی سیستم به صورت خودکار برنده‌ها را انتخاب می‌کند.

چگونه شانس برنده شدن خود را افزایش دهم؟

در قرعه کشی به هر کاربر بر اساس رعایت موارد زیر، امتیازی داده می شود. امتیاز بیشتر معادل وزن بیشتر و در نتیجه شانس بالاتر برای برنده شدن در مسابقه است. برای مثال اگر شما بتوانید ۲ مورد زیر را رعایت کنید، مانند این است که اسمتان ۲ بار در قرعه کشی شرکت داده می‌شود.

  • · به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، کلوب و … با هشتگ DigiFood#
  • · ثبت نام در اپلیکیشن شارژ، و دریافت کد کاربری

توجه داشته باشید که در ایمیل ارسالی خود حتما لینک عکس به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی و کد کاربری اپلیکیشن شارژ را قید نمایید.

5-29-2014 1-21-12 PM

جا دارد اشاره کنیم که موارد بالا صرفا شانس شما را در قرعه‌کشی افزایش می‌دهند، و عدم رعایتشان مانع از شرکت در مسابقه و یا برنده شدن، نمی شود.

مدت ارسال آثار: تا ۱۸ خرداد

منتظر ایده‌های جذاب و عکس های هیجان انگیز شما هستیم.

وبسایت اپلیکیشن شارژ دانلود اپلیکیشن شارژ


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
5 نظرات
  1. محمد می گوید

    برای داوری به چه نکاتی توجه می شه؟

  2. محمد می گوید

    بنظرم شیوه انتخاب اثر های برگزیده اصلا مناسب نیست

    اینکه پنجاه نفر با رای داوران امتیاز بیارن و بین اونها قرعه کشی بشه!

    این یعنی از نظر برگزار کننده مسابقه بین نفر اول و پنجاهم ! هیچ تفاوتی نیست و حرف آخر رو قرعه و شانس باید بزنه

  3. سالار می گوید

    استفاده از قرعه کشی برای چنین مسابقه ای اصلا منصفانه نیست.با این که دوست داشتم شرکت کنم ولی به همین دلیل شرکت نمیکنم (نه اینکه کسی باشم, فقط اینکه احساس میکنم حتی اگر ناب ترین ایده را هم داشته باشم و با بهترین کیفیت کارو انجام بدم, احتمال اینکه یک عکس به نسبت غیرحرفه ایتر برنده شود بسیار بالا است و همین نا امیدم میکند)

  4. na3r می گوید

    ممنون از مطلب …

  5. O.J می گوید

    اگه قبلا تو مسابقه‌های دیجیاتو شرکت کرده باشید(نارنجی سابق) می‌بینید که معمولا ۵۰ عکس برگزیده همشون لایق و تقریبا در یک سطحن، بنابر این برای جلوگیری از خطای داوری بینشون قرعه کشی می‌شه
    به هر حال احتمال برنده شدن کم هست ولی مسابقه لذت بخشیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5