«یک پزشک» را با فلیپ‌بورد و کارنتس دنبال کنید

خوانندگان دائمی «یک پزشک» شاید از علاقه زیاد من به اپلیکیشن فلیپ‌بورد، آگاه باشند. در واقع یکی از مهم‌ترین دلایلی که من دو سال پیش آی‌پد تهیه کردم، تمایلم به آزمایش و کاربری همین اپلیکیشن بود!

اپلیکیشن فلیپ‌بورد

اپلیکیشن فلیپ‌بورد، آن زمانی که هنوز برای اندروید آماده نشده بود، مایه فخر دارندگان آی‌دیوایس‌ها بود و زمانی که اپل می‌خواست برتری فروشگاه اپلیکیشن خود را به رخ بکشد، بسیاری موارد فلیپ‌بورد را مثال می‌زد.

فلیپ‌بورد رابط کاربری بسیار زیبایی دارد، رابط کاربری‌ای که حس و حال ورق زدن یک مجله کاغذی را القا می‌کند. برخلاف مجله‌های معمولی شما می‌توانید، خودتان بخش‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به مجله «شخصی‌»تان اضافه کنید.

اپلیکیشن فلیپ‌بورد

فلیپ‌بورد، مجله‌ای بی‌پایان و دانش‌افزا است، با فلیپ‌بورد می‌توانید از تازه‌ترین اخبار در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید، از دانش و فناوری تا سیاست و سینما و ورزش مطلع شوید.

فلیپ‌بورد را «مایک مک‌کیو» و «اوان دال» در سال 2010 تأسیس کردند. خوشبختانه از سال 2012، فلیپ‌بورد در دسترس کاربران اندروید هم قرار گرفته است.

اپلیکیشن فلیپ‌بورد


یکی از خوشبختی‌های یک وبلاگ‌نویس، گرد آوردن جمعی از خوانندگان خاص و دائمی برای خود است. البته در مقام نویسنده «یک پزشک» به همه خوانندگان، حتی آنهایی که به صورت تصادفی با جستجوی کلیدواژه‌ای، گذارشان به «یک پزشک» می‌افتد، احترام می‌گذارم. اما در دل احترامی ویژه برای آن دسته از خوانندگان قائلم که در طی ماه‌ها و سال‌ها، با دنبال کردن پست‌های وبلاگ، با سلیقه و ذهنیاتم آشنا شده‌اند.

این دسته از خوانندگان، اغلب مشترکان فید یک پزشک هستند، غالب آنها جزو خوانندگان خاموشی هستند که گرچه کم پیش می‌آید کامنتی بگذارند، اما نیک می‌دانم که مطالب «یک پزشک» را با حساسیتی شایسته تقدیر دنبال می‌کنند و هر زمان که به مشکلی برخورده‌ام، راهنما، تسلی‌بخش و یاورم بوده‌اند.

پس بدیهی است که من سعی داشته باشم، هر چه بیشتر بر تعداد این حلقه خاص خوانندگان اضافه کنم.

برای این کار من اشتراک فید یک پزشک را با «گوگل ریدر» بارها توصیه کرده‌ام، اما در عصر موبایل‌های هوشمند، باید آسایش و رفاهی برای این دسته از کاربران هم فراهم آورد.

متأسفانه خیلی وقت‌ها شوق من برای نوشتن، باعث می‌شود که از بعد تکنیکی، فرصتی برای برطرف کردن مشکلات فنی وبلاگ نداشته باشم، دانش محدود من در این زمینه هم، بر حجم مشکلات می‌افزاید.

اما مدتی است که من در تکاپوی برطرف کردن همه مشکلاتی بودم که خواننده‌ها بارها به من تذکر داده‌اند، شما به زودی شاهد نتایج این تلاش خواهید بود.


اگر جزو آن دسته از خوانندگان «یک پزشک» هستید که مرتب اخبار روز را با فلیپ‌بورد دنبال می‌کنند، به شما توصیه می‌کنم، یک پزشک را هم به فلیپ‌بورد خود بیاورید.

با اضافه کردن یک پزشک به فلیپ‌بورد خود می‌توانید در قالبی زیبا و نو، مطالب یک پزشک را با تمرکزی بیشتر بخوانید، مطالب را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، ‌اگر دوست داشتید ایمیل‌شان کنید و یا اصلا برای مطالعه در آینده ذخیره کنید.

با تغیراتی که ایجاد کرده‌ام، خوشبختانه دیگر مشکلی از نظر راست به چپ نبودن مطالب نیست، البته تلاشم بر این است که با بهینه کردن فید برای فلیپ‌بورد، باز هم شرایط را بهتر کنم.

یک پزشک در  فلیپ‌بورد


در اینجا مراحل ساده اضافه کردن «یک پزشک» را به فلیپ‌بورد توضیح می‌دهم:

1- فلیپ‌بورد را دانلود کنید: اگر آی‌پد یا آیفون دارید به اینجا بروید و اپلیکیشن فلیپ‌بورد را دانلود کنید.

اما اگر گوشی یا تبلت اندرویدی دارید، می‌توانید با رفتن به گوگل پلی، این نرم‌افزار را نصب کنید.

یک پزشک در فلیپ‌بورد

اگر مشکل دسترسی به گوگل پلی دارید، می‌توانید اپلیکیشن را از «بازار» بگیرید یا اصلا خیلی ساده‌ و بی‌دردسر، از اینجا دانلود کنید. (لینک دانلود مستقیم)

2- روی علامت قرمز، تپ کنید:

یک پزشک در فلیپ‌بورد

در کادر ظاهر شده برای جستجو، این آدرس را به صورت دقیق و حتما با نوشتن http:// تایپ کنید:

http://1pezeshk.com/f

اندکی صبر کنید، می‌بینید که در نتایج، یک پزشک به شما پیشنهاد می‌شود. روی آن تپ کنید.

یک پزشک در فلیپ‌بورد

3- حالا با تپ کردن روی ADD فرایند کار تمام می‌شود و یک پزشک به فلیپ‌بورد شما اضافه می‌شود.

یک پزشک در فلیپ‌بورد

یک پزشک در فلیپ‌بوردیک پزشک در فلیپ‌بورد

4- نهایت دلگرمی‌ای که شما خوانندگان عزیز می‌توانید برای ما ایجاد کنید، خواندن با دقت مطالب است. شما می‌توانید با اشتراک سنجیده مطالبی که هر روز می‌خوانید، به تولیدکنندگان محتوا دلگرمی بدهید و به این ترتیب انگیزه آنها را برای نوشتن مطالب بهتر و ژرف‌تر بیشتر کنید.

شما می‌توانید در فلیپ‌بورد، این کار به سادگی انجام بدهید.

یک پزشک در فلیپ‌بورد

یک پزشک در فلیپ‌بورد

تذکر: احتمال دارد که با وجود انجام دادن این مراحل، مطالب یک پزشک را نبینید. دراین صورت احتمالا مشکل شما «نیم‌سوز» بودن اینترنت شماست!


دنبال کردن «یک پزشک» با کارنتس

یکی از اپلیکیشن‌های مشهور دیگری که برای دنبال کردن مطالب سایت‌ها و وبلاگ‌ها مناسب است و رابط کاربری تر و تمیزی دارد، اپلیکیشن «کارنتس» Currents است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید سایت‌ها و وبلاگ‌های معتبر در زمینه‌های مختلف را دنبال کنید و مطالب آنها را شبیه یک مجله ورق بزنید.

یک پزشک در فلیپ‌بورد

کارنتس هم نسخه iOS و هم نسخه اندروید دارد.

یک پزشک در فلیپ‌بورد

دانلود نسخه iOS

دانلود نسخه اندروید از:
گوگل پلی
بازار
لینک دانلود مستقیم

یک پزشک در فلیپ‌بورد یک پزشک در فلیپ‌بورد

برای دنبال کردن «یک پزشک» با کارنتس با مرورگر تبلت یا گوشی خود به اینجا بروید یا از این بارکُد استفاده کنید:


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
47 نظرات
  1. شایان می گوید

    سلام. نیازی نیست که آدرس سایت رو وارد کنید چون من نوشتم 1pezesh و پیدا کردم!

  2. HP می گوید

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما.
    من همیشه مطالب شما از طریق گوگل ریدر دنبال می کنم. البته به صورت خاموش…
    امیدوارم همیشه موفق باشید.
    با احترام – حمید

  3. سینا می گوید

    با سلام
    خیلی خوشحالم از اینکه یم پزشک هر روز پیشرفته تر از دیروز میشه.

  4. حسن می گوید

    سلام
    من یک فیدباز حرفه‌ای‌ام و چند سالی است که سایت شما را می‌خوانم در گوشی اندرویدی خودم هم تا الآن ده‌ها اپ را برای خواندن فیدهای گوگل ریدرم امتحان کرده‌ام و فعلا با
    easyrss
    سرگرم‌ام
    تا الآن چند بار فلیپبورد را نصب کرده‌ام بخاطر زیباییش ولی راضی نشده‌ام چون گوگل‌ریدر برای من اولویت دارد و این اپ به شکل مناسبی آن را نشان نمی‌دهد معنی ندارد که برای خواندن فیدهای گوگل ریدر یکی یکی صفحه‌ها را ورق بزنیم متاسفانه قابلیت دیدن همه فیدها و انتخاب میان آنها در این اپ وجود ندارد
    شاید کسی بگوید که این اپ و امثال آن مانند
    pulse و taptu
    را جایگرین گوگل ریدر کنیم که البته جایگزین خوبی نیست چون گوگل ریدر امکان رویت سایتهایی که فیلللتترر هستند را می‌دهد در حالی که نرم‌افزارهای این سبکی چنین قابلیتی ندارند و می‌دانید که نداشتن چنین قابلیتی یعنی از دست دادن نصف اینترنت

  5. آرش... می گوید

    دستتون درد نکنه… خیلی عالی شد…مخصوصا داستانهای روزای جمعه دیگه واقعا با فیلیپ بورد یه چیز دیگست 🙂

  6. آرش... می گوید

    یه سوال
    چرا بعضی از مطالب به طور خالص در خود فلیپ بورد قابل مشاهده نیست و برای مطالعه اون مطلب از درون فلیپ بورد باید وارد سایت یک پزشک بشیم؟ مثلا مثل این پستها: تاریخچه مختصر یک جیلبریک ـ ترانه ای که زمینه ساز صلح شد ـ زنده باد کاتالونیا ـ داستان علمی تخیلی: خدایگان جهان خرد ـ ابرقهرمان ها در لحظات حساس تاریخ ـ داستان کشف خانواده روسی ـ‌ دنیای فناوری در سال ۲۰۱۳ شاید شاهد موفقیت این ۱۰ زن باشد و …
    عناوین پستهایی که نوشتم در فلیپ بورد فقط بصورت مجموعه ای از تصاویر ظاهر میشه که باید از درون فلیپ بورد وارد وبلاگ شما بشم تا بتونم متن کامل رو ببینم…

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      برای اینکه مطالب به بهترین شیوه در فلیپ بورد نمایش داده بشن، باید فید سایت بهینه بشه. من با کمک دوستان خیلی سعی کردم این کار رو بکنم، ولی موفق نشدیم. تنها تونستم مطالب رو راست به چپ کنم.
      حتما در فلیپ بورد دیدین که برخی از سایت‌های مطالب طولانیشون در چند صفحه دیده می‌شه، اونها فیدشون بهینه شده.
      خیلی دوست داشتم این مشکل رفع بشه، ولی خوب توفیقی پیدا نکردم.

      1. آرش... می گوید

        الان در وبلاگ دو پست جدید با عناوین نبرد به “زبان جاوا” و ” آیا به فکر امنیت حساب گوگل خود هستید” قرار دادید ولی در فلیپ بورد هنوز این دو پست نیومده. خواستم در جریان باشید

  7. سعید می گوید

    سلام
    من سایت شما رو وارد فیپ برد کردم تیتر ها با خلاصه الوشو میاره ولی بعدش که میزنم روش برای ادامه مطلب بخونم باز نمیکنه و لود نمیشه هر چه قدر هم که صبر کنی!
    با اینترنت پرسرعت هم امتحان کردم نشد؟
    مشکل کجاست دکتر؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      به احتمال زیاد نیم‌سوز بودن اینترنت.

      1. سعید می گوید

        منظورتون از نیم سوز بودن اینترنت چیه؟

        1. علیرضا مجیدی می گوید

          فیل..

          1. علي می گوید

            مرسی سرعت دکتر!!!

      2. علي می گوید

        این نیم سوز بودن اینترنت یعنی چه؟

  8. محمد می گوید

    با سلام
    من وقتی با نرم افزار اندرویدی 1 پزشک کار می کنم دچار مشکل می شم! نمیدونم مشکل از گوشی منه یا از نرم افزار شما!
    مشکل اینجاست وقتی روی عنوان پستی کلیک می کنم تا پست رو کامل بخونم خطا میده!
    البته با این روشی که اینجا گذاشتید خیلی راحت شده پستاتونو بخونم،مرسی

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      قراره یک بازنگری کلی در این اپ چه از لحاظ ظاهر و چه از نظر پرفورمنس انجام بشه.
      تا اون زمان به عنوان جانشین می‌تونین از کارنتس و فلیپ بورد استفاده کنین.

  9. مجتبی می گوید

    آقای دکتر لطفا یه راهنمایی کنید که چطور میشه فید گوگل ریدر و یا gooder.us رو به فیلیپ بورد اضافه کرد؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      فلیپ بورد قسمتی داره که بهش یوزر و پسورد گودر رو می‌دین و گودر شما وارد فلیپ بورد می‌شه، نیاز به ترفند خاصی نیست. در مورد دومی، به شرط داشتن فید می‌تونین، همان گونه که فید یک پزشک رو اضافه کردین، این رو هم به فلیپ‌بورد اضافه کنین.

  10. Alireza Seddighi می گوید

    سلام دکتر مجیدی عزیز. من مدت زیادیه که سایت شما را از طریق فلیپ بورد دنبال میکنم و لذت مضاعف میبرم. ممنونم.

  11. سيد محمدرضا موسوي می گوید

    سلام
    از مطلب مفیدتون ممنونم

  12. وحيد٢٢ می گوید

    خوشحالم که شما که معرف این برنامه به من بودید جزو اولین کسانى بودید که براى لذت بردن ما از مطالعه ى مطالبتون همت کردید و بهینه سازى کردید
    ممنون

  13. omid_1985 می گوید

    مجبورمون کردی از قالب فید دربیایم و کامنت بزاریما.
    فقط خواستم بگم من تمام فیدهامو که یک پزشک هم خب یکی از اوناست، از طریق Feedly دنبال میکنم. چه از طریق کامپیوتر که افزونه برای فایرفاکس و کروم داره و چه از گوشی یا تبلت که که APP خوب و رونی برای هر دو سیستم عامل Android و IOS داره.
    فقط دیدم حیف اینجا که صحبت از فید شده حرفی از Feedly زده نشه:
    http://www.feedly.com

  14. حسین می گوید

    سلام
    فلیپ شما روی دیوایس من ناسازگاره
    دیوایس من گالکسی تب هستش با آندروید نسخه 4
    متون فارسی رو در هم نشون میده. نه اینکه کلمه ها کلا خراب باشن ، فقط کلمات جابجا هستن.
    این مشکل فقط برای منه؟

    1. حسین می گوید

      اضافه کنم که عناوین درست نشون داده میشه و فقط متن خبر ها مشکل داره

      1. حسین می گوید

        الان با گالکسی نوت 10 هم تست کردم همین مشکل بهم ریختن جملات رو داره.
        جفت رامها هم ارجینال هستن

        1. فاطمه می گوید

          منم همین مشکل رو دارم، چه باید کرد؟
          نت 8 هم همینه

  15. reza می گوید

    دکتر همشهری جوان را فقط شناختم بقیش چیه(خونه خودتونه دیگه نه؟)

  16. امید می گوید

    یعنی این مطلب خیلی مفید بود دکتر. جهانی سپاس

  17. Arash می گوید

    سلام
    آقای دکتر من بخش های مورد علاقم رو به فیلپ بورد دادم
    ولی همه رو به چینی نشون می ده
    مشکل کجاست؟
    ممنون می شم راهنمایی کنید

  18. omid می گوید

    هر دو برنامه خوبن دکتر جون؛ زیبایی، کارایی، و کاربرپسند بودن، ولی بدرد خوراک خونهای حرفه‌ای نمی‌خوره! دلیل، ساپورت ناقص فونت فارسی، نصف و نیمه اومدن مطالب، حجم بالای دیتای مصرفی، بهترین برنامه EasyRSS برای اندرویده که قابلیت خوندن افلاین، پشتبانی کامل از زبان پارسی، و کاربری ساده رو داراست!

  19. علي می گوید

    دکتر جون مرسی بابت این مطلب ولی ما رو بردی لب چشمه و تشنه برگردوندی!!!

  20. فرشته می گوید

    من نتونستم گوگل ریدر و گوگل پلاسم رو توی فلیپ بورد اضافه کنم. و فهمیدم که کسانی که استپ 2 ورژن اکانت ِ گوگل‌شون فعاله امکان اضافه کردن اکانت رو ندارند. واقعا یک باگ ِ خیلی بزرگه این مساله.
    https://getsatisfaction.com/flipboard/topics/google_application_specific_passwords-1m7yt0

    1. امین می گوید

      عزیزم شما میتونی با ساختن اپلیکیشن پسورد که یه بار مصرفه اینکارو بکنی.اینقدر هم کوته فکر نیستن دیگه شرکت به این بزرگی!

  21. داوود می گوید

    سلام
    من هر چی آدرس سایتو توی فلیپ برد سرچ میکنم، پیدا نمیکنه 🙁

  22. اروند می گوید

    دکتر همیشه جزو دسته ی پیشتاز های تکنولوژی تحت وب ایران هستی.
    مرسی از تو

  23. شهریار می گوید

    من تو کارنتس ۱پزشک پیدا می‌کنم، اما لود نمی‌کنه!

  24. رض می گوید

    سلام،
    چطور متونیم ما هم مطالبمون رو در فلیپ بورد مثل سایت شما مرتب و با عکس نمایش بدیم؟

    ممنون

  25. رضا می گوید

    سلام،
    چطور متونیم ما هم مطالبمون رو در فلیپ بورد مثل سایت شما مرتب و با عکس نمایش بدیم؟

    ممنون ……

  26. تشک بادی می گوید

    اطلاعاتی در این زمینه نداشتم، ممنون از مطلب عالی شما!!

  27. شهریار می گوید

    لینک کارنتس شما کار نمی‌کند. من چندین مجلهٔ پارسی دیگر تو کارنتس اضافه کردم. اما برای شما نمی‌شه!

  28. سينا می گوید

    یه مشکلی که من با فلیپ دارم اینه که میخوام از نسخه غیر اپلیکیشنی اش استفاده کنم، روی مرورگزهای کروم و فایرفاکس. ولی از قابلیتهاش نمیتونم تو این فضا استفاده کنم مثل جستجو و وارد کردن اکانت گوگل و ..
    راهی هست که نمیدونم؟

  29. قاصدک می گوید

    1پزشک در کارنتس نمایش داده نمیشه . میشه رسیدگی کنید

  30. الف می گوید

    من فلیپ بورد رو رو گوشیم نصب کردم و با اینترنت دانشگاه (غیر نیم سوز) تست کردم و باز مشکل ( سعید ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۵ ب.ظ ) رو دارم.

  31. امید می گوید

    چرا خبرها توی فیدلی خیلی سریعتر از فلیپ بورد میاد؟

  32. شاهین شاه می گوید

    من همین الان گوگل کارنت رو نسب کردم، بدون مشکل. 20

  33. داریوش می گوید

    فلیپ برد جذابتر اومده بنظرم

  34. أحمد ملائي می گوید

    سلام دکتر خسته نباشید ، می خواستم بگم اگه میشه این قابلیت رو برای BlinkFeed اچ تی سی نیز اضافه کنید این جوری واسه من و خیلی ها که با BlinkFeed راحت ترن خیلی خوب میشه ، مرسى بابت زحماتتون

نظرات بسته شده است.

••4 5