نسخه جدید اپلیکیشن گوگل پلاس برای آی‌فون: چیزی فراتر از یک به‌روزرسانی ساده

11

دیروز گوگل، نسخه جدید اپلکیشن گوگل پلاس را برای آی‌فون عرضه کرد.

گوگل بعد از اینکه ظاهر وِبی گوگل پلاس را متحول کرد، این بار رابط کاربری اپلیکیشن خود را هم دگرگون کرده است، در نسخه جدید اپلیکیشن شما وقتی پست‌ها را می‌بینید، هر پست هماره عکسش همه صفحه نمایش را اشغال می‌کند، در بالای هر پست هم عکس نویسنده به شیوه زیبایی به نمایش درمی‌آید.

 اپلکیشن گوگل پلاس

وقتی اسکرول می‌کنید، پست قبلی به نرمی محو می‌شود و پست زیرین، به نمایش درمی‌آید.

رابط کاربری جدید، تجربه مرور گوگل پلاس با موبایل را دلپذیر و خوشایند می‌کند.

اما جالب است که گوگل نسخه جدید اپلیکیشن گوگل پلاس را نخست برای کاربران آی‌فون آماده کرده است و نسخه اندرویدی را با تأخیر عرضه خواهد کرد.

تصور ما این است که گوگل باید از کاربران وفاداری که با خرید گجت‌های مبنی بر اندروید، از گوگل حمایت می‌کنند، حمایت کند، اما در عمل به نظر می‌رسد که گوگل بیشتر نگران کاربران iOS است.

 اپلکیشن گوگل پلاس

چرا چنین است؟

– یکی از دلایل اولویت‌بندی گوگل این است که اصولا اپلیکیشن گوگل پلاس به صورت پیش‌فرض روی گجت‌های اندرویدی نصب است، اما کسانی که آی‌دیوایس دارند، باید اپلیکیشن را بپسندند و بعد دانلود کنند. پس طبیعی است که گوگل باید اهمیت بیشتری برای آنها اقئل شود.

– از سوی دیگر به دنبال ادغام شدن توییتر با iOS و احتمال ادغام فیس‌بوک به صورت ساختاری در نسخه ششم iOS، گوگل احساس می‌کند که شبکه اجتماعی‌اش به شدت مورد تهدید قرار خواهد گرفت.

– بررسی‌ها نشان داده‌اند که کاربران iOS نسبت به کاربران اندروید، به مراتب زمان بیشتری در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند، پس با این حساب دغدغه گوگل برای از دست ندادن این کاربران بیشتر می‌شود.

گوگل کاربران اندروید را فراموش نکرده است، اما در حال حاضر دست‌کم در این مورد خاص، راضی نگه داشتن کاربران iOS برایش در اولویت قرار گرفته است. گوگل قول داده است که چند هفته بعد زمانی که نسخه تازه اپلیکیشن اندروید گوگل پلاس را آماده کرد، ویژگی‌هایی اضافه بر نسخه فعلی آی‌فون در آن بگنجاند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
11 نظرات
  1. شایان می گوید

    خوب فعلا یه چیزی داده بیرون تا دل اپلی ها خوش باشه و به قول ایتالیایی ها بشقاب اصلی رو گذاشته برا اندروید….. اپلی ها هم الکی خوش نباشن بخصوص شما دکتر عزیز …. 🙂

  2. سینا می گوید

    لعنتی تو آپدیت جدیدش هنوز آیپد رو ساپورت نمیکنه

  3. پرستو می گوید

    سلام
    من یک موبایل motorola defy دارم که اندرویید است. موفق نشدم فارسی اش کنم. هر صفحه فارسی ای که با browser روش می بینم حروف فارسی رو جدا جدا می نویسه. تو اپ های خود گوگل مثل گوگل پلاس یا جی میل که حروف جدا جدا و سر ته نشون داده می شن.
    روشی هست که بشه اندرویید رو فارسی کرد؟

  4. امین می گوید

    ای بابا این که فقط روی Ios 4.2 به بالا نصب می شه!؟ 🙁

  5. آناهید می گوید

    پس کتاب هم خریدارید؟! 😉

  6. Masoud Keshmiri می گوید

    جالب بود 🙂

  7. محسن می گوید

    من اگر به جای مارک زاکربرگ بودم واقعا زودتر از این حرف ها با مسئولان اپل مذاکره میکردم تا اپلیکیشن فیس بوک رو به صورت پیشفرض داخل iOS قرار بدن (البته شاید این کار رو کرده!)
    ولی واقعا گوگل هم باید بره جمع کنه با این شبکه اش! با اینکه طرفدار فیس بوک هم نیستم ولی فیس بوک خیلی از این پلاس مسخره بهتر و کامل تره.

  8. کوروش می گوید

    “تصور ما این است که گوگل باید از کاربران وفاداری که با خرید گجت‌های مبنی بر اندروید، از گوگل حمایت می‌کنند، حمایت کند، اما در عمل به نظر می‌رسد که گوگل بیشتر نگران کاربران iOS است.”

    به نظر شما کسی که دستگاه اندرویدی میخرد برای وفاداری و حمایت از گوگل آن را میخرد؟!!! من به شخصه وابسته به برند و برده هیچ شرکتی نیستم و هر دستگاهی که با قیمت مناسب بیشترین کارایی و بهترین ظاهر را برای من داشته باشد تهیه میکنم.
    البته از گوگل تشکر میکنم که با ارائه و پشتیبانی از یک سیستم عامل قدرتمند و انعطاف پذیر باعث شده تا هر کسی با هر میزان بودجه و هر نوع سلیقه، بدون تعصب و دور ریختن پول، بتونه صاحب یک دستگاه هوشمند و کارا بشه. و این یعنی خدمت به بشریت، درست مثل کاری که مایکروسافت کرد و الان هر کسی با هر بودجه ای میتونه یک لپ تاپ یا دسکتاپ تهیه کنه.

  9. حمیدرضا می گوید

    آقا من که بعد اپدیت دیگه نتونستم از این استفاده کنم
    اصلا ساین این نمیشه
    همش ارور میده
    چن بار هم پاکش کردم و نصب کردم
    ولی بازم فایده ای نداش:(

  10. محمد جعفر می گوید

    به نظر من این اینترفیس گوگل پلاس کلا تحولی در طراحی اینترفیس ایجاد کرد(می‌تونست ایجاد کنه) الان بازهم اینترفیس+آیکون عوض شده و به نظرم پسرفت داشته

  11. بهزاد می گوید

    سلام من به تازگی یه گوشی ایفون 5s خریدم و برنامه G+ رو نصب کردم وقتی این برنامه اجرا میکنم هیچکدوم از عکسه لود نمیشه در صورتی که عکسها توی گوشی اندرویدیم باز میشدنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5