رپورتاژ:  پاناسونیک – اچ پی دات کام: راه حلی جامع برای خرید و پشتیبانی از ماشین‌های اداری

7

در زمینه ماشین‌های اداری برندهای اچ پی و پاناسونیک واقعا معتبر و آزمون پس داده هستند.

در ایران شرکت ابزار الکترونیک آبنوس، شرکتی با تجربه و قدیمی است که حدود 14 سال است در زمنیه توزیع و فروش محصولات اچ پی و پاناسونیک فعالیت می‌کند. این شرکت را می‌توان راه حلی جامع در زمینه ماشین‌های اداری دانست، چرا که علاوه بر توزیع این ماشین‌ها، کار پشتیبانی و آموزش سخت افزارهای اچ پی و پاناسونیک و  کنترل کیفی محصولات و خدمات مطابق با استانداردهای جهانی را نیز انجام می‌دهد.

بیایید وارد سایت  نمایندگی پاناسونیک – اچ پی دات کام شویم!

08-20-2013 08-17-11 PM

در نگاه اول، شاید این وب‌سایت، یک وب‌سایت فروشگاهی روتین به نظر برسد، اما این وب‌سایت، دارای ویژگی‌هایی است که آن را برجسته می‌کند.

برای مثال یکی از نکات برجسته در این سایت، بخش آموزش آن است، بیایید عناوین بعضی از مقاله‌ها را مرور کنیم:

تاریخچه و شکل گیری شرکت پاناسونیک

تاریخچه اختراع ماشین حساب توسط شرکت اچ پی

نکات مهم در مورد نگهداری پرینتر

آشنایی با چاپ پرینترهای سه بعدی اچ پی

آشنایی با تکنولوژی پرینترهای لیزری

08-20-2013 08-14-39 PM

به همراه مقالاتی در مورد معرفی و مقایسه محصولات و تاریخچه شکل‌گیری برندهای معتبر دیگر. بخش فیلم‌های آموزشی با امکان دانلود آنها هم بخش خوبی دیگری در سایت پاناسونیک – اچ پی است.

پس می‌بینید که پاناسونیک – اچ پی دات کام فقط یک وب‌سایت فروشگاهی صرف نیست و می‌تواند به کار همه دوست‌داران فناوری بیاید.

در بخش‌های دیگر وب‌سایت محصولات به تفیک، معرفی و دسته‌بندی شده‌اند: اسکنر، گوشی تلفن، فکس و پرینتر.

در صفحه هر محصول می‌توانید، جزئیاتی در مورد محصول را بخوانید و با مدل‌های اچ پی و پاناسونیک آشنایی پیدا کنید.

یکی از مشکلات دارندگان مدل‌های مختلف دستگاه‌ها، پیدا کردن داریورهاست، خوشبختانه سایت پاناسونیک – اچ پی آرشیو کامل درایورهای اچ پی و پاناسونیک رتا دارد، امکان پیدا کردن شماره فنی کارتریجها هم وجود دارد.

درباره ابزار الکترونیک آبنوس

 هم اکنون شرکت ابزار الکترونیک آبنوس با داشتن 30 نفر پرسنل کارآزموده با نمایندگان فروش وخدمات پس از فروش در شهرها و انجام پروژه های مختلف در زمینه مشاوره ، طراحی ، اجرا و نظارت بر طرحهای انفورماتیکی و ماشینهای اداری همچنین ارائه و تامین کلیه محصولات پاناسونیک:

 (تلفن پاناسونیک، فاکس پاناسونیک، سانترال پاناسونیک، پرینتر پاناسونیک، کارتریج پاناسونیک، درام پاناسونیک، باطری پاناسونیک، بیسیم پاناسونیک)

و اچ پی (پرینتر اچ پی، اسکنر اچ پی، لپ تاپ اچ پی، پلاتر اچ پی، درایور اچ پی، کارتریج اچ پی، درام اچ پی، جوهر اچ پی)

یکی از بزرگترین شرکتهای انفورماتیکی کشور بوده و از پیشگامان این صنعت فراگیر در ایران می باشد.

 شرکت ابزار الکترونیک آبنوس در حال حاضر عضو اتحادیه ماشینهای اداری و کامپیوتر و اتحادیه مخابرات و تلفن می باشد.

زمینه های تخصصی شرکت:

1- بخش بازاریابی و فروش(شرکت ابزار الکترونیک آبنوس ): متخصصین آشنا به فنون بازار با تجربه های چند ساله در زمینه های بازاریابی و فروش با محوریت مشتری مداری مشغول فعالیت بوده و در واقع واسطه بین مشتریان و بخش های پشتیبانی هستند.

دریافت و درک نیازهای نرم افزاری مشتریان ،برگزاری جلسات فروش و عرضه نرم افزار ها و پیگیری مستمر تا جلب رضایت مشتری از دیگر مسئولیت ها و تلاشهای متخصصین این بخش است.

08-20-2013 08-11-38 PM

کارشناسان این بخش در سایه آموزش های مستمری که در سمینارها و کنفرانسهای تخصصی بازاریابی و فروش می گذرانند ، قابلیت وکارایی خود را در زمینه ارائه اطلاعات دقیق برای ارائه محصولات جدید و توجه به بازارهای جدید افزایش می دهند.

2- بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش: کارشناسان و تکنسین های آموزش دیده در بخش پشتیبانی با فراغ خاطر آماده پاسخگویی تلفنی و حضوری به متقاضیان و کاربران بوده و آنان را دراستفاده بهینه از نرم افزارها و دستگاه ها راهنمایی می نمایند. به این ترتیب خریداران می‌توانند به صورت تلفنی مشاوره خرید انجام بدهند و از همین طریق محصول خریداری‌شده را عیب‌یابی کنند و مشکلش را برطرف کنند.

08-20-2013 08-12-04 PM

همچنین این بخش با هماهنگی بخش فروش ،طرح های دوره ای جهت حفظ ارتباط با مشتریان و سنجش میزان رضایتمندی آنها در نظر گرفته است وگزارش این نتایج به مدیران بخش های فروش، پشتیبانی و مدیریت کل ارائه می گردد.پس از تحلیل و بررسی نتایج ،استراتژی های مناسب برای افزایش میزان رضایتمندی مشتریان اتخاذ و به کار گرفته می شود.

شماره تلفن تماس پاناسونیک – اچ پی: 42372


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
7 نظرات
  1. محمد می گوید

    دوتا اشکال که این سایت داره اینکه قیمت توش درج نشده که حس مواجه شدن با یه عرضه کننده خورده فروش رو میده که قیمت ثابت نداره.
    قیمت استعلامی بنده از این شرکت 30 تومن بالاتر از اونی بود که من تهیه کردم(مال منم باگارانتی بود) البته توی شهرستان، شاید توی تهران تفاوت بیشتر هم باشه!
    خیلی بنظرم راه حل جامعی نیست

  2. بست راه می گوید

    به نظر من خیلی کاربر پسند نیسو هنوز باید روش کار بشه

  3. مارکفروش می گوید

    به نظر من بعضی از مطالبش مفید هست.

  4. سانترال می گوید

    مطالب بسیار مفیدی داره دستشون درد نکنه

  5. پرداخت قبض می گوید

    سلام . وقتتون بخیر . ممنونم از پست های وبسایت خوبتون

  6. فروشگاه اینترنتی می گوید

    این سیستما برای فروشگاه ها بدرد میخورن ؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5