Shazam به آگهی‌ها بُعد می‌دهد

4

کمتر کاربر موبایلی است که با Shazam آشنا نباشد، به کمک این اپلیکیشن‌ها که در پلتفرم‌های موبایلی مختلف مثل iOS، اندروید، ویندوز هفت، بلک‌بری و سیمبین قابل نصب است، با پخش قطعه کوتاهی از هر موسیقی، اپلیکیشن نام موسیقی و خواننده و آلبوم را برایتان کشف می‌کند. با کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید در صورت لزوم، موسیقی را بخرید یا آن را به دوستانتان در شبکه‌‌های اجتماعی توصیه کنید.

اما مدتی است که Shazam، برنامه Shazam for TV را راه انداخته است.

به کمک این برنامه، شرکت‌های بزرگ می‌توانند به آگهی‌های تلویزیونی خود، بعد دیگری اضافه کنند و اجازه دهند که بینندگان این تبلیغات با آنها، تعامل برقرار کنند.

قضیه، پیچیده نیست، در زمان پخش یک آگهی تلویزیونی، برنامه می‌تواند به همان صورت که اطلاعات یک قطعه موسیقی را کشف می‌کند، متوجه آگهی پخش‌شده شود و کاربر می‌تواند با اجرای برنامه، اطلاعات بیشتری درمورد محصول کسب کند یا در مورد آن توییت کند یا چیزی در فیس‌بوک بنویسد.

Shazam با تکیه بر بیش از 125 میلیون کاربری که دارد می‌خواهد به این ترتیب به تبلیغات، بعد تعاملی بدهد و بینندگان را از حالت یک بیننده صرف به درآورد.

اما یک بیننده عادی آگهی اصلا چرا باید مایل شود، یک آگهی را با Shazam دنبال کند؟ آخر چه نفعی برای او دارد؟!

خود Shazam در اینجا مثال‌های متعددی در این مورد زده است. مثلا چند وقت پیش زمانی که شرکت پارامونت فیلم پرفروش «ترانسفورمرز 3» را به نمایش گداشته بود، آگهی‌ای برای آن در رادیو و تلویزیون پخش می‌کرد، کاربرانی که آگهی را «Shazam» می‌کردند، می‌توانستند به صورت رایگان یک اجرای اختصاصی «لینکین پارک» از ترانه‌ای با عنوان When They Come For Me را ببینند.

اما آیا واقعا پروژه Shazam for TV برای آگهی‌دهندگان نفعی دارد؟
میزان متوسط کلیک بر روی آگهی‌های آنلاین یک دهم درصد است، در حالی که کسانی که آگهی‌ها را با Shazam دنبال می‌کنند، سه برابر بیشتر، بر روی آگهی‌ها کلیک می‌کنند. همچنین معلوم شده که 27 درصد کسانی که یک آگهی را Shazam می‌کنند، محصول را می‌خرند یا موسیقی گنجانده شده در آگهی را دانلود می‌کند یا اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب می‌کنند.

به این ترتیب می‌بینید که سیستم تبلیغ خدمات و محصولات در غرب با استفاده از اخرین فناوری‌ها، پیچیدگی و تأثیر بسیار بیشتری نسبت به سیستم تبلیغاتی معمول دارد. این نوع تبلیغات را مقایسه کنید با تبلیغات غیرجذاب، فاقد ایده و ملال‌آور ایران!

شبکه تلویزیونی ABC هم به تازگی برای تبلیغ سریال تلویزونی محبوب «گریز آناتومی»، از Shazam استفاده کرده است.

فصل هشتم این سریال قرار است که از 22 سپتامبر پخش شود و آگهی‌های مربوط به آن از تلویزیون پخش می‌شوند. کسانی که این آگهی را Shazam می‌کنند، می‌توانند بعد از برچسب زدن به آگهی، صحنه‌های کوتاهی از فصل آینده گریز آناتومی را به صورت آنلاین ببینند. در هفته‌های آینده هم بینندگان می‌توانند به صحنه‌های کوتاه دیگر و همچنین به یک موزیک ویدئو دسترسی پیدا کنند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. یک خواننده می گوید

    درود به عزیزان
    والا من کامنتای پستای قبلیو میخوندم یه مطلبی به نظرم رسید.
    حس کردم یه عده از دوستان خیلی منفی و صرفا واسه حالگیری
    نظر میدن و همچین که بگی کینه دارن ها، میخوان پُتکو بکوبونن.
    من اساسی مخالف دستمال و کیسه هستم و اینکه هر چی این
    جناب پزشک میذاره ما بیایم واسش قصیده “ای ول” بگیم رو شهریوری
    میدونم.باس هر جا ایراد داشت و ضعیف بود تذکر بدیم تا کیفیت محفوظ
    بمونه و خواننده کودک فرض نشه.منتها علاوه بر اون بد نیست اگه
    عزیزان منتقد آستینی هم بالا بدن و کارها و ترجمه های قویشونو
    بفرستن تا همه بهره مند شن و نویسنده مهمان هم به تدریج فواره
    شه.خیلی جاها از شما نمونه مقاله میخان یا میپرسن چاپ چی داشتی.خب حالا که سایت این داشمون تا حدی مطرح شده شمام جای اینکه مته بکشی دست به کار شو و چند تا مقاله بده.ایشون که آماده انتشاره.اضاف کنم که خطاب من به سمت کسایی که ایراد میگیرن نیست.صاب وبلاگ باس خیلی هم حال کنه که یکی براش تره خرد کنه و ایراد بگیره.خطاب من به داشایی هست که نشستن تو افتاب پپسی میخورن ولی تا یه جا بیلبورد میشه و طرفدار پیدا میکنه جاری میشن واسه آلبالو کردن و خط خطی کردن.جای اینکه پیتو با فیتیله خالی کنین شمام یه شمع روشن کنین.

  2. حسین می گوید

    البته جناب مجیدی ، بهتون پیشنهاد میکنم برنامه soundHound رو هم امتحان کنید . همون کار شازم رو انجام میده ، ولی بنظر من بهتر ! اطلاعات دقیق تری ارائه میده و حتی رادیوی اون خواننده رو هم به شما معرفی میکنه !

  3. مانی می گوید

    البته این اپ کاربردی برایِ برنامه های تلویزیونی فارسی ندارد و این خیلی بد است!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5