تولیدکنندهٔ تازه‌وارد چینی که پا جای پای اپل می‌گذارد

10

p-8

پس از موفقیت‌های اخیر تولیدکنندهٔ چینی «Xiaomi» درزمینهٔ تلفن‌های همراه، اکنون نوبت به تولید تبلت رسیده است. شرکت Xiaomi جدیداً تبلت Mi Pad را معرفی کرده که دارای مشخصات بسیار بالا و در عین حال قیمت مناسب است. مدل ۱۶ گیگابایتی این تبلت حدوداً ۲۴۰ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن حدوداً ۲۷۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

p-4

Mi Pad دارای صفحهٔ نمایش ۷.۹ اینچی با وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ است. از طراحی بدنهٔ تبلت و کیفیت صفحهٔ نمایش آن به نظر می‌رسد می‌خواهد با Apple iPad Mini رقابت کند. لازم به ذکر است Mi Pad برای جلب توجه عموم مشتریان در رنگ‌های متنوع عرضه خواهد شد.

Xiaomi-Mi-Pad-01

سیستم عامل این تبلت Android 4.4 است و دارای ۲ گیگابایت RAM و پردازندهٔ چهار هسته‌ای NVIDIA Tegra K1 می‌باشد. Mi Pad اولین تبلتی است که از این پردازنده استفاده می‌کند. دوربین پشت این تبلت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است و از باتری 6700 mAh بهره می‌برد. برای افزایش حافظهٔ داخلی ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی Mi Pad قابلیت استفاده از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد.

After a few interesting Android

به نظر می‌رسد Mi Pad بتواند موفقیت زیادی در بازارهای چین بدست آورد. با این حال هنوز اطلاعات زیادی در مورد زمان عرضهٔ آن به بازارهای چین و دیگر کشورها در دست نیست. برای دیدن فیلم تبلیغاتی این تبلت اینجا کلیک کنید.

p-3

موفقیت‌های گذشته، تضمین‌کنندهٔ موفقیت آینده

چند روز پیش Xiaomi اعلام کرد می‌خواهد حوزهٔ کارش را گسترش داده و تا آغاز سال نوی میلادی در بازارهای ده کشور هند، برزیل، روسیه، اندونزی، مالزی، مکزیک، فیلیپین، تایلند، ترکیه و ویتنام حضور پیدا کند. Xiaomi اولین تلفن همراهش را در سپتامبر سال ۲۰۱۱ به فروش رساند و تاکنون در بازارهای چین به قدرتی رسیده که می‌خواهد در سال آینده ۱۰۰ میلیون دستگاه بفروشد. این شرکت برای رسیدن به چنین هدف بزرگی تصمیم گرفته وارد کشورهای بشود که بازاری نسبتاً فقیر ولی بزرگ دارند. در این بازارها، بسیاری از خریداران تشنهٔ تکنولوژی جدید هستند ولی به خاطر قیمت بالا نمی‌توانند از محصولات تولیدکنندگانی مثل سامسونگ و اپل خریداری کنند.

Xiaomi نه تنها بیرون مرزهای چین بلکه درون آن‌هم تهدید مهمی برای اپل و سامسونگ به‌حساب می‌آید. گوشی Xiaomi Mi3 خیلی کمتر از حتی نصف iPhone 5C قیمت دارد. (۱۹۹۹ یوان در برابر ۴۴۸۸ یوان) در صورتی که Mi3 دارای صفحهٔ نمایش بزرگ‌تر و تصویری باکیفیت بالاتر از iPhone است. دوربینش هم نسبت به iPhone 5C دارای عدد مگاپیکسل بالاتری است. همین ویژگی‌ها باعث اقبال عمومی نسبت به این گوشی شده است، به‌گونه‌ای که طبق اعلام سازمان آمارگیری Canalys در یک‌چهارم پایانی سال گذشته میزان فروش گوشی‌های Xiaomi از Apple چین بیشتر شد. (۷.۳ میلیون دستگاه نسبت به ۷ میلیون دستگاه فروخته‌شده توسط اپل)

برای دیدن فیلم تبلیغاتی این گوشی اینجا کلیک کنید.

x

ازآنجایی‌که بیشتر از یک سوم گوشی‌های فروخته‌شده در کل جهان متعلق به بازارهای چین است، می‌توان موفقیت هم‌اکنون Xiaomi را به صورت یک موفقیت جهانی تعبیر کرد که آیندهٔ بسیار روشنی برای این شرکت رقم می‌زند.

p-1


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
10 نظرات
  1. فرشاد می گوید

    انگار که آی‌پد و 5C و یکمی هم نوکیا رو با هم ترکیب کرده باشی! این است خلاقیت چین!

  2. داریوش می گوید

    این شرکت خیلی وقته با عرضه ی محصولاتش بمب خبری میشه.اینکه یکسری از مدیران سطح بالای شرکتهایی مثل گوگول هم بهشون اضافه شدن رو هم باید قدرت این شرکت نوپا دونست

  3. بهاره می گوید

    سری تگرا شرکت انویدیا ، بلحاظ توان پردازشی از محصولات کوالکام جلوتره ، اما تا اینجا در زمینه مصرف و مسئله گرما خوب عمل نکردند .
    با این مشخصات کنجکاوم درباره عمر باتری این ثمره ازدواج آیفون 5C و آیپد مینی اطلاعی کسب کنم .
    ———–
    شرکت ژیائومی ، بوسیله کارمندان سابق گوگل تایوان ایجاد شده و سال پیش معاون اندروید هم مقر گوگل را به مقصد این شرکت ترک کرد . در بازار چین پرندسازی عالی داشته و اسمارت فونهاش وقتی برای پیش فروش روی سایتش قرار میگیرند به سرعت آب میشوند .
    درباره کیفیتشون این را میدانم که محصولات این شرکت بالاترین آمار خرابی را هم داره ولی در کل نسبت به پولی که میپردازید یک جنس به صرفه تحویل میگیرید .

  4. نرم افزار حسابداری می گوید

    مرسی از شما . مطلب جابی بود . عمر باتریش به نظرتون چطور می شه ؟

  5. علـــی می گوید

    سلام. هم مدل و هم رنگ‌هاش چشم‌نواز هستند. کارایی‌اش رو هم که باید دید و دریافت.

  6. رضا می گوید

    حالا کی میاد ایران؟

  7. کوتاه کننده لینک می گوید

    از این چینی ها هیچ چیز بعید نیست

  8. خرید لایک می گوید

    تبلت هاش هم قیمتش و هم طراحیش خوبه. استخدام هایی که این شرکت در این اواخر انجام داده خبر از وقوع اتفاقی در حد جهانی رو میده که باید منتظرش موند.

  9. Pedi می گوید

    قبلا این شرکت Xiaomi رام miui برای گوشیای آندروید تولید میکردن و هفته ای یبار هم آپدیت میکردن. رام های عالی تولید میکردن. منم مشتری پرو پا قرصشون بودم. کی فکرشو میکرد به اینجا برسن!
    دمشون گرم

  10. طراحی وب سایت می گوید

    کلا ترکیبی از نوکیا و اپله اما ظاهرش قشنگه سخت افزاری خدا میدونه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5