سلطان “الکس فرگی” و موبایل نوکیا 888

10

اول: نیمی از فیلم u turn را دیدم ، حق با دوستان بود ، کاراکتر تعمیرکار تبلیغ موبایل ساژم کاملا از روی این فیلم کپی‌برداری شده است. خود فیلم u turn هم فقط سرگرم‌کننده بود ، خوب ، الیور استون بزرگ هم گاهی هم به گیشه احتیاج پیدا می‌کند. کلا اگر شما از جنیفر لوپز فیلم خوب دیده‌اید ، ما هم دیده‌ایم. البته شاید در نیمه دوم فیلم که امشب خواهم دید ، تحولی رخ بدهد که بعید می‌دانم. حالا نپرسید چرا نصفه نصفه فیلم می‌بینم ، خوب آخر شب همیشه خسته‌ام و کمتر فیلم یا برنامه‌ای می‌تواند باعث چشم‌پوشی من از زود خوابیدن شود.

در مورد همین کپی‌برداری از فیلمها و تبلیغات خارجی نمونه‌های موفق و ناموفق زیاد داریم. تازه یکی دو هفته پیش متوجه شدم که فیلمنامه “مارمولک” از روی فیلم ” ما فرشته نیستیم” با شرکت شان پن و رابرت دنیرو کپی شده. البته این یکی از جهاتی موفقتر از نسخه اوریجینال از دید ما ایرانیها شده است! خود فیلم “ما فرشته نیستیم” هم جالب بود و لحظات مفرحی داشت . تصور کنید دنیرو وسط آن گیر و واگیر گیر داده به جنیفر کانلی. مثل اینکه قرار است “رسانه ملی” این فیلم را پخش کند ، فقط نمی‌دانم “جنیفر کانلی” در این فیلم چگونه معرفی می‌شود!

دوم: این موبایل نوکیا 888 واقعا وجود خارجی دارد یا نه؟ آخر وقتی در سایتهای معتبری که در مورد موبایل می نویسند ، سرچ می‌کنم ، چیزی پیدا نمی‌کنم. خوب شکل ظاهرش خیلی منحصر به فرد است. البته علاقه‌ای به خرید اینطور موبایلها ندارم.

سوم: تیم فوتبال امید ایران از سوریه در ضربات پنالتی باخت. این جواد خیابانی را چه می‌شود؟! برد تیم سوریه را به ” بر و بچه‌های خوب تیم سوریه” تبریک گفت.

متوجه شده‌اید تلویزیون ایران مفت و مجانی تیتراژ مسابقات جام باشگاههای اروپا را که دارای تبلیغ playstation 2 و یا master card است ، پخش می‌کند ، البته من به این موضوع اعتراضی ندارم. خودمانیم کمی هم احساس پیشرفته بودن کشورمان در این لحظات به من دست می‌دهد ، پخش مستقیم که داریم ، تبلیغ باکلاس هم که می‌بینیم ، دیگر چه می‌خواهیم. شرط می‌بندم تهیه‌کنندگان پخشهای مستقیم نه می‌دانند پلی‌استیشن چیست و نه تا به حال نام مستر کارد را شنیده‌اند. فردوسی‌پور و مزدک میرزایی هم می‌دانند این دو چه هستند، ولی به روی خودشان نمی‌آورند. حیف نیست موسیقی زیبای چام باشگاهها اروپا را نشنویم؟

منچستر هم که حذف شد. با سلطان “الکس فرگی” بهتر از این نمی‌شود نتیچه گرفت. نمی‌دانم چرا بعضی مربیها و بازیگران ، سپری شدن و تمام شدن دورانشان را باور نمی‌کنند.

چهارم و از همه مهمتر: حادثه سقوط هواپیمای C 130 را به همه تسلیت می‌گویم. دست‌کم یکی از درگذشتگان ، وبلاگر بوده است. آدرس وبلاگ ایشان یادم رفته.

پنجم: چقدر طولانی شد ، این روزنوشتم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
10 نظرات
  1. سرزمین رویایی می گوید

    عجب گوشی عجیبی بود ها

  2. narges می گوید

    http://www.cproxy.com/download/cpsetup_czhlp.exe
    اول یه ماچم بکن دکتر جون!:)
    اینم یه فیلتر شکن قوی برا همه چی از جمله ارکاتت
    نصبش کن و حالشو ببر.

  3. کامیار می گوید

    در مورد 888 باید بگم که این گوشی وجود خارجی نداره و یکی از طرحهاییه که در دست اجراست و گوشی های نسل چهارم یا پنجم رو احتمالا آغاز میکنه.

  4. رضا (آپدیت بلاگ) می گوید

    راستش من هم دقیقا مشکل شما را دارم به علت درگیری بیش از حد فیلمها را سریال میکنم میبینم :)، اون فیلم We are not angel را چند هفته پیش قرار بود سینما یک نشان دهد ولی جایش یک فیلم هنگ گنگی چرند نشان داد نمیدانم حالا دیشب سینما یک نشانش داد یا شما نسخه ی دیگری را دیدی، نوکیا 888 تا جایی که من اطلاع دارم یکی از برندگان بخش طراحی کاربران است. طبق این طراح کاربران نوکیا میتوانند برای نوکیا گوشی طراحی کنند و ارسال کنند و بهترین طراح ها هم جایزه میبرند این طرح هم تا جایی که من یادم است یکی از همین ها بوده و بعید میدانم فعلا نوکیا تصمیم به تولیدش گرفته باشد.

  5. alireza می گوید

    سلام
    خواستم با عجله فقط بنویسم که در بالای صفحه جایی که نوشته اید:
    alirezamajidi-at-gmail-dot-com
    کلمه آخرش یعنی -com می افتد خط بعد که اگر کوچکش کنید بهتر است.
    بعداینکه تکرار میکنم: چقدر مطالب جذابی را در وبلاگ 1 پزشک می گزارید.
    بعداینکه شنیده بودم جی‌میل را بدون دعوت نامه هم می شود داشت، اما نتوانستم.
    بعداینکه اگر موافقید این بخش از پست تون را در مجله چاپ کنیم:
    ****از سال 1988 روز اول دسامبر به نام روز جهانی ایدز نامگذاری شد. این روز در نشستی که با شرکت وزرای بهداشت کشورهای سراسر جهان برگزار شد ، انتخاب شد. هر سال موضوعی برای این روز انتخاب شده است:
    سال 1988: ارتباط
    سال 1989: جوانی
    سال 1990: زنان وایدز
    سال 1991: اشتراک چالشها
    سال 1992: تعهد جامعه
    سال 1993: عمل
    سال 1994: ایدز و خانواده
    سال 1995: حقوق مشترک ، مسئولیتهای مشترک
    سال 1996: یک دنیا ، یک امید
    سال 1997: کودکانی که در دنیای دچار ایدز زندگی می‌کنند
    سال 1998: فشار برای تغییر
    سال 1999: شنیدن ، آموختن ، زندگی کردن
    سال 2000: ایدز: مردان تفاوت ایجاد می‌کنند.
    سال 2001: برای من مهم است ، برای شما چطور؟
    سال 2002 و 2003: ننگ و تبعیض
    سال 2004: زنان ، دختران ، HIVو ایدز
    *****
    بعداینکه با این بخش خیلی مواقم:
    *****
    سوم: تیم فوتبال امید ایران از سوریه در ضربات پنالتی باخت. این جواد خیابانی را چه می‌شود؟! برد تیم سوریه را به ” بر و بچه‌های خوب تیم سوریه” تبریک گفت.
    *****
    درود بر شما

  6. رضا می گوید

    من ولی U turn رو میپسندم! درسته موضوع صرفا یه موضع راست و بی شیله و پیله و معمولی و بر طبق اون داستان معروف گنج بادآورده است ولی شخصیت پردازیهای عالی فیلمخیلی قابل توجهه:) جنیفر لوپز هم به جز The Cell فکر کنم بهترین بازیگری اش رو تو این فیلم ارائه کرده! We are no angels هم دقیقا درست گفتی از اون جالبتر من فکر میکردم سلام سینما شاهکار مخملباف هست ولی 8-9 سال قبل که Star maker تورناتوره رو دیدم فهمیدم ایده فیلم از کجا الهام گرفته شده! و از این دست تقلیدها مطمئنا خیلی خیلی زیاده!:)

  7. khamol می گوید

    من اخرین فیلمی را که دیدم 21گرم بود که دیدنش 3ماه طول کشید./خیلی وقت است خودم را از شنیدن صدای جناب خیابانی محروم کرده ام.هروقت بازی را گزارش میکند صدارا قطع میکنم که بعد از بازی سردرد نداشته باشم

  8. نيكي می گوید

    سلام دکتر جواب یک سوال منو ندادید

  9. بنفشه می گوید

    زیاد اهل فیلم نیستم.از موبایل هم سر در نمیارم.روح جان باختگان حادثه چند روز پیش هم شاد.

  10. علیزضا می گوید

    دکتر خسته نباشید. علاوه بر ما فرشته نیستیم یه فیلم دیگه هم هست که اسمش یادم رفته با بازی رابرت دووال در نقش زندانی فراری که کشیش میشه و مارمولک خیلی بیشتر از هر فیلمی ازش برداشت کرده. حتی آواز خوندن توی مسجد هم از ترومپت نوازی توی کلیسا دقیقا کپی شده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5