سامسونگ خانه هوشمند نسل جدیدش را در CES امسال معرفی کرد

1

سامسونگ از خانه هوشمند جدید خود در CES 2014 رونمایی کرد. این خانه هوشمند امکاناتی فراهم می‌آورد تا تلویزیون‌های هوشمند، وسایل خانه و گوشی‌های‌ هوشمند به عنوان یک پلات‌فورم واحد به هم متصل شده و کنترل شوند.

قرار است این سرویس در نیمه اول سال 2014 به صورت تجاری به واسطه ابزارها و وسایل خانگی سامسونگ وارد بازار جهانی شود. این شرکت در راستای هدف دنیای یکپارچه و متصل، با شرکای مختلف شروع به همکاری کرده تا سرویس خانه خوشمند خود را به محصولات و خدمات دیگر نیز توسعه دهد و از این طریق، پایه‌های اولیه اکوسیستم خدمات خانه یکپارچه را که با سرعت بالایی در حال رشد است، بنا کند.

وونپیو هونگ (Wonpyo Hong)، رییس مرکز راهکارهای  رسانه ای در اینباره گفت: “با ارایه خانه هوشمند سامسونگ، توانایی‌هایمان را به عنوان بهترین تولیدکننده ابزارهای هوشمند برای تحقق یک خانه کاملا متصل و یکپارچه برای مشتریان امروزی به نمایش گذاشته‌ایم. در روزهای پیشرو نیز سعی در طراحی و ساخت خدمات خانگی بهتر برای مشتریان‌مان داریم تا بتوانند “زندگی هوشمند و حتی فراتر از آن” را با سامسونگ تجربه کنند”.

خانه هوشمند سامسونگ به کاربران امکان می‌دهد که ابزارهای شخصی و وسایل الکترونیکی خانه- از یخچال فریزر و ماشین لباسشوئی گرفته تا تلویزیون هوشمند، گوشی هوشمند و حتی ابزارهای پوشیدنی مثل گلکسی گیر – را تنها به وسیله یک  نرم افزار به عنوان یک پلات‌فورم یکپارچه کنترل و مدیریت کنند.

خانه هوشمند سامسونگ سه قابلیت سرویس‌دهی مهم را به کاربران ارایه می‌دهد تا آنها بتوانند در هر جا و در هر زمان که می‌خواهند به وسایل خود در خانه وصل شوند. این سه قابلیت عبارتند از: Device Control (کنترل ابزار)، Home View (دید خانه) و Smart Customer Service (خدمات هوشمند مشتری).

با استفاده از قابلیت Device Control، کاربران می‌توانند تنظیمات را طوری روی ابزارهای همراه یا تلویزیون هوشمند خود انجام دهند که چه در خانه و چه بیرون از خانه و حتی خارج از کشور، وسایل خانه را از طریق آن ابزار کنترل کنند؛ مثلا روشن کردن تهویه هوا یا سیستم روشنایی خانه. در واقع کاربران فقط با اجرای  نرم افزار مخصوص خانه هوشمند سامسونگ، می‌توانند ابزارهای خانه‌شان را به طور همزمان و فارغ از اینکه در چه فاصله‌ای از خانه قرار دارند، کنترل کنند.

1-7-2014 2-06-38 AM

این خانه هوشمند همچنین قابلیت اجرای دستورات صوتی را نیز روی تمامی ابزارهای کنترل دارد. به طور مثال، اگر کاربر به ساعت هوشمند گلکسی گیر خود بگوید “می‌خواهم از منزل بیرون بروم”، بلافاصله سیستم روشنایی و برخی وسایل الکترونیکی خانه که قبلا توسط کاربر انتخاب شده‌اند، خاموش خواهند شد. یا اگر کاربر به کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند خود بگوید “شب بخیر”، به غیر از اینکه تلویزیون خاموش می‌شود، سیستم روشنایی غیرفعال و بقیه وسایل نیز آماده خواب خواهند شد. کاربران حتی می‌توانند به عنوان تفریح و سرگرمی از طریق  نرم افزارگوشی هوشمند با وسایل الکترونیکی خانه‌شان گفت‌و‌گو کنند و به روشی بسیار ساده با آنها ارتباط برقرار کنند.

کاربران با استفاده از قابلیت Home View می‌توانند از طریق دوربین‌هایی که در خانه نصب شده‌اند، در هر زمان وضعیت خانه‌شان را روی صفحه نمایش گوشی هوشمند ببینند. از طریق قابلیت Smart Customer Service نیز می‌توانند در صورت نیاز وسایل خانه را دستور سرویس یا تعویض قطعه‌ای از آنها را بدهند. این قابلیت در واقع دستیاری برای خدمات پس از فروش وسایل خانه به شمار می‌رود.

در حال حاضر، خانه هوشمند سامسونگ فقط روی برخی مدل‌های تلویزیون‌های هوشمند، وسایل خانگی و گوشی‌های هوشمند ارائه شده است. اما در آینده‌ای نزدیک، نه تنها با تمام محصولات سامسونگ، بلکه با محصولات برند‌ها و شرکت‌های دیگر نیز سازگار خواهد‌بود.

به همین منظور، سامسونگ، پروتکل نرم‌افزاری خانه هوشمند (SHP) خاصی را طراحی کرده که تمامی محصولات خانه هوشمند سامسونگ و حتی محصولات شرکت‌های دیگر را نیز به هم متصل می‌کند. سامسونگ براساس این استراتژی قصد دارد با همکاری شرکایش، بنیادی را برای اکوسیستم نوظهور خدمات خانگی متصل ایجاد کند.

این شرکت همچنین می‌خواهد خدمات خانه هوشمندش را به واسطه نرم افزار‌های انرژی مصرفی خانه، دسترسی امن خانه، مسائل بهداشتی و مسائل محیط زیستی توسعه دهد.


«های وب» پشتیبان «صفر و یک» در پوشش رویداد مهم CES 2014

1-5-2014 4-48-32 PM

با اینترنت پرسرعت های وب ویدیوهای صفرویک را بدون وقفه تماشا کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

اگر قرار بود ابرقهرمان‌ها، لباس‌های قرن نوزدهمی می‌پوشیدند

ما عادت کرده‌ایم ابرقهرمان‌ها را در لباس‌های امروز ببینیم و فیلم‌های زیادی هم که بر مبنای کامیک‌بوک‌ها ساخته شده، این تصور را در ذهن ما تشدید کرده‌اند.اما اگر قرار بود همین ابرقهرمان‌ها لباس‌های قرن نوزذهمی می‌پوشیدند، چه می‌شد؟…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. Dove می گوید

    اون قسمت خارج از کشور رو که خوندم یاد سریال the big bang theory افتادم که یکی از قسمتهاش،فصل اول با اینترنت وسایل خونشون رو کنترل میکردند یا وسایل خونه ی کسایی که خارج از کشور بودند. چند خط بعدش هم یاد انیمیشن wall e افتادم که آدم ها تو اون سفینه نشسته بودند و عینک یه چشمشون زده بودن و تا اونجایی که یادم میاد با رایانه بود ؟! حرف میزدند :d جالب بودند .
    ممنون از زحماتتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5