داستان ترانه زیبای انتهای فصل سوم «پریزن بریک»

10

خوب سیزن سوم پریزن بریک هم به سلامتی تمام کردم. در انتهای این سیزن یک ترانه زیبا پخش می‌شود که راستش شنیدنش مقداری کنجکاوم کرد. خوشبختانه این روزها در عصر گوگل با چند جستجو و کلیک ناقابل می‌شود، به اطلاعات زیادی درست پیدا کرد. من هم جستجویی در اینترنت انجام دادم تا ببینم داستان این موسیقی زیبا از چه قرار است، نتیجه‌اش شد توضیحات زیر:

Crying یک تصنیف «راک اند ورل» است که به وسیله «روی اربیسون» و «جو ملسون» نوشته و به وسیله خود روی اربیسون اجرا شده است. (دیدن متن ترانه)

نخستین بار این ترانه در سال 1961 به صورت یک ترانه سینگل و روی یک صفحه 45 دور، منتشر شد و پرفروش شد، طوری که دومین ترانه پرفروش پاپ در جدول شد. روی اربیسون در بیوگرافی خود می‌نویسد که این ترانه آمیزه‌ای از حس عاشقانه دلگداز و اجرایی اپرایی است.

روی اربیسون بعدا این ترانه را مجددا در دو آلبوم Crying (سال 1962) و A Black & White Night Live (سال 1988) قرار داد و اجرای مجدد کرد. (لینک مستقیم و غیرمستقیم با کیفیت پایین)

در سال 1987، ترانه Crying به صورت مشترک به وسیله اربیسون و «کی دی لنگ» اجرا شد و به عنوان یکی از قطعات ساندترک فیلم Hiding Out مورد استفاده قرار گرفت. این اجرای دو نفره برای این دو خواننده در آن سال جایزه گرمی را به ارمغان آورد. (لینک مستقیم و غیرمستقیم با کیفیت پایین)

در ساندترک فیلم معروف جاده مالهالند دیوید لینچ، نسخه اسپانیایی این ترانه با عنوان Llorando مورد استفاده قرار گرفته است. اجرای نسخه اسپانیایی را خواننده‌ای به نام «ربکا دل ریو» به عهده دارد. این همان ترانه‌ای است که در انتهای سیزن سوم پریزن بریک هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. Crying یکی از قطعات موسیقی متن فیلم Gummo هم است. (لینک مستقیم و غیرمستقیم با کیفیت پایین)

در سال 2002، ترانه Crying در تالار افتخارات جوایز گرمی مورد تجلیل قرار گرفت و در سال 2004، این ترانه به وسیله کارشناسان مجله رولینگ استون در رتبه 69‌ام پانصد ترانه برتر همه تاریخ قرار داده شد.

کری آندروود که حالا یک خواننده موفق موسیقی کانتری به حاب می‌آید، نخستین بار این ترانه را در سیزن چهارم شوی تلویزیونی American Idol اجرا کرده بود. (لینک مستقیم و غیرمستقیم با کیفیت پایین)

در نظرسنجی‌ای که کانال پنج بریتانیا در سال 2006 برای انتخاب بهترین ترانه‌های «جدایی» انجام داد، این ترانه در مقام سیزدهم ایستاد.

خواننده‌های زیادی این ترانه را اجرای دوباره کرده‌اند، دان مکلین یکی از آنهاست، اجرای مجدد او در سال 1980 مدت‌ها در صدر پرفروش‌ترین ترانه‌های بریتانیا و در مقام پنجم موسیقی‌های پرفروش آمریکا ایستاد. (لینک مستقیم و غیرمستقیم با کیفیت پایین)

دانلود همه موسیقی‌ها با کیفیت بالا از رپیدشیر (16.5 مگابایت)


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
10 نظرات
  1. علي می گوید

    تموم نشده دکتر، تازه شروع شده! از فصل 4 تازه شروع میشه. در ضمن من به نوعی از مطالب وبلاگ شما استفاده کردم(و می کنم احتمالا) می خوام بدونم اشکالی نداره؟

    پ ن: در مورد ای میل شرمنده ام! نمی خوام ای میلم رو جایی جا بذارم. البته اگه لطف کنی و ای میل رو برای کامنت ها اختیاری کنی لطف بزرگی کردی.

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      من تازه سیزن سوم را تمام کردم، منظورم تمام نشدن سریال نبود. پریزن بریک 4 سیزنش پخش شده واز بهار سیزن پنجمش شروع می‌شه. در مورد ایمیل هم، باید بگم هیچ ایمیلی منتشر نمی‌شه، فقط ایمیل خوانندگان راهی هست برای ارتباط و احیانا پاسخ دادن به سؤالات، همین و بس.

      1. sae13 می گوید

        @علیرضا مجیدی, http://sae13.co.cc/1387/10/12/%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%81%D8%B9%D9%84%D8%A7/ اگه سرعت اینترنتت خوبه تا قسمت چارده فصل چار ایجا هس

  2. sh می گوید

    خیلی ممنون از شما جناب دکتر که متن ترانه را هم قرار می دهید.ترانه قشنگی است و به امید روزیکه هیچ جدایی اتفاق نیفتد و تمام عاشقها به ساحل آرامش خودشان برسند.

  3. مسیح می گوید

    دکتر برا سیزن چهارم اصلاً منتظر آدرنالین نباش…

  4. علی فتح اله زاده می گوید

    دکتر دمت گرم! شدیدا دنبالش بودم.

  5. نیما توسلی می گوید

    دانلود مالهالند درایو و یادداشتی از حسین تجویدی بر فیلم :

    http://b4mdad.blogfa.com/cat-116.aspx

  6. رضا عابدی می گوید

    امروز بعد مدتها اومدم سراغ این ترانه، یادم بود مدتی پیش بررسیش کرده بودید. الان میبینم لینک ها منقضی شده. راهی برای دسترسی به فایلها سراغ دارید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5