رپورتاژ: تم‌یاب، سایتی برای پیدا کردن قالب

0

فرقی نمی‌کند که یک وبلاگ‌نویس آماتور باشید، یا بخواهید سایت یک شرکت بزرگ را راه بیندازید، در هر حال یکی از نخستین چالش‌های شما پیدا کردن قالبی زیبا و کارآمد است.

به عبارتی، قالب به مانند اتاق و ظروفی که غذا در آن سرو می‌شود، می‌تواند اشتهایی خوانندگان شما را برای خواندن مطالب شما اضافه کند و بر میزان اعتبار وبلاگ/سایت شما بیفزاید.

برای کسانی که خود از لحاظ فنی مهارت داشته باشند یا آشنایانی در محیط وب داشته باشند، سفارش  یا پیدا کردن یک قالب کار دشواری نیست، اما لحظه‌ای خود را جای کسانی که بگذارید که در صدد افتتاح یک سایت تازه هستند، اما دقیقا نمی‌دانند از کجا شروع کنند و سفارش خود را به چه شرکتی ارائه دهند.

تم‌یاب سایتی است که همان گونه که از نامش برمی‌آید، کارش کمک به پیدا کردن قالب است، قالب‌هایی که با دقت دست‌چین شده‌اند، از فناوری‌های روز در آنها استفاده شده است و به تناسب صفحه صفحه نمایش، با اندازه مناسب دیده می‌شوند و به به عبارتی ریسپانسیو هستند.

12-30-2012 09-39-30 AM

در اینترنت گرچه به صورت پراکنده سایت‌هایی برای این کار وجود داشت، اما کار سایت تم‌یاب به خاطر تمرکز بر قالب‌های باکیفیت، برجسته است.

با نگاهی به قالب‌هایی که فعلا در سایت قرار داده شده‌اند، می‌بینیم که برای هر سلیقه و نیازی، می‌شود قالبی خوب را در این سایت یافت، فرضا اگر شما وبلاگ‌نویس باشید، چندین قالب مناسب را می‌توانید پیدا کنید و اگر می‌خواهید در سایت خود محصولی خاص را معرفی کنید، باز هم تم‌یاب قالب‌هایی مناسب را دارد.

12-30-2012 10-05-54 AM

قالب‌ها فعلا به صورت HTML در سایت هستند، اما به زودی توسعه‌دهندگان سایت تم‌یاب نسخه آماده وردپرس و جوملای قالب‌ها را هم ارائه می‌کنند تا کار کاملا ساده شود.

به این ترتیب حتی یک فرد نابلد هم می‌تواند با نصب وردپرس روی هاست خود و یک خرید ارزان، با کمترین هزینه یک سایت یا وبلاگ شخصی برای خود داشته باشد.

12-30-2012 09-40-44 AM

کاربران می‌توانند، قبل از خرید هر قالب، پیش‌نمایش زنده را مشاهده کنند و بعد آگاهانه نسبت به خرید اقدام کنند.

خب، اگر شما یک مصرف‌کننده قالب نباشید و خودتان در طراحی دستی باشید، چه؟

باید بگویم که تم‌یاب فقط برای مصرف‌کنندگان نیست و طراحان وب هم می‌توانند از آن برای فروش کارهای خود استفاده کنند.

یکی از مشکلاتی که طراحان وب دارند این است که مجبورند طبق سلیقه‌های مشتریان کار کنند و هر بار که سفارش می‌گیرند، یک قالب اختصاصی درست کنند.

این کار طراحان وب را از بسیاری جهات آزار می‌دهد:
– در بسیاری از اوقات مشتری‌های ناآشنا با فناوری‌های روز و محیط اینترنت، چیزهایی را به طراح تحمیل می‌کنند که متناسب با قواعد زیبایی‌شناسی روز یا فناوری‌های روز نیست و به همین دلیل طراحان دچار نوعی تعارض درونی می‌شوند، چرا که نمی‌توانند سلیقه و دانش خود را بروز دهند. این طوری طراح، مثل هنرمندی نقاشی می‌ماند که مجبور است، همیشه سفارشی تابلو بکشد.
– بعضی از مشتری‌ها هم مرتب نظرشان عوض می‌شود و طراح مجبور می‌شود، بارها قالب را تغییر جزئی با کلی بدهد.
– از آنجا که هر بار یک قالب برای یک مشتری تولید می‌شود، طراح سود مالی اندکی می‌برد و بر مشتری هم هزینه نسبتا زیادی تحمیل می‌شود.

اما تم‌یاب این امکان را به طراحان وب می‌دهد که مطابق سلیقه خود قالب‌های باکیفیت طراحی کنند و برای فروش در تم‌یاب بگذارند، به این ترتیب علاوه بر رفع کلیه مشکلات بالا، طراح از زحمت مذاکره موردی و بازاریابی هم رها می‌شود و می‌تواند با زحمت کمتری، به سود مالی بیشتری دست یابد.

12-30-2012 09-41-06 AM

پرتال همکاران بخش دیگر سایت تم‌یاب است:  شرکت‌های صاحب CMS به زودی امکان این را خواهند یافت که روی یک ساب دامین خاص از وب سایت خود، تمام تم‌های موجود در تم یاب را مانند یک گالری داشته باشند و به مشتریانشان نمایش دهند. در آن ساب دامین هیچ کجا اسمی از تم‌یاب برده نخواهد شد. قیمت تم‌ها هم در آنجا ذکر نخواهد شد.
به این ترتیب، مرحله گرافیک سایت که زمان‌بر ترین مرحله هر پروژه برای شرکت های طراحی وب است به شدت کوتاه خواهد شد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5